دوره‌های صوتی آموزشی مدیریت و توسعه فردی متمم (کلیک کنید)

اسلاید‌های سمینار هوش مذاکره

سمینار هوش مذاکره در سالن ۶۵۰ نفری دانشگاه شهید بهشتی با حضور ۸۰۰ نفر از دوستان خوبم برگزار شد. همانطور که قول داده بودم، اسلاید‌ها را می‌توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید (لازم به ذکر است که زحمت تهیه اسلاید‌ها بر عهده‌ی دوست خوبم علیرضا نخجوانی بوده است).

لینک دانلود اسلاید‌های سمینار هوش مذاکره محمدرضا شعبانعلی

لینک دانلود اسلایدهای سمینار مذاکره احساسی دکتر علیرضا شیری

تا روز یک شنبه عصر، منتظر سوالات دوستان هستم. هر یک از دوستان عزیزم که مستقیما – به صورت حضوری – یا غیر مستقیم – از طریق دوستان و خانواده، مطالب را شنیده و سوالی در این زمینه دارد،‌ لطفاً آن را به صورت کامنت در این قسمت  قرار دهد. کامنت‌های این پست در اینجا به صورت مکتوب پاسخ داده نخواهند شد. بلکه پاسخ همه‌ آنها در قالب یک فایل صوتی برای شما آپلود خواهند شد. هیچ محدودیتی در خصوص تعداد سوالات و مدت زمان فایل وجود ندارد. بنابراین خواسته‌ها و نقاط مبهم را لطفاً به صورت کامل و شفاف مطرح نمایید.

سمینار هوش مذاکره محمدرضا شعبانعلی دانشگاه شهید بهشتیسمینار هوش مذاکره محمدرضا شعبانعلی دانشگاه شهید بهشتیسمینار هوش مذاکره محمدرضا شعبانعلی دانشگاه شهید بهشتیسمینار هوش مذاکره محمدرضا شعبانعلی دانشگاه شهید بهشتی

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA) دوره های توسعه فردی ۶۰ نکته در مذاکره (صوتی) برندسازی شخصی (صوتی) تفکر سیستمی (صوتی) آشنایی با پیتر دراکر (صوتی) مدیریت توجه (صوتی) حرفه‌ای‌گری در کار (صوتی) کتاب های مدیریت راهنمای کتابخوانی (صوتی) آداب معاشرت (صوتی) کتاب های روانشناسی کتاب های مدیریت  


108 نظر بر روی پست “اسلاید‌های سمینار هوش مذاکره

  • امین گفت:

    سلام
    روز پنجشنبه در سمینار شرکت کردم، اما رضایت نداشتم و تصمیم گرفتم مواردی رو با شما مطرح کنم:
    […]
    برای من جالب بود در سمینار فردی که دم از اطلاع دقیق از آمار رضایت و عدم رضایت مخاطبان در سمینار های پیشین میزد (همون ۱۵ درصد که روی اون تأکید شد) هیچگونه رضایت سنجی ای صورت نگرفت. شاید اینبار هم همه راضی بودن…؟!
    […]
    شوخی و جوک و رفع خستگی و غیره صحیح. اما از یک استاد دانشگاه و مهمتر از اون یک سمینار رسمی با مخاطب گسترده، انتظار دیگه ای میره…

    • دوست من. نوع نوشتار شما باعث شد که نتونم کامل منتشرش کنم و حتی نمی‌تونم به عنوان نظر یک انسان اهل منطق اون رو جدی بگیرم.
      شما در حال نوشتن و نظردادن راجع به سمینارید اما خودتون متوجه نشده‌اید و می‌گویید: هیچ سیستمی برای اظهار نظر و نظرسنجی وجود نداره؟!
      نظر دادن در اینجا تنها یک تفاوت با نظرسنجی کاغذی داره و اون اینکه در نظرسنجی به شما حق میدهند در چند مربع، تیک بزنید و من به شما فرصت می‌دهم هرچه می‌خواهید بگویید. چون نظر انسانها را فراتر از یک تیک می‌دانم.

      در مورد نکته شوخی و طنز هم جمله اسکار وایلد رو دوست دارم:
      Seriousness is a mask for shallowness.

      آدمهای سطحی،‌ خود را در پشت نقاب جدیت پنهان می‌کنند…

      • احمد گفت:

        استادمحترم-سلام
        نقد آقای امین رو من هم موافقم
        شما در مدیریت وقت ضعیف بودید بطوریکه آخرین اسلاید دکتر شیری که نیاز به توضیحات فراوانی داشت که به نوعی از کابردی ترین اسلاید ها هم بود تقریبا زمانی بهش اختصاص داده نشد.
        با تشکر ( که می خونید

    • علیرضا شیری گفت:

      فکر کنم منظور اقای امین از استاد دانشگاه ، بنده باشم که شیوه شوخی کردن و مدیریت جلسه ام مورد نقد قرار گرفته است ؛
      شوخی یک مهارت است . همان کسیکه ۸۰۰ نفر را ۴ساعت متمرکز نگه میدارد ، کسیست که چند ثانیه ۸۰۰ نفر را میخنداند. قالبهای والدی ذهن آقای امین ، تدریس را امری بالا به پایین ( والدانه ) میبیند در حالیکه مشهورترین سخنرانان دنیا ، سنگین ترین شوخیها را انجام میدهند بدون اینکه حس بدی در خود یا شنوندگان خود ایجاد شود .
      در نقد شماره دو درباره “عدم انسجام سخنرانان “صحبت کرده اند ، موافق نیستم زیرا چنانکه در سایت رسمی خود نوشته ام بنا بوده تدریس هرکس به صورت ۸۰/۲۰ انجام شود که میتوانید جزئیات آنرا در سایت ما مطالعه کنید
      من به عنوان سخنران میتوانم شهادت بدهم که تنها تبلیغی که ما کردیم ، دعوت به دیدن برنامه مشترکی است که در رسانه ملی درباره مذاکره خواهیم داشت ،
      یادتان باشد ذهنیت الگوریتمیک فقط شماره بندی حرفها نیست ، محتوا باید نظام مند باشد

      • نويد گفت:

        با عرض فضولي
        چون بنده نيز معمولا به صراحت و شوخ طبعي شهره هستم و معلم نيز هستم به خودم اجازه دادم يه نكته رو اضافه كنم!
        من در سالهاي ابتدايي تدريس كه اتفاقا رياضي و فيزيك هم بود و جز خشك ترين درسها بود از ديد والد وارد شدم كاملا خوشك و جدي و به دلايلي سالهاي بعدي به طنز و شوخي پرداختم، ديدم تاثير شوخي و جو خندان در يادگيري چقدر موثره فراتر از اينكه فقط رفع كسالت بشه! مصاديقي هم برام داشت از جمله اينكه پيام هاي اخلاقي مو در قالب كلمات قصار خودم ميگفتم چند سال بعد كه شاگردامو ميديدم به من عين اون حرفهارو ميگفتن! :دي
        در تكميل صحبت هاي دكتر شيري من فايل ارائه ي كتاب Paradox of chois توسط خود نويسنده رو كه ديدم تعجب كردم گاها در حد +۱۸ !

    • فاطمه گفت:

      من اين سمينار شركت نكردم پس نمي تونم راجع به اون نظر بدم ولي از انتقادتون راجع به شوخي و جوك در سمينار رسمي اونم از يك استاد دانشگاه به شدت انتقاد دارم به قول دكتر شيري شوخي يك مهارت و من اضافه مي كنم كه قطعاً براي رفع خستگي و كسالت و يكنواختي يك سمينار چند ساعته نياز به شوخ و خنده است و تعجب مي كنم از شما كه اين رو درك نمي كنيد! چند وقت پيش آقاي دكتر شيري سميناري داشتن در شهر ما اهواز كه ايشون با بذله گويي و شوخ طبع شون باعث مي شدن كه از حضار رفع خستگي و كسالت بشه و باعث تمركز و يادگيري بهتر مطالب شد.

  • فرشته گفت:

    سلام
    در سمینار با بعضی از دوستانی که کامنت میگذارند اشنا شدم .تجربه جالبی بود.
    فکر می کنم مطالب زیادی تو ذهنتون بود که دوست داشتید همه رو واسه مخاطبتون بگید اما فرصت نشد.دعوت از اقای دکتر شیری (presence )خیلی سمینار رو پر بار کرده بود.دو ارائه مکمل هم بود.چه جوری میتونیم بفهمیم تطبیق پذیری ما(با محیط) بر اساس شرایطمون درست است و راه رو خطا نرفتیم؟ لطفا مثالهایی برای اموزش ذهنیت (تقلید از مدل ذهنی ) ارائه بدید.چه جوری میشه با ادم دیکتاتور مذاکره کرد؟
    ممنونم ازت.
    راهت پر رهرو باد.

  • مهدی بهرامی گفت:

    سلام محمدرضاجان وقت بخیر رفتار مذاکره ای دکترظریف دلنشین نیست به نظر من تصنعی برخوردمیکنه نظر شماچیه ؟

  • الناز گفت:

    استاد عزیزم …دیدنتون برای اولین بار به هزار تا مطلب برای من می ارزید…ممنونم
    اما یه سوال دیروز می خواستید بگید که ما باید قالب ذهنیمونو پیدا کنیم نه فقط به فکر رفتارها باشیم.و مدل space رو توضیح دادید ولی من در نهایت نفهمیدم که حتی قالب ذهنی خودم چه جوریه آیا برای مثال باید من حس حضور رو داشته باشم یا لازم نیست هر انسانی اونو تجربه کنه..اگه اشتباه نکنم در فایل مذاکره رقابتی هم گفته بودید که باید مدل ذهنی طرف مقابل رو تشخیص داد ولی روش تشخیصو نفهمیدم….بازم مرسی

  • عباس عسگری گفت:

    فرشته آسمانی ،سالروز زمینی شدنت مبارک.
    درود به محمدرضای عزیز به بهانه این شب نیکو متنی رو تقدیم میکنم امیدوارم مقبول بیفته.

    مهم نیست در شناسنامت چه تاریخی رو نوشتن
    تاریخ تولدت رو خودت انتخاب کن
    روزی که نگاهت به زندگی تغییر میکنه
    روزی که آغازیست برای حرکت روبه جلو
    روزی که بفهمی بین آنچه که هستی و آنچه که باید باشی فاصله است
    روزی که تصمیم گرفتی بهترین باشی
    آن روز،روز تولد توست

    با آرزوی بهترین ها
    همیشه سبز بشی

  • مریم گفت:

    سلام محمد رضای عزیزم
    دیروز من متاسفانه به خاطر مشغله زندگی وکاری نتونستم بیام و در همایشت شرکت کنم ولی همه ذهنم پیش تو و همایش ت بود .با اینکه من هنوز شاغل نیستم و فعلا دانشجو ام وشاید به بحث مذاکره خیلی تو کارم فعلا نیاز نداشته باشم ولی مطمئنم که خیلی ضرر کردم .
    تولدت پیشاپیش مبارک . ایشالا صد سال سایتون بالا سرمون باشه استاد .ما که یه استاد گل تو دنیا بیشتر نداریم.

  • نوید گفت:

    اما سوال من:
    سوالی که حتی برای طرح اون هزینه هایی تو زندگی پرداخت کردم.
    شما از مهارت های مذاکره و ارتباط برای بهتر جلوبردن بازی می گین. از قواعد یک بازی. از شیوه های بازی دو سر برد یا وین وین…….بازی……. این یه کلمه گاهی تیکه ی گم شده ی من و خیلی آدم هاست!
    .
    چرا من تو بازی شرکت نمیکنم چرا وارد بازی های بزرگتر زندگی نمی شم و کنار میکشم یا کنار کشونده میشم. به این معنی که حتی اگر خیلی از مهارت های لازم و کافی رو هم برای بازی های کسب و کار و زندگی داشته باشم اما از اونجا که زیاد تو بازی نیستم برام کارایی نداره. چطور میشه یه نفر هنر وارد بازی شدن خودشو بالا ببره (لبته منظورم از بازی بار منفی معنی اون نیست بلکه به معنی وارد شدن به یک دیل و تجارت یا حتی یه رابطه است). بازی هایی که میتونه داستانهای زندگیت باشه و ازشون تجربیات ارزشمند برای خودت بسازی! بازی هایی که وقتی میبری میگی خوب شدها ….منو بگر اصلا میخواستم وارد این ماجرا نشم!!! حیف نبود. و اگرم ببازی میگی : محکم تر شدم!!

    • نوید گفت:

      مثلا بگیم : هوش استارت مذاکره 🙂

    • زهرا گفت:

      سلام بابت زحمات دیروز خودت وتیمت تشکرفراوااااااااااااااااااااااان
      همه چی عالی بود
      جز یه چیز
      این که نمیدونم چرا مباحثی که گفتی رو نمیشه به طورقابل لمس درک کرد یا اشکال از منه یا سنگینی مطالب
      یه جورایی یه جاهایی از دست آدم میرفت میخوای چی بگی یعنی شروع میکردی خیلی عالی ولی تهش گم میشد و جمعبندی منسجمی نداشت

  • نوید گفت:

    سلام
    من دیروز یاد یک کنسرت موسیقی تلفیقی افتادم.
    البته اگر از نگاه یه آدم منتقد و وسواسی به موسیقی تلفیقی نگاه نکنی و از لحاظ سنت موسیقی اونو منتفی ندونی.
    نکات تکمیلی و تقابل ها ی محدرضا و دکتر شیری واقعا شیوه ی دو جور تلقی اما یک مفهوم واحد رو نشون میداد. یکی درونی تر(روانشناسی) یکی بیرونی تر(بیزینس). بعضی جاها نوای تند تر و محکم تر و در ظاهر خشن تری به چشم میخورد اما در جایی دیگه همون حرف رو نرم تر با بیانی ملایم تر می شنیدیم. دقیقا تمام گیرو دارهایی که یک روح باید طی کنه تا بتونی آدمی کارآمد بشی! به هر حال از هردوی شما متشکر و امیدوارم این همکاری رو ادامه بدید.

  • آذر یگانه گفت:

    یه درخواست داشتم، چطور میتونیم عکس های بیشتری از سمینار دیروز داشته باشیم ؟ دوست دارم اونها رو بعنوان یه یادگاری داشته باشم … ممنون :))

  • یاسمن گفت:

    سلام
    در مورد سخنان دکتر شیری سوالی داشتم خواستم در سایت خودشان مطرح کنم ولی امکان پذیر نبود.
    در مورد Amygdala یه جاهاییش برام نامفهوم بود اینکه آیا ما باید در رویارویی با مسائل اطلاعات ضبط شده آنرا که در ثانیه و قبل از اینکه ذهن وارد عمل شود(؟) به جریان می افتد را کنترل کنیم؟ اگر درست متوجه شدم روشهای عملی برای این کنترل را لطفاً توضیح دهید اگر مثال هم بفرمایید ممنون می شوم
    چون من در بسیاری از برخوردهایم به خصوص در محل کار ابتدا رفتار ناخودآگاهی برطبق اطلاعاتی که آمیگدالا سریعاً مخابره می کند بروز می دهم که بعدش خیلی پشیمون می شم و خودمو سرزنش می کنم. تشکر

    • علیرضا شیری گفت:

      یاسمن گرامی
      آمیگدال وظیفه حفظ “نسخه ای حسی و هشدار دهنده “دربرابر خطر را به عهده دارد قبل از اینکه کورتکس ( قشر) وارد عمل بشود. بنابراین شما حسی منفی مثلا تجربه میکنی در مواجهه با سیگنالی که از فرد مقابل دریافت میکنی ، اینجاست که وقتی حالت از تو خراب شد بدون اینکه بفهمی چه اتفاقی دقیقا افتاده ، باید مکثی کنی و کاملا بالغانه و ارادی ببینی آیا دلایلی داری برای نگرانی ؟
      اگر نه ، کمی احتیاط لازم نگه دار و ادامه بده کارت را
      دکتر شیری

    • نيما گفت:

      سلام
      من مطلب دكتر را به صورت كلي متوجه شدم. ظاهرا در آن لحظه ي خاص يك دوگانه در مغز اتفاق مي افتد. بخشي از مغز كه به ما هشدار و خطر مي دهد و بخش ديگر (كه در حقيقت منطق و تفكر ما است) رفتار و حركات ما را در آن زمان تاييد مي نمايد. راهكار پيشنهادي اين بود كه استارت كار را بر اساس بخش منطق مغز بزنيم و به هشدارهاي قسمت ناخودآگاه مغز توجهي نكنيم. نكته: با ادامه ي مكالمه با فرد مقابل تاثير بخش ناخودآگاه مغز كمتر و كمتر مي گردد.
      بعيد مي دانم راهكار عملي خاصي وجود داشته باشد يا حداقل من راه حل مفيدي پيدا نكرده ام!! راهكار هايي در حد نفس عميق و … در خيلي جاها پيشنهاد داده شده. به نظرم حركت بر اساس فكر و منطق(و نه ترس و احساس خطر) بهترين راهكار است.
      يك نكته را بگم كه من اولين بار است كه در سايت شبانعلي دات كام كامنت مي گذارم اميدوارم جواب دادن بنده به سوال دوستمون با جو اينجا سازگار باشد.

  • آذر یگانه گفت:

    از اینکه دیروز در سمینار بودم خیلی خوشحالم، خیلی خیلی برام مفید بود، نکته ی جالبی که دیروز برای اولین در سمیناری میدیدم حضور دو نفره آقای شعبانعلی و دکتر شیری بعنوان مکمل و تکمیل کننده سخنان همدیگه از دو منظر مختلف بود که با توجه به سرعت بالای آقای شعبانعلی در صحبت کردن که گاهی جا میموندم از صحبت هاشون (تا بخوام تجزیه و تحلیل کنم) ، صحبت های آروم تر آقای شیری فضا رو تعدیل میکرد ، و در واقع خیلی خوب بود این تضاد …

  • یاسمن گفت:

    سلام
    تشکر برای سمینار فوق العاده خوب و متفاوتتون .
    در مورد گفته خودتون “بجای رفتار مدل ذهنی افراد رو ببینید ” ، ما چطوری می تونیم به این مهارت برسیم ؟ مثلاً رئیس شرکتمون آدمیه که همه سعی میکنن ادبیات و رفتار اون رو تقلید کنن ولی من نمی تونم این کارو بکنم چطوری می تونم مدل ذهنیشو الگو قرار بدم؟
    اگر لطف کنین بیشتر راجع به این مدل ذهنی توضیح بدین ممنون می شم.

  • محسن گفت:

    سلام محمدرضا
    و عرض خسته نباشی
    و بسی سپاس و تشکر از زحمات دیروز و همیشه جنابت
    و اما سوال من- سوالی که مدتها در ذهن من هست. من این سوال را با ادبیات تو در همایش دیروز مطرح میکنم:
    بین “انعطاف پذیری” و “کمترین فاصله از هویت حقیقی” چطوری تفاوت قائل بشیم؟ ظاهرا مرز باریکی بین این دو تا هست.
    بعضی جاها مجبور میشیم بخاطر انعطاف پذیری از خودمون فاصله بگیریم و این در ارتباطات بلندمدت، برای خودمون آزاردهنده میشه.

  • افسانه گفت:

    سلام استاد تولدتون مبارک فردا برای پدر و مادرتون روز بزرگی هست امیدوارم سالیان سال کنار خانوادتون باشید و این روز و جشن بگیرید. سمینار خوبی بود کاش زمان بیشتر داشتیم تا لحظه های بیشتری را کنار هم میبودیم
    استاد عزیز من هزار تا سئوال ازتون دارم که یکی رو می پرسم چون اگه همشو بپرسم دیگه اصلا نمیتونید همون ۲ ساعت رو هم بخوابید. آقای محمدرضا چرا من هیچ وقت از خودم و جایی که هستم راضی نیستم؟ من اصلا نخواستم مثل کسی باشم خیلی دوست دارم خودم باشم اما همش معادله زندگیم غلط میشه

    زندگی را دوست دارم توی تصویری که خودم میسازم
    شعر دیدار شقایق ها را زیر باران صداقت می خوانم
    من در این ظلمت بی عشق خدا نور عشق را فقط از او می خواهم
    به امید دیدار

    • افسانه جان. ممنونم که اینها‌ رو نوشتی و سوالای دیگه‌ی خودت رو هم بنویس. چون به من ایده می‌ده که چه حرف‌هایی می‌تونه مفید‌تر و کاربردی‌تر باشه. من خیلی دوست دارم یک فایل خیلی خیلی کاربردی راجع به این موضوع ضبط بشه. به خاطر همین هم از تو و هم از همه‌ی دوستان دیگه خواهش می‌کنم که در این زمینه با طرح سوالات بیشتر و دقیق‌تر و کامل‌تر، به من کمک کنند…

      • سجاد گفت:

        سلام محمدرضای عزیز یا بهتر بگم سلام استاد عزیزم تولدت رو از صمیم قلب تبریک میگم وامیدوارم به همه اهدافت برسی.
        من چند هفته ای هست که با شما آشنا شدم و اینم یکی از شانسهای زندگیم بوده که تونستم تو کلاسای جمعتون شرکت کنم و از شما مطالب زیادی یاد بگیرم .
        در رابطه با بحثی که افسانه مطرح کرد منم همین مشکل و دارم و سعی کردم با رفتن به کلاسای تخصصی و کتابهای مختلف این مشکل و رفع کنم ولی هیچ فایده ای نداره یعنی هر چی اینکارهارو انجام میدم رضایتم نسبت به خودم و جایگاهم تقلیل پیدا میکنه

  • محمد گفت:

    سلام خشته نباشی همایش خوبی بود . البته از چیزی که توقع داشتم نمره ای کمتری در ذهن من گرفت .اما این چیزی از تشکرم کم نمی کند .
    سیستم پذیرایی مناسب نبود اگرچه برایش زحمت بسیار کشیده شده بود . برای این تعداد هزینه کرده بودید اما برنامه ریزی نه .

    سوال های من :
    ۱-چطور کسانی که خودشان را حق و دیگران را باطل فرض می کنند می توان به سمت داشتن هوش مذاکره و باور به اینکه مذاکره با دیگران ممکن است نتایجی بهتر از پافشاری روی موضع قبلی داشته باشد؟
    ۲- شما خودتان توانسته اید چند درصد به آنچه بلدید عمل کنید و چطور خودمان ودیگران را به اینکه دانسته ها بیشترعمل کنیم می توانیم ترغیب یا مجبور کنیم؟
    ۳-در همان جمع کسانی بودند که به سادگی حقوق هم را پایمان می کردند حتی در همان زمان چند ساعت کوتاه در کنار کسانی که دوستشان بودند ، واقعا چطور یاد بگیریم به حقوق هم واقعا احترام بگذاریم؟
    ۴-هوش مذاکره در کودکان و سنین پایین قابل پرور ش است ؟ چطور؟

  • مسعود گفت:

    کاش یه روزهم در تبریز سمینار برگزار کنید 🙂 ما منتظریم

  • درود محمد رضا
    ببخشید من سرم شلوغ بود نتونستم بیام
    یادم هم رفته بود وگرنه اخرش می یومدم خسته نباشی همیشه به موفقیت
    راستی انگار تولدت تو هست پس تولدت گیژ گیژ

    پویا ودایع

  • نجمه گفت:

    استاد گرامی
    سلام و زادروزتون خجسته. جمع دیروز یه اتفاق خوب بود اما راستش خیلی پایین تر از انتظار. هم برای من هم دو میهمانی که به پیشنهاد من شرکت کرده بودند.به عنوان شاگرد نسبتا دیرین شما و به دلیل آگاهی از توان و سطح حرفه ای شما اجازه میخوام چند نکته رو در میون بذارم
    ۱٫معرفی ابتدای برنامه میتونست منسجم تر باشه نه پر از تعریف و تعارف پراکنده از شما که اثر عکس داشت تا مثبت. صحبت کردن از شرایط مالی و مقایسه با سمینارهای مشابه حداقل با اون لحن خیلی حرفه ای نبود مخصوصا که ارقام عددی گفته شد و نه مثلا در صدی یا نسبتی باور کنید حس خوبی به مخاطبتون نمیده نه اون بخشی که توان بیشتر نداشتن ونه گروهی که حاضر به پرداخت بیشتر بودن
    ۲٫در خصوص ارایه شمااجازه بدین صریح بگم به نظر میومد تا لحظات آخر برنامه دقیق و قطعی نه برای محتوا ونه برای شکل و زمانبندی ارایه نداشتید تسلط شما به مطالب کلاساتون بیشتر بود واین واسه من غیر منتظره بود .انگار از بس خط سیر گفته ها تغییر کرده بود دیگه نقشه کلی منطبق نبود و همین سطح کارو تنزل جدی داده بود همچنین از شوق من مخاطب برای شنیدن به شدت کم میکرد
    ۳٫انتخاب دکتر شیری به چشم من خیلی خوب بود کاش گفته هاتون مقابله شده بود باهم در اینصورت مطابق هدف شما همه چیز از دو وجه بررسی میشد

  • سلام محمدرضا خسته نباشی
    امیدوارم از سمینار راضی بوده باشی
    خیلی متاسفم که نتونستم بیام امیدوارم دفه بعد حتما جز شاگردات باشم

  • داود گفت:

    سلام محمدرضاجان. برای من که نتونستم توی این سمینارشرکت کنم درآینده ممکنه فیلمش رو برامون توی سایت قرار بدین؟

  • مهران گفت:

    سلام محمد رضا جان
    ممنونم که دیروز رو برامون متفاوت کردین…خیلی ازتون یاد گرفتم.
    تولدتون مبارک باشه بهترین استادِ دنیا… دوستون دارم…خییییلی..

  • حامد گفت:

    سلام محمدرضا جان.خدا قوت.
    اگه امکانش هست اسلاید دکتر شیری رو هم برای دانلود بذار

  • طنین گفت:

    سلام نظرتون در مورد این جمله چیه
    هرکس ک در درون خود زندگی کند هرجا ک برود خود هست لطفا مکتوب بنویسید
    امیدوارم بابت لحنم ناراحت نشید بیشترمواقع سرده

  • حمیده گفت:

    سلام محمدرضا
    به خاطر برگزاری سمینار پرقدرتت،آشنایی با گروه خوبت و فرصت صحبت کردن با خودت،تشکر میکنم
    مهمان خوب و توانا آقای دکترشیری هم بهترین انتخاب برای این سمینار بود

    در مقابل خوبی هایت،آرزویی نمیتونم بکنم چون بهترین از نظر من دوست داشه شدن و داشتن دوست به خاطر خوده، که تو بهش رسیدی.

    ای کاش اسلایدهای دکترشیری،خصصوا اون سالاید آخر رو هم برای دانلود میگذاشتی

    در مورد خود سمینارمن تا به حال سوالی به ذهنم نرسیده
    امما اگه درباره قانون فراوانی مطلب بنویسی ازت ممنونم.

  • پرویز گفت:

    سلام محمدرضا
    متأسفانه این فایلی که برای دانلود گذاشتی بسیاری از کلمات رو نمایش نمی ده می خواستم بگم اگر زحمتی نیست slid show خود پاورپونت رو بذار فکر کنم فرمت *.pps داشته باشه!!!
    متشکرم.

  • ع.ق گفت:

    با سلام
    بایت سمینار دیروز یه خدا قوت به شما و همکارانتون 🙂
    سوالی که برای من پیش اومد اینه :
    ما در مذاکره با افرادی مواجه می شیم که شدیداً قدرت طلب هستن …از هر راهی وارد می شیم برای مجاب کردن این آدم ها، باز هم به سرعت جوابی برای رد حرف های طرف حاضر و آماده دارند. معمولاً سرعت صحبت کردن این آدم ها بالاست و شکلی تقریباً تهاجمی داره…به سرعت هم اطرافیان رو خلع سلاح می کنند …
    با این افراد باید به چه نحو صحبت رو ادامه داد؟چندین بار پیش اومده که دیدم به طرف مذاکرشون حتی فرصت ادامه هم نمی دن و به سرعت بحث رو عوض می کنند (یا به بهانه ای جلسه رو ترک می کنند!)

  • سلام
    خوش بحال هر کی که تونست و در این همایش شرکت کرد.من ثبت نام کردم و تهران هم آمدما ولی یه مشکلی پیش امد و نتونستم توی همایش شرکت کنم.امیدوارم که بتونم فیلم اون رو تهیه کنم

  • ئاریوش گفت:

    سلام استاد
    تولدت مبارک
    (به قول دوستان:یادت باشه من اولین نفری بودم که تبریک گفتم)

  • پرویز گفت:

    سلام محمدرضای عزیز
    می دونم خسته نیستی چون بعد از یک ارائۀ خوب من که خسته نمی شم و تو رو هم که تا به اینجا اینقدر شناختم که فکر نکنم چیزی به نام خستگی در تو معنی داشته باشه 😉
    من تنها سئول جدی که برایم پیش اومد همونی بود که روی کاغذ باطله نوشتم یعنی فرق کاریزما، حضور و Authority در واقع با تفکرات قبلی ام فکر کنم الآن که از دیشب تا حالا روش فکر کردم خیلی پخته تر شده!؟ اما دوست داشتم که یه بحث تخصصی تر هم روش بکنید (بذار دستور هم صادر کرده باشم هم تو هم دکتر شیری:D).
    راستی دیروز یه چیز که برایم خیلی جالب بود تفاوت ارائۀ شما دوتا بود خدایی تفاوت مکمل جالبی بود، شاید اگر بیشتر باهم کار کنید سمینارهای خیلی بهتری بتونید بدید.

    آنگونه که می خواهی موفقیت را تجربه کنید
    دوستدار شما بزرگواران پرویز

  • دیدگاهتان را بنویسید (مختص دوستان متممی با بیش از ۱۵۰ امتیاز)


    لینک دریافت کد فعال

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    yeni bahis siteleri 2022 bahis siteleri betebet
    What Does Booter & Stresser Mean What is an IP booter and stresser