دوره‌های صوتی آموزشی مدیریت و توسعه فردی متمم (کلیک کنید)

فایل پانزدهم و شانزدهم رادیو مذاکره

فایل پانزدهم رادیو مذاکره (قسمت اول مصاحبه و مذاکره  با شاهین فاطمی)

فایل شانزدهم رادیو مذاکره (قسمت دوم مصاحبه  و مذاکره با شاهین فاطمی)

توضیح: برای شنیدن فایلهای مذاکره ، کافی است روی آنها کلیک کنید. در صورتی که تمایل دارید فایلها را ذخیره کنید، روی آنها راست کلیک کرده و گزینه Save As… را انتخاب نمایید.

شاهین فاطمی، مدیر عامل و موسس شرکت صنایع چرم درسا، از گروه مدیرانی است که در بخش خصوصی این کشور، سالها تلاش کرده و برند معتبر «درسا» را خلق نموده است. به عنوان یک فعال کوچک در حوزه مدیریت کشور، همیشه احساس من این بوده که این شرکت، در سطح استانداردهای مدیریتی شرکتهای مطرح دنیا مدیریت میشود.

گفتگوی من و شاهین فاطمی، به دلیل دوستی طولانی مدتمان، گاهی از حوزه مصاحبه رسمی خارج میشد و وارد بحثهای دوستانه میشد. اول تصمیم داشتم فایلها را ویرایش کنم، اما در نهایت احساس کردم این حق مخاطب است که به اصل گفتگو دسترسی داشته باشد. بنابراین حتماً اگر جایی بحثمان از حوصله شما خارج شد، ما را خواهید بخشید.

نظرات خود را در مورد این  فایل رادیو مذاکره میتوانید در قسمت کامنتهای همین پست قرار دهید…

 

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA) دوره های توسعه فردی ۶۰ نکته در مذاکره (صوتی) برندسازی شخصی (صوتی) تفکر سیستمی (صوتی) آشنایی با پیتر دراکر (صوتی) مدیریت توجه (صوتی) حرفه‌ای‌گری در کار (صوتی) کتاب های مدیریت راهنمای کتابخوانی (صوتی) آداب معاشرت (صوتی) کتاب های روانشناسی کتاب های مدیریت  


82 نظر بر روی پست “فایل پانزدهم و شانزدهم رادیو مذاکره

  • مریم گفت:

    با سلام…
    فقط می تونم یه چیز بگم … که خیلی حرف جناب فاطمی به دلم نشست… صداقت و روراستی!
    امروز بعد از یک مذاکره، و بعد از توبیخ شدن از سوی دوستی که چرا آنچه که واقعیت داشت رو گفتید… از خودم می پرسیدم خدای من… کارم درست بود یا اشتباه… تا اینکه اومدم خونه و در حال سرچ فنون مذاکره بودم که این مصاحبه خوب رو دانلود کردم…. قطعا این مسئله نشانه ای برام من داشته و به نوعی من جوابم رو گرفتم..

  • رضا گفت:

    درود بر شرفتون..فوق العادست کارتون..من فوق لیسانس مکانیکنم..چند ماهی که از سربازی اومدم و غیر تدریس در دانشگاه فکرمیکردم نمی شه کار کرد ولی الان هزار تا فکر تو سرمه و میخوام طرحی نو دراندازم..فقط میتونم بگم ممنونم..

  • سعید گفت:

    از اینکه این مصاحبه ها رو با این افراد صاحب نظر انجام میدید بسیار ممنونم به نظر من بهترین نکته ای که تو این دو مصاحبه بود اینه که یه سری حرفایی که شما از قبل آموزش دادید تو حرفای این افراد تحقق پیدا می کنه بعید نیست که این که عمدی باشه یعنی شما طوری بحث رو جلو بردید که طرف مقابل این حرف رو بزنه (چون به نظرم این کار شماست) ولی در هر حالت بسیار مصاحبه های خوبی هستند واز تک تک جملات میشه استفاده کرد و باید درس گرفت
    با تشکر

    • shabanali گفت:

      سعید جان.
      درست میگی. شغل من اینه که از آدمها حرفی رو که میخوام استخراج کنم. اما این شغلمه.
      اینجا کارم معلمیه و هدفم آموزشه.
      اینه که بسیار تلاش میکنم، جهت ندم به بحث ها.
      شاید مصداق بارزش مصاحبه با آقای شهریاری باشه که بعد از کلی توضیح که من داده بودم راجع به اهمیت برنامه ریزی (در فایلهای قبل)
      ایشون صریحاً گفت که این کار رو نمیکنه!

  • Fahimeh گفت:

    Dasetoon dard nakone, mesle hamishe khoob boood.

  • Arash گفت:

    سلام جناب مهندس!

    آیا در مورد تئوری بازی ها و طراحی مذاکرات فایل های صوتی خواهیم داشت؟
    با سپاس

  • hadis گفت:

    سلام
    خیلی خوب و ممنون

  • افشین گفت:

    دورود
    با سپاس از هر دو بزگوار خیلی مطالب مصاحبه آموزنده و کاربردی بود.
    آقای فاطمی عزیز واقعا از بیان دیدگاهها و نظراتان لذت بردم امیدوارم همانطور که در زمینه کاری موفق بودید در راه جدیدی که در پیش گرفته اید یعنی راه خودشناسی هم موفق باشید راستش درباره این موضوع که صحبت کردید خیلی تعجب کردم چون معمولا افراد بیزنیسمنی همانند جنابعالی کمتر به این نوع مسائل علاقه نشان میدهند و همیشه کوشش میکنند که از ورود به این مباحث اجتناب کنند که مجبور نشوند بخاطر نگاه انسانی برآمده از این نوع تفکر به کسب و کارشان خدشه وارد کنند، چون این مسئله بنوعی با امور مادی تضاد منافع ایجاد میکند. بهر حال من خیلی خوشحال شدم که با همچین شخصیتی والایی آشنا شدم.از باب کمک و از راه دوستی اگه که تمایل داشتید. میتوانم شما را با یکسری از مطالب آشنا کنم که بنظرم بسیار در این زمینه راهگشاست و انسان را سریعتر به نتیجه مورد نظر میرساند.با آرزوی موفقیت برای شما.
    و همچنین با سپاس فراوان از آقای شعبانعلی عزیز و مهربان که من ایشان را یک خیر بزرگ علمی و فرهنگی مینام که با وجود اینکه میتواند از این مطالب کسب درآمد کند ولی با بزرگمنشی اینها را به رایگان در اختیار همگان میگذارند. امیدوارم روزی همه اساتید محترم به افکار این جوانان بزرگوار مثل آقایان شعبانعلی و فاطمی و شهریاری برسند.

  • بهرام شهرياري گفت:

    سلام به محمد رضا و تمام دوستان
    روزي كه با من مصاحبه كردي فكر نميكردم اين همه شنونده داشته باشه و اينقدر تاثيرگذار باشه حالا كه مصاحبه با اقاي فاطمي را شنيدم و باز خوردهاي بعد از ان را ميبينم بيشتر متوجه كارهات ميشوم جالب اينكه دوستان اظهار لطف ميكنند و ميگويند شنيدن اين فايلها بريشان جالب و گاها دست نيافتني .جا دارد بگويم براي من و احيانا اقاي فاطمي و ساير مديران موفق هم شنيدن اين فايلها مفيد و اثر بخش است من كه كلي از فرمايشات اقاي فاطمي استفاده كردم و عجب اينكه يافتن و ارتباط كارافرينان با هم ديگر نيز در اين دوران پر مشغله كار اساني نيست و تو با اين ابتكار ما را به هم نزديك ميكني
    اميدوارم شرايطي بوجود اوري كه بتوانيم از نزديك با هم اشنا شويم و در اين مسير به تو و شنوندگانت كمك كنيم
    به اميد موفقيت تو و تمام دوستدارانت بهرام شهرياري

    • hadis گفت:

      سلام آقای شهریاری
      با اجازه محمدرضا همین جا ازتون تشکر می کنم به خاطر همه صحبت های مفید و انگیزه بخشتون مخصوصا معرفی مجتبی کاشانی و فصیده دوهزار، تقریبا هرروز صبح دو تا فایل صوتی رو گوش می دم یکی آیه الکرسی یکی شعر مجتبی کاشانی با صدای محمدرضا تا خیلی چیزا یادآوری شه واسم.

    • ناشناس گفت:

      اقاي بهرام شهرياري عزيز

      ممنون از مطالب پر مهري كه نوشتي البته من كوچكتر از اني هستم كه بخوام راجع به شما اظهار نظر كنم ولي براي من بسيار مفيد و اموزنده بودند و باعث خوشحالي من هم ميباشد كه بتونم با شما بيشتر اشنا بشم.
      از محود رضا هم بخاطر تمام زحماتش ممنونم.
      هميشه شاد باشي

  • زهره گفت:

    سیار عالی بود آقای مهندس ولی من همچنان معتقدم جنس ایرانی کیفیت نداره.نمونش همین یه ماه پیش کفش ایرانی گرفتم و خیلی زود خراب شد.
    فایل ۱۴ رادیو مذاکره عالی بود.ممنونم.

    • فایزه گفت:

      من قبلا ها با زهره موافق بودم اما الان چند ماهی میشه که کاملا به کیفیت جنسهای ایرانی اعتقاد یافته ام که البته جنس تا جنس داریماااا
      تا حالا شده میدین چاینا مزخرف(که البته اونم درجه یک داره هرچند یافت مینشود) به جای چاینا بنویسه ایتالی؟؟؟ اما میبینی که داره بازارو قبضه میکنه و همچنان مینویسه چاینا!!
      حالا ما:روی میدین ایران باید بچسبونیم میدین جاپن یا ایتالی یا حتی متاسفانه چاینا بلکه فروخته بشه
      چند روز پیش چیزی دیدم که به ان بالیدم:روی مارک پالتو نوشته بود میدین اصفهان و من دیدم انصافا جنسش با ترکیاش قابل قیاس بود

  • نیاز گفت:

    سلام
    من این کامنتو بعد سمینار آقای فاطمی می ذارم. سمینار بسیار جالب و سبک جدیدی بود ، خیلی لذت بردم. و حالا که این مصاحبه رو گوش کردم، خیلی بیشتر با تفکرات ایشون آشنا شدم. ازتون ممنونم.
    جناب مهندس، من یک بار هم افتخار شرکت تو سمینار شمارو داشتم(خانه توانگری- دکتر شیری) و خیلی دوست دارم که بیشتر ازین از تجربیات و علم شما استفاده کنم. البته یه فرصت کوچولو دارم (کلاس مذاکره- دانشگاه تهران) امیدوارم بتونم حداکثر استفاده رو ببرم.
    من تازه با وبسایتتون آشنا شدم و خوشحالم که می تونم در جریان تفکرات و نظرات شما باشم.
    مثل همیشه موفق باشید.
    نیاز

  • فاطمه گفت:

    الان یک ساعت توسایتم .وبه قسمت کاربران انلاین نگاه میکنم.دو شبه همین کارو میکنم.شماره ها مدام تغییرمیکنه همه میان یه سرمیزننومیرن.دلم میخاد بگم وایسین چندنفراینجان .مثه توخواب که بعضی وقتاهرچی داد میزنی صدات درنمیادکسی نمیشنوه.همون حالته.دیشب که داشتم نوشته های قدیمی رومیخوندم رسیدم به قسمتی که نوشته بودید.دغدغه هاتونو مینویسید.توی سایتتون .وخوشحالم که هیج دغدغه ای ناراحتی جند روزه ندارید.دلمون براتون تنگیده…

  • سارا.ر گفت:

    دلم دلم واسه اون موقع های سایتتون تنگ شد
    کم میاید خیلی کمتر از قبل 🙁

  • اصغر احمدپور گفت:

    سلام . چندروزه كه باسايت شما اشنا شدم وخيلي هم خوشحالم . خداقوت
    كارمن درزمينه فروش اقساطي (ازشيرمرغ تاجون ادميزاده ) ؛خوشحال ميشم اگه خدمتي بكنم

  • حامد احمدی گفت:

    سلام محمد رضا جان، خسته نباشی

    بابت فایل های جدید رادیو مذاکره ممنون، لطف کردی.

    امروز تو سمینار ۸ ساعته (۹ تا ۱۸) مذاکره که با حضور دکتر حیدری بود، شرکت کرده بودم.

    بعد از اتمام جلسه، بچه ها سوال می پرسیدن که یکی پرسید چند نفر مذاکره کننده خوب تو ایران داریم که ایشون فرمودند ۵۰ نفر و با قاطعیت کامل گفتند آقای شعبانعلی معرکه است و به شما سلام رسوندند.

    “ماشا… با این سن شون خیلی با انرژی و بشاش بودند، خدا حفظ شون کنه.

    “یا حق”

  • الناز گفت:

    جالب و خیلی مفید بود مرسی.

  • بهنام گفت:

    محد چرا نیستی؟نگران شدیما!!

  • محمد تقی گفت:

    سلام
    ارزو میکنم که همیشه موفق باشی

    وقتی داری حرف میزنی در خیل مواقع با هول و تکان های زیادی حرف میزنی
    البته شاید با انرژی صحبت میکنی بهتره
    ولی به نظر من یکی از مهمترین چیزهایی در باب مذاکره مهمه هست اینه که با ارامش بتونیم حرف بزنیم
    اگر میتونید کتاب هم معرفی کنید اینکارو را انجام بدهید
    دوست بیشتر از این حرف بزنم ولی امکانش برام وجود نداره
    امیدوارم از حرف های من دلخور نشید.
    خدانگه دار شما باشه

  • اسماء گفت:

    خودتون هر وقت رفتید فروشگاه چیزی بخرید صداتونو ضبط کنید

    رادیو مذاکره مخفی هم خوبه.

    فقط آخرش بگین ،فریاد بکشید !شما در مقابل رادیو مذاکره قرار داشتید.

  • احسان گفت:

    محمد رضا جان، ممنون از وقت و انرژی که می ذاری و تشکر از آقای شاهین فاطمی.

  • علیرضا مختاری گفت:

    آقای شبانعلی عزیز
    سلام
    اول از این همه تلاش و پشتکارتون ممنون و سپاسگزارم.
    دوم اینکه کار خیلی خوبی کردید اگر فایل ۱۵,۱۶ رو “ویرایش” نکردید.امروزه روز اینقدر “ویرایش” میکنن که اصل قضیه گم میشه.!
    دم شما گرم که شما ویرایش نکردی.
    باز هم ممنون.
    علیرضا مختاری

  • مرتضی گفت:

    سلام
    هیچکدوم از فایلهارو نتونستم بشنوم
    راهش چیه؟

  • بیتا گفت:

    همیشه فکر میکردم که در کنار بسیاری از آدمهای معمولی شهرم آدمهای موفقی زندگی میکنند که شاید زندگیشان متفاو ت از دیگران است….همه برای موفق شدن تلاش میکنند .همه در آرزوی موفق شدن و معمولی نبودن هستند…. معمولی بودن شاید یکی ازسخت ترین وضعیت ها ، در زندگی باشد…شاگرد معمولی بودن، قیافه معمولی داشتن، تحصیلات معمولی،نقاشِ معمولی بودن، نویسنده معمولی بودن، یک هنرمند معمولی با یک سازِ معمولی…..منظورم از معمولی همان است که عالی نیست، اما هست….اما گاهی این موفقیت ،بهترین بودن ،اول بودن،تیغ دولبه ای میشود که می تواند آدم ها را خسته کند…و دور کند از زندگی معمولی…..”ترین” بودن سخت است…و گاهی خیلی سخت…
    من هم در دوره ای به دنبال” ترین” بودن بودم…معمولی نبودن …اما تصمیم گرفته ام خودِ معمولیم را پرورش دهم. نمی خواهم انقدر تلاش کنم تا آدم ها مرا فقط با ” ترین”هایم به رسمیت بشناسند. به خود معمولیم عشق می ورزم و به آدم ها هم اجازه می دهم به منِ معمولی عشق بورزند….معمولی بودن شجاعت می خواهد. آدم اگر یاد بگیرد معمولی باشد نه نقاشی را می گذارد کنار، نه نوشتن را، نه حق خوردن غذا در یک سری رستوران ها را از خودش می گیرد، نه حق لبخند زدن به یک سری آدم ها را، نه حق پوشیدن یک سری لباس ها را…..
    حقیقت این است که ” ترین”ها همیشه در هراس زندگی می کنند. ترس ِهبوط در لایه آدم های “معمولی” و این هراس می تواند حتی لذت نقاشی کشیدن، ساز زدن، خواندن، نوشتن، خوردن، نوشیدن و پوشیدن،گاهی یه قدم زدن آرام کنار ساحل را از بین ببرد…اما اگر آدمهای موفق و” ترین” ها نبودند، باز هم زندگیِ معمولیِ آدمهای معمولی به همین شکل بود…؟!؟قطعا نه !
    …ما هر روز مدیون ادمهایی هستیم که زندگی مارا ساخته اند …و باز درحال ساختند….آنها خلق میکنند و دیگران استفاده…آنها مینویسند و دیگران فقط میخوانند که نوشتن بسیار سخت تر از خواندن است ….آنها تلاش میکنند دیگران تحسین …آنها تعادل را به زندگی میآورند و خود از تعادل محروم میشوند….

  • الهام گفت:

    داشتم دوباره باین فایل گوش میکردم ..
    با شناختی که ازت پیدا کردم اینو میدونم که وقتی راجع به مسئله ای فک میکنی اینقد میگردی تا راه مخصوص به حودتو پیدا کنی
    وقتی داشتی راجع به “تعادل” حرف میزدی، مطمئن بودم که بالاحره یه روش متعادل زندگی کیدن خاص خودتو پیدا میکنی و آرامشت خیلی بیشتر میشه و شرمندگیها کم ، و احتمالا هم معروف میشه به Shaban Balannced Method …
    خیلی دور نیس
    مطمئنم !

  • Neda.sh گفت:

    سلام
    من فعلأ امكان دانلود فايلها رو ندارم اما همه كامنتهاي دوستان رو خوندم از بازخوردي كه نسبت فايلها داشتن فهميدم شاهكاري ديگر رو هديه كرديد لغتي رو به عنوان تشكر پيدا نكردم براتون بنويسم چون واژه ها حقيرند در برابر قدرداني از شما

  • حسن گفت:

    محمد رضا جان شبت بخیر اولا ممنون از زحماتت برای اطلاع رسانی و آموزش هات
    ثانیا یه سوالی داشتم درمورد فایل مذاکره ۱۶
    بحث خرید جنس ایرانی واسم خیلی جالب بود به خاطر شغلم با صنف های زیادی در ارتباطم
    اکثر مدیران تولیدی ها و اصناف طرز فکر سنتی (مشتری مجبور به خرید از ما هستند) دارند. آیا باز هم به نظرت با این طرز فکر آیا خرید کالای ایرانی به صرفه مشتری است؟
    ایا این باعث عدم تحرک تولیدی ها نخواهد شد؟
    ایا این انتخاب بین بد و بدتر(بیکاری و از بین رفتن تولید) هست؟
    چند تا سوال شد ولی خوشحال میشم اگه کوتاه هم شده جواب بدی

  • اسماء گفت:

    یک درخواست
    من میخوام دیالوگ مذاکره بین خریدار و فروشنده رو از رادیو مذاکره بشنوم فکر کنم خیلی آموزنده باشه
    مثلا من میرم فروشگاه یه کیف چرم طبیعی بخرم چطور باید خوشحال و راضی از خرید بر گردم
    فروشنده با کلی تعریف از کیفی که من خوشم اومده قیمتشو ۱۳۲۰۰۰تومان بیان میکنه
    من چه الفاظی باید به کار ببرم که با قیمت واقعییش اونو خریداری کنم
    من باتخفیف کیفو ۱۲۵۰۰۰تومان میخرم
    ولی اگر همون کیفو تو فروشگاه دیگه ای ۸۰۰۰۰تومان ببینم
    از کیفی که دوسش داشتم متنفر می شم و یه احساس خیلی بدی بهم دست میده
    کمکم می کنید.
    ممنونم

  • صفورا گفت:

    سلام
    ممنون که باعث آشنایی ما با این افراد میشی
    خیلی عالیه
    اگه بازم از این دوستان داری زحمتشو برامون بکش
    میدونم انتظار ما خیلی ازت زیاده اما قبول کن خودت مارو اینجوری بار آوردی
    تنها کاری که از دستم بر میاد برات دعا کنم سلامت باشی و موفق و سر فراز

  • مریم گفت:

    خیلی قشنگ بود ممنون. هوس کردم که ای کاش میشد برم کارمند چرم درسا بشم :دی
    استاد یه فکرایی داره منو اذیت میکنه… وقتی به ایده خودم که از دسته کاراییه که فقط در مقیاس صنعتی جواب میده و نمیتونی خورد خورد بزرگش کنی فکر میکنم کلافه میشم که یعنی باید هدف رو بوسید گذاشت کنار وقتی هر طرف میری یه “نمیشه” جلو روته؟(از نظر سرمایه )
    آدمای موفق و لایق و ثابت قدمی که به نتیجه رسیدن، دیدنشون خیلی به آدم امید میده ولی این چند هفته تو سرم میچرخه که آدمایی بودن آیا که کارشونم خیلی درست بوده خیلی پر قدرت بودن اما شکست خوردن به خاطر عوامل خارجی؟ (فکر کنم اگه جواب این سوال نه باشه تنها حالتیه که من روحیه بگیرم)

  • فاطمه گفت:

    خسته نباشيد احساس بسيار خوش ايندي دست ميدهد نسبت به انسانهايي والا كه بدون هيج توقعي تمام ساعات خود را صرف ميكنند تا بتوانند تا انجا كه ممكن است درست انديشيدن درست كار كردن را تا انجا كه ميشود جاري ساذند با ارزوي ايندهاي بهتر سالم تر براي نسل جوانمان

  • دیدگاهتان را بنویسید (مختص دوستان متممی با بیش از ۱۵۰ امتیاز)


    لینک دریافت کد فعال

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    yeni bahis siteleri 2022 bahis siteleri betebet
    What Does Booter & Stresser Mean What is an IP booter and stresser