دوره‌های صوتی آموزشی مدیریت و توسعه فردی متمم (کلیک کنید)

سیاست‌های کامنت‌گذاری در روزنوشته‌ها

اخیراً فضای کامنت‌گذاری در قسمت روزنوشته‌های سایت، مطلوب و رضایت بخش نیست و رفتارهایی مشاهده می‌شود که در شان مخاطبان این سایت نبوده و نیست. در حدی که چند هفته اخیر عملاً تصمیم گرفته شده که به هیچ کامنتی از طرف نویسنده‌ی سایت پاسخ داده نشود. اما با توجه به اینکه پاسخ‌گویی به سوالات معقول و نقدهای منطقی، وظیفه‌ی نگارنده‌ی سایت محسوب می‌شود، تصمیم گرفتیم به جای رفتار انفعالی و ترک گفتگو در قالب کامنت‌ها، خط مشی مشخص برای تایید کامنت‌ها در نظر بگیریم:

۱) جملات و عباراتی که فقط بر «تایید مقالات محمدرضا شعبانعلی» یا «تکذیب مقالات محمدرضا شعبانعلی» متمرکز شده‌اند تایید نخواهند شد. اگر با نوشته هم‌نظر هستید به جای ابراز لطف‌های مختلف (که فضای سایت را به فضای تملق نزدیک کرده و می‌کند) کافی است زیر پست، از آیکون «لایک» استفاده نمایید. ما عمداً زیر پست علامت «دیسلایک» را نگذاشته‌ایم. از آنجا که برای نویسنده‌ی روزنوشته‌ها، این نوشته‌ها «سلیقه‌ی شخصی» هستند، صرف«مخالفت یک مخاطب با سلیقه‌ی نویسنده» بازخورد ارزشمند و با اهمیتی محسوب نمی‌شود و کمکی به ارتقاء دانش یا نگرش نویسنده و بهبود جهتگیری مطالب نخواهد کرد. اگر کسی مخالفتی با «سلیقه یا تحلیل مطرح شده در مقاله‌‌های روزنوشته» دارد، این مخالفت زمانی ارزش‌آفرین خواهد بود که «تحلیل» یا «توضیح» کامل‌تری به دور از حرف‌های کلی در قالب کامنت مطرح شود. بنابراین از این به بعد کامنت‌هایی از این نوع تایید نخواهند شد:

«من خیلی ممنونم از حرفی که مطرح کردید»

«موافقم»

«حرف دل ما را زدید»

«شما چقدر می‌فهمید و باسوادید»

«من عاشق شما و نوشته‌های شما هستم!»

«این نوشته را قبول ندارم»

«فکر می‌کنم خیلی کلی بود باید دقیق‌تر تحلیل کنید»

«به نظرم در این نوشته جهت گیری وجود دارد»

«این حرف احمقانه است»

«مخالفم»

۲) استفاده از هویت‌های مختلف توسط یک فرد واحد، از جمله نگرانی‌های ماست. ما با استفاده از سه تکنولوژی مختلف، کاربران را ردیابی می‌کنیم و متوجه شده‌ایم که برخی رفتارهای بیمارگونه در سایت دیده می‌شود. به عنوان مثال فردی با نام الف کامنت می‌گذارد و با نام ب از خودش تعریف می‌کند. یا با نام الف کامنت می‌گذارد و با نام ج به آقا یا خانم ب که او را نقد کرده‌اند حمله و توهین می‌کند. عجیب‌تر دوستانی هستند که با نام الف از ما تعریف و با نام ب به ما توهین می‌کنند که این روزها شدیداً در حال مطالعه برای بررسی ریشه‌های این بیماری شگفت روانی داریم. از این به بعد اگر کاربری با نامهای متفاوت در تایید یا تکذیب کامنت خودش یا دیگران مطلبی بنویسد، این کامنت‌ها تایید نخواهند شد و ما در مورد اینکه در آینده به آن دوستان اجازه دهیم که در سایت ما کامنتی داشته باشند، بسته به مورد در گروه سیاست‌گذاری سایت تصمیم خواهیم گرفت. استفاده از هویت های مختلف برای ابراز نظر، چیزی شبیه جعل اسناد و استفاده از هویت‌های متعدد در جامعه است که از مصادیق «فساد و کلاه‌برداری» محسوب می‌شود.

۳) اینکه کاربران با یکدیگر صحبت و احوال‌پرسی کنند، حق طبیعی کاربران سایت است و ما هم علاقمندیم که این فضا بماند. اما رفتارهای تهاجمی کاربران نسبت به یکدیگر قابل تحمل نیست و تمام کامنت‌های از این نوع تایید نخواهند شد.

۴) اگر با نظرات کاربران دیگر موافق یا مخالف هستید، می‌توانید از مکانیزم رای دادن مثبت و منفی زیر هر کامنت استفاده نمایید. تنها در صورتی در پاسخ به کامنت دیگران، متن بنویسید که «حرف جدید و ارزشمندی چه از نوع موافق و چه مخالف» برای اضافه کردن به حرف کاربر دیگر دارید. در غیر این صورت کامنت‌ها تایید نخواهند شد.
۵) از این به بعد تمام کامنت‌های سایت، توسط گروه سیاست‌گذاری سایت مشاهده و تایید می‌شوند و محمدرضا شعبانعلی هم تنها کامنت‌های تایید شده را خواهد خواند. بنابراین لطفاً از ارسال کامنت‌های «اختصاصی» خودداری نمایید. هر کامنت قبل از اینکه به رویت نویسنده‌ی سایت برسد حداقل توسط ۵ نفر دیگر خوانده خواهد شد!

۶) در متن کامنت‌ها، تا حد امکان از ادبیات «انعطاف‌پذیر» استفاده نمایید. واژه هایی نظیر «من فکر می‌کنم» یا «به نظر می‌رسد» یا «شاید» یا «ممکن است» می‌تواند موجب تلطیف فضای گفتگو در کامنت‌ها شود.

۷) با توجه به اینکه مطرح کردن پرسش‌ها در قالب کامنت، یکی از سریع‌ترین روش‌های دسترسی به ماست، هیچ ایرادی ندارد که در زیر هر پست (مستقل از موضوع پست) خوانندگان گرامی سوالات یا نظرات خود را توضیح دهند. اینکه کسی سوال شخصی خود را در زیر کامنت‌ها بنویسد منطقی است و اگر کسی از ما بخواهد که فلان پست را ادامه دهیم یا فلان موضوعی که وعده داده بودیم را مطرح کنیم، ممنون خواهیم شد.

مدیران این سایت در تایید یا عدم تایید کامنت‌ها مختار بوده و به هیچ وجه تعهدی نسبت به تایید کامنت‌ها ندارند. بقای سایت و حفظ فضای سالم و سازنده‌ی گفتگو، نخستین اولویت ما خواهد بود. کامنت های قبلی نیز با توجه به همین سیاست ها بازنگری و حذف خواهند شد.

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA) دوره های توسعه فردی ۶۰ نکته در مذاکره (صوتی) برندسازی شخصی (صوتی) تفکر سیستمی (صوتی) آشنایی با پیتر دراکر (صوتی) مدیریت توجه (صوتی) حرفه‌ای‌گری در کار (صوتی) کتاب های مدیریت راهنمای کتابخوانی (صوتی) آداب معاشرت (صوتی) کتاب های روانشناسی کتاب های مدیریت  


168 نظر بر روی پست “سیاست‌های کامنت‌گذاری در روزنوشته‌ها

  • امید گفت:

    سلام
    چیزی که از مطالعه بخشهای مختلف سایت متوجه شده ام این است که در روشهای کسب و کار، مذاکره و .. واقعیتها مورد توجه قرار می گیرد و مهم است نه حقیقتها. یعنی در این روشها دنبال ناآگاهیهای مردم، نقطه ضعفهای مردم، خصوصیات روانی مردم و یا برعکس، دنبال نقاط قوت مردم، آگاهیهای مردم و … می گردیم تا بتوانیم به کمک مدیریت هوشمندانه این اطلاعات کسب شده از افراد به کار و کاسبی خود رونق دهیم، در مذاکرات موفق شویم. یعنی سیاست کار اینست که با پذیرش این واقعیتها در مورد مردم، با آنها کار می کنیم. و دنبال تغییر مردم نیستیم. یعنی موجودیت افراد را می پذیریم. حال سوالی که پیش می آید اینست که چرا مدیریت سایت در بخش نظرات نمی خواهد موجودیت افراد را بپذیرد؟ آیا نمی توان در این بخش نیز با مدیریت رفتار مردم بدون تغییر آنها به خواسته مطلوب رسید؟

  • Hassan-3-ensani گفت:

    با سلام

    با اجازتون از قوانین شما در وبلاگ خودم هم استفاده میکنم ….

  • محمد گفت:

    راستی یه سوال دیگم برام بوجود اومد.
    فرض کن شما مطلبی میزاری و فرض کن کلید دیسلایک وجود داشته باشه.و باز هم فرض کن همه مردم دنیا بیان دیسلایک کنن…
    بدون اینکه کسی نقدی منصفانه کرده باشه یا بهتر بگم کلا نقدی نباشه فقد ابراز احساس منفی کنند.با این همه فرضیات حکم چی میشه؟
    آیا شما با اینکه به مطلبت ایمان داری عقب نشینی میکنی و خلاف چیزی که فکر میکردی فکر میکنی تا دیگران دیسلایک نکنن یا نگاهتو پنهان میکنی تا مورد دیسلایک قرار نگیری یا به نظرت ایمان داری و خلاف نظر جمع به راهت ادامه میدی؟
    چرا ما باید از ابراز احساسات (درست یا غلط)منفی دیگران نسبت به سلیقه های خودمون فرار کنیم؟

  • محمد گفت:

    اول از همه اگه در مورد بند دوم نوشته( کامنت گذاری با چند اسم مختلف با حالات متفاوت )به نتیجه رسیدی حتما دلایلشو بنویس برام خیلی جالبه. دوم اینکه علامت دیسلایک برای نوشته نویسنده وجود نداره چون سلیقه شخصیشه ولی علامت منفی برای کامنت خواننده ها وجود داره چون سلیقه شخصیشون نیست!!! یکم هضمش برام سنگینه یا بهتر بگم اصلا هضم نشد.

  • دانا قاسم پور گفت:

    سلام
    چند روز پیش مطلبی در همین مورد نوشته بودم تا برای دوستانم در شبکه‌های اجتماعی نشر کنم.
    مطلبی که متاثر از فعالیت‌های اخیر خودم و همچنین مطالعه‌ی کتاب قورباغه را غورت بده آقای برایان تریسی بود.
    حالا با خواندن نوشته‌ی شما و تطبیق آن با اهداف سالانه‌ی خودم، نقشه‌ی ذهنی ام در اینباره کامل‌تر شد.
    ضمن تشکر از شما بنده هم منبعی را به شما معرفی می کنم که ان شاء الله باعث کامل شدن نقشه‌ی شما بشود.
    توجه شما را به کتاب “هفت عادت مردمان موثر” نوشته استفان کاوی فصل دوم”ذهناً از آخر شروع کنید” که احتمالاً هم مطالعه کردید جلب می کنم.

  • مسعود راسخ گفت:

    سلام محمدرضای عزیز.
    بیش از یک سال که از مخاطبان خاموش رسانه شما هستم.
    تازه امروز فهمیدم که این سابقه مخاطب بودن به کتاب انسیس برمیگرده.
    سپاس فراوان بابت هر آنچه که از شما آموختم.

  • sarah گفت:

    سلام.زندگی توی خارج و نبود کتابهای فارسی مورد علاقه و پیدا کردنشون خیلی سخته.مطالبتون خیلی ارزشمند بود.
    بنده کتاب دانلود میکنم میخونم اما بازم مهارت کافی رو ندارم که از داخل گوشی هم کتاب رو کامل بخونم.لطفا بیشتر راهنمایی کنید در این زمینه ممنونم.

  • زهره گفت:

    سلام
    بررسی ادبیات آقای ظریف برایم خیلی جالب بود وجدید

  • مرضيه گفت:

    به نظر ميرسه همون كامنتهايي كه گفتيد تأييد نميشه (مثل تعريف و تمجيد)، پاي همين مطلب تأييد شده!!!

    معلومه كه خيلي عصباني هستيد از دست يه سري مخاطباتون، ولي من انتظار ادبيات لطيف‌تري رو داشتم. بعني الان من حرف سليقه‌اي زدم و نبايد ميزدم؟

    يعني الان پنج نفر دارن كامنت منو ميخونن؟ خب بهتر نيست اسم سايت رو عوض كنيد بذاريد روزنوشته هاي محمدرضا شعبانعلي با همكاري دوستان؟ 😀

    حالا كه اينقدر فيلتر گذاشتيد واسه نظرات، شايد بهتره من اينجا رو مثل يه كتاب چاپ شده بخونم، كه هيچ دسترسي به نويسنده‌ش وجود نداره و هر كامنتي كه دارم بمونه تو ذهن خودم… هوم؟

  • مهتاب یزدانی گفت:

    با سلام وعرض ادب:
    فقط میتوانم از صمیم قلب از شما و دوستانتان نهایت قدر دانی و سپاسگزاری را داشته باشم.

  • مینا گفت:

    سلام،
    ببخشید من تا حالا دو یا سه تا کامنت گذاشتم و تشکر کردم ولی یه جمله هایی نوشتم که اون بالا ذکر شده تملقه! من خودم شخصا اهل تملق نیستم، ولی نوشته های شما رو می پسندم؛ ولی ادبیاتم اونقدری نیستش که ی جور دیگه ابرازش کنم… تشکر

  • avazpour گفت:

    راست میگه احسان من که دانشجو هستم کارم میکنم تو صنعت ماهی ۸۰۰ت به زور در میارم..بد دوستم با دیپلم معدل ۱۲ الان داره شبکه کار میکنه ….راحت ماهی ۱۰ ملیون در میاره آلانم bmw سوار میشه…ما با هم میرفتیم مدرسه با اتوبوس اما من هنوز مترو سوارم و اون……تازه وقتی میمرم با هم جای به اون میگن جناب آقای محمد و دخترا بش میگن عشقم به من که مهندسم میگن خر خون اومد باز تازه اگه جواب سلام بدن…

  • داود گفت:

    عاقا خسته نباشید من همه ی نکاتی که گفتید رو رعایت کردم ولی جوابی داده نشد و این در حالیه که به شدت به راهنمایی نیاز دارم ممنون میشم اگه کامنتهای اخرتونو بررسی کنید ممنون

  • آنت گفت:

    سلام محمدرضا
    خوبی خوشی داداش؟
    یه پیشنهاد دارم برای قوانین کامنت:
    تااینجایی که من خوندم و توی کامنتها دیدم،بنظر من شاید یه مشکل عمده ای ک هست حضور تازه واردایی مثل من هست که گاهی بدون مطالعه کافی و شناخت نسبت ب نویسنده، یا نظرات نامربوطی میدیم یا سوالات تکراری میپرسیم.
    پیشنهادم اینه توی سیاستها اشاره کنید افراد تازه وارد حتما مختصری تو سایت جستجو کنن و مطالب مختلفیو بخونن.و مثلا بعد حدود یکماه و آشنایی نسبی، کامنت بذارن. اینطوری هم کامنتهای تکراری کم میشه هم وقت شما کمتر گرفته میشه و هم قضاوتهای عجولانه صورت نمیگیره.
    آقا خیلی دوست داریم خدا حفظت کنه و عمر باعزت بهت بده. الهی پیر شی جوون:)
    قربان شما
    آبجی کوچیکه
    (ببخش تو اولین کامنت اینقد صمیمی حرف زدم. افرادی مثل شما رو آدم انگار سالهاست میشناسه)

  • سجاد گفت:

    محمد رضای عزیز سلام
    من تقریبا تمام فایل های صوتی شما رو گوش کردم.( نه شنیدم). در فایل منابع خیلی اصرار داری که نباید در همه زمینه ها وارد شد و نیمه کاره رها کرد. منم قبول دارم ولی فکر میکنم در فایل top dog باشه که گفتی اگر دو مذاکره کننده در شرایط مساوی باشند، اونی بهتره که گیتار بلده یا اون داستان دانشگاه هاروارد رو گفتی. میشه در این باره بیشتر توضیح بدید. ممنون

  • الهام گفت:

    سلام
    اولین بار ک کامنت میزارم و میخواستم تاکید کنم ک این خیلی خوب ک ذهن خواننده و نویسنده در مبادله فعال باشند … وقتی کامنتها صرفا تایید و تملق باشه بنظرم یک جای کار نویسنده یا مخاطب میلنگه … همینطور انتقاد صرف هم ک البته کمتر تو فضای مجازی دیده میشه …

  • آرش ایرانی گفت:

    بسیار مفید بود، ممنونم

  • ریحانه گفت:

    وقتی به قدری داغونم که قصد کات کردن زندگیمو دارم هیچی مث یه سخنرانی یه دل نوشته حالمو عوض نمیکنه دل نوشته هاتون بهم انرژی داد
    حاجی دست درست

  • سارا گفت:

    سلام، روز پاييزيتان بخير‍! از اينكه اين حقيقتها دارد با اين بيان خوب و كلام رسا گفته ميشوند، خوشحالم و اميدوارم اين جريان سازنده ادامه داشته باشد و همه ماهايي كه ناخواسته به شكلهاي گوناگون درگير اين روشهاي تربيتي نادرست بوده ايم (به عقيده بنده هيچ كس نميتواند ادعا كند با اين حقايق تلخ كاملا بيگانه است) با گوش جان بشنويم و تصميم بگيريم كه اين رويه نادرست را از همين لحظه در زندگي خود، فرزندان و شاگردان خود و … كمرنگتر كنيم. چراكه فقط خواندن و نقل قول كردن اين مطالب نه كافي است و نه آنطور كه بايد موثر. اينها بايد درون ما بشينند و دروني شوند تا بتوانند در دنياي بيرون اثرگذار باشند. كاش با تلنگرهاي اينچنيني من و هموطنان عزيزم به خود بياييم، ماهايي كه درست فكر كردن و در اصل فكر كردن را ياد نگرفته و بلد نيستيم… بجاي همه چيزهاي خوب ما ياد گرفته ايم كه همه را قضاوت كنيم جز خودمان، انگشت اشاره مان به سمت همه باشد جز خودمان، و خب نتيجه اش هميني ميشود كه همه شاهد آن هستيم…
    آقاي شعبانعلي از شما بابت نوشته هاي آگاه كننده تان متشكرم. انشاالله جوهر قلمتان همواره روان بماند…

  • آرش ایرانی گفت:

    درود بر محمدرضای عزیز
    نوشته زیبایی بود. مرا به فکر واداشت. ممنونم

  • لیلا گفت:

    چند روز بود داشتم به این موضوع فکر می کردم ولی ادبیات مناسب برای بیان کردنش برای خودم نداشتم . اتفاق جالبی بود

  • خدیجه گفت:

    سلام خسته نباشین
    یک اراده میخواستم تا بتونم شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنم تا هزار کلمه ی اصلی شمارو دیدم از فردا شروع میکنم ردیفی تمام کلماتو حفظ میکنم
    بابت متن زیبا و ارامبخشتون ممنون
    از کلاس زبان رفتن بدم میاد واسه این تاحالا تلاش نکردم زبانمو قوی کنم
    و متن شما ارومم کرد ویک امیدواری به من داد

    • فرامرز گفت:

      سلام دوست عزیز.
      من تجربه یادگیری ۵۰۰۰ لغت آلمانی رو در سایت memrise.com دارم و شما میتونید اونجا محتوای خوب به زبان انگلیسی پیدا کنید یا حتی لیست لغات خودتون رو اضافه کرده (با امکان قرض گرفتن لغات از واژه نامه هایی که خود سایت یا سایر کاربران ایجاد کردن) با دیگر کاربرها به اشتراک بگذارید. لیست هایی مثل ۵۰۴ لغت اساسی انگلیسی همراه با فایل های صوتی و جملات نمونه هستن که میتونن خیلی کمک کننده باشن. از طرف دیگه این سایت از الگوریتم های زمانبندی استفاده میکنه که با الگوهای یادگیری و به خاطر سپاری مغز منطبق بوده و پس از مدتی فقط کلماتی رو از شما میپرسه که اخیراْ در به یاد آوردن معنی یا نگارشش ناموفق بوده اید. از طرف دیگه این سایت یک سیستم امتیازدهی و رده بندی کاربران داره که به افزایش انگیزه برای ادامه یادگیری خیلی کمک میکنه.

  • شادی گفت:

    عالی بود واقعا متشکرم

  • ماجد قاضی گفت:

    همیشه شروع سخن یکی از سخت ترین کارهاست و یکی از هنرهای انسانهای موفق در ارتباط با دیگران اینست که بخوبی می دانند سخن را از کجا و چگونه آغاز کنند . شاید با اندکی اغماض در معنا کلام مکتوب زیر را بتوان دلنوشته نامید.
    ۱- آدمی همواره نیازمند ارتباط با دیگران است دیگرانی که در نسبت با او سه حالت دارند :
    یا برتر از اویند یا مساوی با او و یا پایین تر از او . شخصیت انسان به این هر سه نیاز دارد . هم نشینی با انسانها ی برتر موجب تعالی انسان می گردد به شرط اینکه لازمه این همنشینی تحقیر ادمی نباشد. مجالست با انسانهای برابر ،موجبات فراغت و راحتی ادمی است در دقایقی که با انان محشورهستی نه دلیلی برای فخر فروشی تو هست و نه علتی برای خود کم بینی در مقابل انان . و اما دسته سوم کسانی هستند که انسانیت انسان اقتضای ارتباط با آنان را دارد از آن جهت که یاریگر انان باشی در امری که انان نیازمند آن هستند به تعبیر دیگر همدمی با انان تمرین تواضع و بخشش است برای انسان.

  • سیمین-الف گفت:

    سلام استاد عزیز و دوستان گروه بررسی کامنت نویسان(خانم ها تاجدینی و قلی پور و دیگر عزیزانی که نامتان را نمی دانم) :
    دوست داشتم از این طریق از شما عزیزانی که صبورانه نظرات ما میهمانانتان را می خوانید، تشکر کنم.
    به خاطر دقت، زمان و حوصله ایی که صرف می کنید، تا ما نظر و ایده یکدیگر را ببینیم و چالشی برایمان ایجاد شود، ممنونم.
    از اینکه محیط امنی برای مان ایجاد کرده اید، سپاسگزارم.
    پایدار و برقرار باشید.
    صرفا خواستم شما عزیزان دوست داشتنی بدانید که قدر زحماتتان را می دانیم، حتی با یک نوشته از دل بر آمده.

  • ali گفت:

    اصولا سرویس پیام کوتاه یه سرویس ارزش افزودست و هزینش برای اپراتور عملا صفره.به عنوان یه کارشناس مخابرات عرض میکنم خدمتتون

  • آتنا گفت:

    متاسفانه من قبل از نوشتن کامنتم ، متوجه تغییر و سیاست گذاری جدید برای کامنتها نشده بودم و احتمالا کامنتم شامل حالت۱ میشه و طبعا هم خذف، بابتش عذر میخوام ، این خط مش و سیاست گذاری کاملا اثربخش و بجاست.موفق باشید.

  • ميرناصر بوذري گفت:

    سلام
    چون مي بينم سايت علمي روانشناسي داريد و هم خوب مديريت مي كنيد يك مقاله خود را كه چاپ آن در سال ۸۰ بوده و در اينترنت هم در اختيار همه هست را براي مطالعه شما معرفي مي كنم شايد بساط و بهانه آشنايي ما باشد. تضيح اينكه من ۴ وبلاگ مذهبي دارم كه متن كتاب هاي خود را نيز در حاشيه آن در اختيار همه بازديد كنندگان قرار داده ام.
    عنوان مطلب: تاليف نويني از روايات نبوي در باب علم
    آدرس اينترنتي:http://imamalkhalgh.blogfa.com/page/r-nabavi-d-b-elm.aspx
    با تشكر از لطف نظرتون. عزت زياد خدانگهدار

  • آزاده اخراج!!! گفت:

    من یکی اصلا انگیزه نخواستم ……..نور چشمی انگار زیاده ……حق دارید محمدرضای استاد……من کارمو تنهایی بدون انرژی شما شروع میکنم ……حالا شما جواب بدید احتمال بهشت رفتن شما بیشتر از دیگرانه؟؟؟؟؟

    • محمد علي هشيار گفت:

      سلام ببخشيد ازاده خانم
      ميشه بپرسم چرا اين قدر تند ابراز احساس مي كنيد نسبت به محمد رضا

      ميدوني من هم مثل شما انگار قرار به زودي اخراج بشم
      من در رابطه با همين مجله و اينده يه مطلب انتقادي نوشتم كامنت من تائيد نشد
      يه بار ديگه سياست هاي كامنت گذاري رو ورور كردم اما نتونستم نكته ي منفي پيدا كنم

      خيلي تعجب ميكنم ازاده خانم مثل اينكه ازادي بيان اينجا هم محدود شده
      وفقط ما هم بايد مثل ديگران تائيد كنيم وگرنه اخراج ميشيم

      البته اگر محمد رضا خودش اين كامنت ها رو ميخوند صد در صد جور ديگه اي جواب ميداد ولي فكر ميكنم اين كامنت ها توسط گروه خونده ميشه

      جالب برام بدونم چرا اسم شما ازاده اخراج هست
      من نميخواهم كل ماجراي اخراجي بودنت رو بدونم اما اگر بهم كمك كنيد تا من هم ملقب به محمد علي هشيار اخراجي نشم ممنون ميشم

      البته اين كامنت شما راي منفي گرفته از طرف دوستان چون حمله ي شخصي به خود استاد كردي

      ما اگر انتقادي هم داشته باشيم نبايد هيچ وقت شخص رو زير سوال ببريم
      البته نميدونم انتقاد از رويه و حركت هاي جديد هم مثل انتقاد به شخص در نظر گرفته ميشه يا نه

      اما سخت در فكر فرو رفتم
      نميدونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • فاطمه یاوری گفت:

        سلام. من فقط چند روزه که با این سایت توسط آقای امیری، استاد گرامی ام، آشنا شدم. مطالب ارزشمند و قابل استفاده اونقدر زیاده که حرف زدن درمورد بعضی مسائل پیش پا افتاده، ضرورت و الزامی نداره.
        به خودم بابت عضویت در این سایت تبریک میگم، از استادم تشکر میکنم و توفیق روزافزون را برای شما از خداوند متعال خواهانم.

  • آزاده اخراج!!! گفت:

    اقا محمد رضای استاد بی خبری خدا کنه خوش خبری باشه.سلام .

  • دیدگاهتان را بنویسید (مختص دوستان متممی با بیش از ۱۵۰ امتیاز)


    لینک دریافت کد فعال

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    yeni bahis siteleri 2022 bahis siteleri betebet
    What Does Booter & Stresser Mean What is an IP booter and stresser