دوره‌های صوتی آموزشی مدیریت و توسعه فردی متمم (کلیک کنید)

رادیو مذاکره: گفتگو با محمدرضا محسنی مدیر پیک برتر

در این فایل رادیو مذاکره، این بار با محمدرضا محسنی، مدیر و بنیان گذار «پیک برتر» صحبت کرده‌ایم. مجله‌های «سیب سبز» و «زندگی ایده‌آل» هم در مجموعه ایشان منتشر می‌شوند. او که متولد ۱۳۵۶ است و کار را از همان دوران کودکی آغاز کرده است، امروز در مجموعه‌های تحت مدیریت خود بیش از ۱۷۰۰ نفر کارمند را مدیریت می‌کند. مجموعه‌ای که تعداد جایگزینی و گردش نیروی انسانی در آن، کمتر از ۱٪ است. با توجه به میانگین این صنعت، ده برابر این عدد هم به سادگی قابل قبول بود!

قطعاً نگاه ایشان به کار و کارآفرینی می‌تواند برای ما بسیار آموزنده باشد. این فایل رادیو مذاکره  را می‌توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید:

لینک دانلود فایل صوتی رادیو مذاکره – گفتگوی محمدرضا شعبانعلی و محمدرضا محسنی درباره کارآفرینی

رادیو مذاکره - گفتگوی محمدرضا شعبانعلی با محمدرضا محسنی مالک و مدیر پیک برتر

 

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA) دوره های توسعه فردی ۶۰ نکته در مذاکره (صوتی) برندسازی شخصی (صوتی) تفکر سیستمی (صوتی) آشنایی با پیتر دراکر (صوتی) مدیریت توجه (صوتی) حرفه‌ای‌گری در کار (صوتی) کتاب های مدیریت راهنمای کتابخوانی (صوتی) آداب معاشرت (صوتی) کتاب های روانشناسی کتاب های مدیریت  


27 نظر بر روی پست “رادیو مذاکره: گفتگو با محمدرضا محسنی مدیر پیک برتر

  • مجید گفت:

    محمد رضا جان لطفا از مصاحبه شونده هاتون عکس هم بزارید، کلی گشتم یه عکس پیدا کنم از ایشون نتونستم

  • امیر گفت:

    خیلی هوشمندانه صحبت میکنن…جا برای تعریف زیاد هست.

  • عمو نیما گفت:

    سلام به محمدرضای عزیز
    یادمه روزی که همایش شب قصه رو برگذار کردیم به همراه تیم دکتر شیری، به نفع بچه های جمعیت امام علی (ع) – خانه ایرانی شهرری- آقای محسنی و خانواده شون رو هم برای این همایش دعوت کرده بودیم اما ایشون به علت مشغله ای که داشتن نتونستن تشریف بیارن
    امیدوارم باز بشه ازین طور همایش های مشترک به نفع کودکان کار برگذار بشه. همایشهایی که در آخر مراسم کسی از شما نمیخاد به زور توی موسسه خیریه عضو بشید و یا آخر مراسم کسی از شرکت کنندگان درخواست کمک مالی نداره….

  • behnam گفت:

    سلام ببخشید یه سوال دارم گفتم اینجا بپرسم زودتر به نتیجه برسم همایش انتخاب رو نمیشه فیلمش رو برای دانلود قرار بدید ؟ من اون موقع شما و این تیم رو نمیشناختم
    چطور میشه به هر قیمتی محتوای همایش انتخاب رو در اختیار داشت ؟

  • حمیده گفت:

    سلام محمدرضا
    قبل ازین دوست داشتم ازت خواهش کنم مصاحبه با کارافرین به معنای واقعی داشته باشی،کسی که اسم خودشو نه به خاطر تبلیغ بزاره کارافرین، کسی که اینجوری خودت میری سراغش و واقعا حرکت بزرگی کرده، کسی که در کنار کارآفرینی معنای مدیریت هم خوب میدونه،
    ازون فایلهایی بود که من خیلی دقیق گوش دادم، خیلی دقیق و نکته برداری هم کردم، چون نوع صحبت ایشون طوری بود که انگار قبل از داشتن اعتقاد قلبی به حرفشون به زبون نمیاوردند و از تعادلی که گفتند خودشون هم داشتند و بعد تو دیگران دنبالش بودند،درحالی که خیلی از آدمهایی که حرفاشونو شندیدیم دنبال این بودند که نشون بدن چقد برای وضع مملکت متاسفند، و چقد خودشون متفاوتند و این کارمنده که پشت میز نیست ببینه واقعا چه خبره!
    خود نرخ خروج از سازمان به نظرم خودش میتونه نشون دهنده این باشه که چقد رابطه دوطرفه بین مدیر و کارمند مهمه و همیشه هم کارمند مقصر نیست!
    اونم باعددی که ایشون درباره حفظ نیروی انسانی تو حوزه بازاریابی گفتند.
    خیلی ممنونم ازت به خاطر این مصاحبه و ممنونم از آقای محسنی به خاطر اینکه خودباوری رو در عمل نشون دادند حتی در انتخاب جملاتشون.

  • محمدجواد گفت:

    با تشکر از دست اندر کاران رادیو مذاکره. خیلی چیزها یاد گرفتم ازشون.
    این شماره‌هم نکات جالبی داشت و شخصیت آقای محسنی هم جالب بود. ولی در مورد کارشون. من به سایت پیک برتر هم رفتم و تا حد زیادی فهمیدم کارشون چیه. من همیشه از این مجله ها بدم می‌اومده و به نظرم فقط برای منفعت مالی منتشر می‌شوند. این مجله‌ها بیشتر از آن‌که «فرهنگی» باشند نماینده‌ی «شبه فرهنگ» هستند. عموما دارای مطالب سطحی و دست چندم و …
    به نظرم شنیدن حرف‌های آقای محسنی از نظر کارآفرینی شاید جالب باشه ولی واقعا گفتن این‌که ۱۷۰۰ نفر در مجموعه‌شون کار می‌کنن و این‌که بخواهیم یک جور تایید کنیم این کار رو (که واقعا به حال کشور اگر مضر نباشه ، مفید نیست) درست نیست به نظرم. البته باز هم نظرات مختلف است.

    • حمیده گفت:

      آقای محمد جواد
      مگه منفعت مالی یکی از اهداف کسب وکار نیست؟
      مگه تبلیغات ابزار معرفی نیست؟
      پیک برتر خودش مجله فرهنگی یا شبه فرهنگ نیست، یک پیک تبلیغاتیه

    • محمد جواد جان.
      من کمی با تو اختلاف نظر دارم.
      نگاه ارزشی به فعالیت‌ها خیلی خطرناکه.
      جامعه خوراک‌های مختلفی می خواد.
      در سطوح مختلف. اکوسیستم فرهنگی و فکری و اقتصادی وقتی شکل می گیره که همه اینها کنار هم باشند. در غیر این صورت جامعه‌ای پدید میاد که همه فیلسوف هستند و مطمئن باش که چنین جامعه‌ای اتوپیا نیست. بلکه جهنمه.

      شاید برات جالب باشه. من تا حالا نرقصیده‌ام. هرگز نمیفهمم که چرا یک نفر خودش رو با موسیقی تکون می‌ده! اما یک بار با دوستانم در یک پارک خلوت راه میرفتم و دیدم که چند تا جوان با یکی از این شعرهای مزخرف که اصلاً معنی ندارند می‌خوانند و می‌رقصند.
      داشتم به بچه‌ها می‌گفتم: من حاضر نیستیم یک لحظه مثل اینها تکان بی‌خاصیت بخورم اما حاضرم تمام زندگیم رو بگذارم که اینها آزادانه هر چقدر می خواهند تکان بخورند.
      ما از آنها فاخرتر فکر نمی‌کنیم و بالاتر نیستیم. هر کدام برای لذت شخصی خود زندگی و کار می‌کنیم.
      من حتی موسیقی ساسی مانکن را هم که نمی‌فهمم دوست دارم.
      چون اگر ما فقط شجریان گوش بدهیم و منتشر کنیم، بچه‌های ما برای ساختن لحظات شادمانه خود، باید به سراغ موسیقی‌های کشورهای دیگر بروند. همین را در مورد نشریات هم ببین و بخوان.
      رونق سلبریتی‌ها، اخبار زرد در مورد آنها، فروش پوستر های آنها، تهیه گزارش از زندگی آنها، خریدن مجلات توسط مردم و … همه یعنی گردش پول در اقتصاد و این یعنی شغل و امنیت و توسعه.
      هیچوقت نباید بخواهیم که همه لوموند دیپلماتیک بخوانند.
      خصوصاً یادمان باشد که در نردبان خواندن و فهمیدن، همیشه پله‌ی بالاتری هم هست و کسانی هم هستند که به ساده خواندن و ساده فهمیدن ما می‌خندند و ما را زائد می‌دانند!
      بنابراین ایجاد شغل برای ۱۷۰۰ نفر یک کار مقدسه. نمی‌دونم چرا می‌گی مفید نیست.
      اگر ده نفر هم سر کار بروند مهمه.
      حتی اگر کسی خودش بر گردن دیگران آویزان نشه و خرج خودش رو در بیاره مقدسه.
      ضمن اینکه اگر یک پروژه فقط برای «منفعت مالی» هم باشه هیچ ایرادی نداره. چرا باید همه چیز فرهنگی باشه؟
      مگر بانک ها و بیمه ها برای چه کار می‌کنند؟
      «پول و منفعت مالی» هیچ چیز بدی نیست و هر فعالیتی که گردش سرمایه در جامعه را ایجاد کند مولد است.
      قضاوت ارزشی، میراث سیاه چند دهه اخیر در فکر و فرهنگ ماست…

      • سیمین-الف گفت:

        استاد عزیز:
        تغییر لحن صدای شما -در نوشته هایتان – هویداست.
        این تفاوت پاسخگویی به دوستان، نسبت به قبل کاملا مشهود است.
        برای من منش، گفتار و نگرشتان، قابل تامل و احترام است.
        سلامت و برقرار باشید.

        پی نوشت: درخت پر شاخ و برگ خشک -در برابر باد و طوفان- زودتر ازشاخه ی نرم، می شکند.

  • میثم گفت:

    با سلام، جناب مهندس ممنون از زحماتی که متقبل می شوید و به این صورت نتایج زحماتتان را در اختیار دوستان قرار می دهید. موفق و سالم باشید.

  • فرشيد گفت:

    تشكر بابت فايل هاي كه تهيه مي كنيد نكته جالب ماجرا براي من ابراز علاقه مندي همسرم به گوش دادن اين فايل ها است چرا كه اصلا اهل مطالعه اين قبيل حوزه ها نيست و در هنگامي كه من در حال گوش دادن اين فابل هاي صوتي در اتومبيلم هستم نا خواسته توجه وي را بر انگيخته.
    متاسفانه كيفيت صداي ميزبان با ميهمان كاملا متفاوت است به طوري كه مي بايست ولوم را هر زمان كه ميهمان نطقي دارد زياد كرد

    • آره فرشید جان.
      درست می‌گی.
      به یک تکنولوژی جدید رسیدیم که این مشکل حل میشه و اون استفاده از دو میکروفون مستقله.
      بنابراین در آینده این مشکل وجود نخواهد داشت.
      البته سابقه کارگری و چاله سرویسی من هم در صدای بلندی که دارم، بی تاثیر نیست. باید بپذیرم که دیگه کارگر نیستم و می‌تونم با صدای متین‌تری حرف بزنم. 🙂

  • مليحه گفت:

    خوب بود گوش دادنشو به دوستان توصيه ميكنم
    مخصوصا تعريفشون از خلاقيت و تاكيدشون به “خودباري” و “دانستن ارزش خود”

  • عطیه رضایی گفت:

    اولین بار اسم پیک برتر رو از طریق جمعیت امام علی شنیدم و باهاشون برخورد داشتم.این گروه مطالب علاوه بر چاپ رایگان کلیه بروشورها کاتالوگ و مجله گل یخ باعث شدند با همکاری آنها تنها دفتر روابط عمومی جمعیت در تهران در ساختمان پیک برتر برقرار شود.واقعا کارشون قابل ستایشه.
    ممنون که این گفتگو رو با ایشون انجام دادید.

  • mina90 گفت:

    سلام آقای محسنی عزیز.
    به جرات میگم یکی از بهترین فایلهای رادیومذاکره بود که شنیدم.
    خیلی استفاده کردم.
    صدای زیباتون هم به دلنشینی فایل کمک میکرد.
    ان شاالله و قتی موفق شدم منم میگم که کدوم جملات کلیدی رو از آقای محسنی شنیدم که کمک کرد توی راهم پیش برم.
    استاد ما هر روز به شما مدیون تر از روز قبل میشیم. بابت موقعیتهایی که برای ما فراهم میکنید بینهایت ممنون.
    آقای محسنی عزیز نمیدونم که آیا کامنتها رو میخونید یا نه. و نمیدونم که آیا براتون مقدور هست که جواب بدید یا نه. یه سوال برای من پیش اومد و خیلی دوست دارم نظرتون رو بدونم.
    اینکه توی یه کار تولیدی مثلا گلخونه باز هم نظرتون اینه که روی اعتبارات دولتی نباید حساب کرد؟

  • مهدي گفت:

    محمدرضاي عزيز
    سلام
    از زحماتت تشكر ميكنم؛ولي نچسب ترين فايل راديو مذاكره رو امروز گوش كردم.
    چقدر متفاوت است صحبتهاي امثال سهيل رضايي(شايد ٦٠ بار بهش گوش دادم)كه حين گوش دادن چندين بار اشك بر چشمانم نشست… و امثال اقاي محسني…با تمام احترام براي ايشون ولي واقعا نچسب بود

    • حمیده گفت:

      آقای مهدی
      من داشتم در مورد این فایل به این فکر میکردم که مثلا اگه نمیدونستیم این آقای محسنی هست و مثلا یه سازمان بزرگ داره و … بدون هیچ پیش زمینه ذهنی، طبیعی بود بگیم یه کسیه که یک سری حرفا داره برای انگیزش و معلوم نیست تو ذهن ما بمونه یا نه!
      ایشون آرامش زیادی در انتقال حرفهاش داشت و احتمالا بیشتر از باور ما، خودباوری خودش و حفظ عزت نفسش براساس گفته هایی که نه ازشنیده های هرروزش، بلکه از اعمال انجام شده اش بودبرای ایشون اهمیت داشت!
      بدون این اطلاعاتی که محمدرضا به ما داد زیاد قطعا این فایل در ذهن ما موندگار نمیشد، اما دونستن اینکه ما از تجربه های یک شخص موفق میشنویم نه از ادعاهای بی ثمر، این فایلو با بقیه فایلها متفاوت میکنه
      ضمن اینکه نمیدونم چرا دنبال تکون های اساسی هستیم، گاهی یه چیزی میتونه خیلی معمولی باشه اما وقتش رسیده باشه که مارو تکون بده اونم نه با دراومدن اشکمون، بلکه با متوجه کردن ما به سمت توانایی هامون…

      • مهدي گفت:

        با سلام
        با احترام كامل به نظر مخاطبين؛لزوما قرار نيست همه ما از خوندن يك نوشته يا گوش دادن به يك فايل صوتي يه برداشت،يك احساس يا … رو داشته باشيم. شايد تجربه هاي شخصي شما يك جا با اقاي محسني هم عرض بوده كه به دلتون نشسته….
        بايد بيشتر ياد بگيريم كه نظر همه ادمها قرار نيست مثل ما باشه…
        با ارزوي توفيق

  • ضیاء گفت:

    از جناب محسنی، تشکر می کنم به خاطر توصیه های مفید فایده ای که داشتن.

    روند قبلی فایل های رادیو مذاکره معمولاً این چنین بود که یه عکس دو نفره ای منتشر می شد. از طرف دیگه دوست داشتم چهره ی جناب محسنی رو ببینم، تو گوگل جست و جو کردم اما نتیجه ای در بر نداشت!
    جسارت نباشه اما به نظر میرسه چندان علاقه ای به انتشار عکس از خودشون ندارند.

  • مونا گفت:

    ایشون علاوه بر حرف های ارزشمندشون چه صدای دلنشینی داشتند. مرسی بابت این مصاحبه خوب.

  • حمزه دهنوی گفت:

    واقعا باید تشکر کرد از رضا بابت این همه زحمت و تلاش بی منتی که برای جامعه و مردم انجام میدن
    دستاتونو میبوسم استاد

  • arash گفت:

    واقعاً ممنون از زحماتی که برای روشن تر شدن فهم ما ها و نتیجه گیری بهتر میکنید.فکر کنم فایل خرابه دانلود نمیشه.

    ممنون میشم رسیدگی کنید.

  • منصور گفت:

    سلام
    ممنون از اینکه فرصت همنشینی مجازی با افراد موفق را فراهم میکنید.

  • VAFA گفت:

    ممنون از شما و مهمانان خوبتون که وقت می گذارید و این گفتگوها را آماده می کنید.

  • دیدگاهتان را بنویسید (مختص دوستان متممی با بیش از ۱۵۰ امتیاز)


    لینک دریافت کد فعال

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    yeni bahis siteleri 2022 bahis siteleri betebet
    What Does Booter & Stresser Mean What is an IP booter and stresser