دوره‌های صوتی آموزشی مدیریت و توسعه فردی متمم (کلیک کنید)

فایل پی دی اف دیرآموخته ها

نمی‌دونم برای شما هم پیش اومده یا نه. اما آدم خیلی وقت‌ها برمی‌گرده حرف‌های خودش، نوشته‌های خودش، فکر‌های خودش، کارهای خودش رو مرور می‌کنه و زیاد پیش میاد که با خودمون می‌گیم: کاش این موضوع رو قبلاً می‌دونستم. کاش این مسئله رو قبلاً فهمیده بودم. کاش فلان کار رو زودتر می‌کردم. کاش این حرفی رو که به بقیه گفتم خودم هم انجام می‌دادم.

وقتی من نوشته‌های قدیمی خودم رو مرور می‌کنم این حس رو خیلی زیاد تجربه می‌کنم. اکثر مطالبی که اینجا می‌گم و می‌نویسم بعد از اشتباهات متعدد و باختن‌های زیاد و تصمیم‌های نادرست و تلخ، یادگرفتم. به همین دلیل خیلی از اونها برای من، تداعی کننده تلخی‌ها و سختی‌ها هستند.

طی چند روز گذشته به لطف چند تا از بچه‌ها یه سری از این حرف‌ها رو جمع کردیم و یک فایل پی دی اف ازشون درست کردیم (فکر کنم خودشون تو کامنت‌ها بنویسن). خواستم براشون اسم بگذارم. دیدم دیرآموخته‌ها یک اسم مناسبه. چون هر کدومشون رو دیر آموختم و برای دیرآموختن اونها هزینه دادم.

البته منظورم از آموختن اینه که دیر درکشون کردم. وگرنه بسیاری از اونها انقدر ساده و بدیهی و تکراری هستند که به دلیل همین تکرار زیاد، آدم همیشه فکر می‌کنه اونها رو می‌دونه و بلده.

گفتم شاید برای شما هم مفید باشه و اگر بود طبیعتاً خوشحال می‌شم برای دوستانتون هم ارسالش کنید:

لینک دانلود فایل پی دی اف دیرآموخته‌ها

فایل پی دی اف دیرآموخته‌ها

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA) دوره های توسعه فردی ۶۰ نکته در مذاکره (صوتی) برندسازی شخصی (صوتی) تفکر سیستمی (صوتی) آشنایی با پیتر دراکر (صوتی) مدیریت توجه (صوتی) حرفه‌ای‌گری در کار (صوتی) کتاب های مدیریت راهنمای کتابخوانی (صوتی) آداب معاشرت (صوتی) کتاب های روانشناسی کتاب های مدیریت  


55 نظر بر روی پست “فایل پی دی اف دیرآموخته ها

  • سميه گفت:

    امروز فايل رو دانلود كردم و شروع كردم به خوندنش، حدود ٤٠ تا شو كه خوندم ياد يادگيري قطعه قطعه افتادم، همين الان تصميم گرفتم هر روز دو تا شو بخونم و تا روز بعد بهشون فكر كنم. به نظرم بايد اينو در قسمت عادتهاي كوچك زندگي مي نوشتم!

  • حدیث گفت:

    سلام
    عاااالی بود
    من این فایل رو تبدیل به ۹۶ تا عکس کردم و به عنوان تصویر پشت صفحه کامپیوتر محل کار و خونه استفاده کردم
    خیلی خووووووووبه
    مرسی از بودنت محمدرضا

  • الهام گفت:

    تا اونجایی که متوجه شدم گفتید که پدرو و مادرتون تحصیلات ساده ای داشتند، و طبیعتن فاصله بین شما و اونها در از نظر فکری خیلی زیاد باید باشه، رفتارتون جدا از احترام با اونها چطور بوده? آیا احساس میکردین نیاز هست چیزی به اونها یاد بدید? نمیدونم این سوال درسته یا نه..
    من نمیتونم رابطه خوبی با پدر و مادرم داشته باشم! بحث احترام نیستا! بحث دوست بودنه!بیشتر متوجه حضورشون بودنهدلم میگیره بهشون نگاه میکنم! همینکه دارم اینا رو مینویسم خودم یچیزایی به ذهنم میاد!ولی دلم میخواد حرفای شما رو بخونم در این مورد!

  • هادیش گفت:

    فایل pdf نصف صفحاتش رو نمیشه خوند
    انگار خرابه

    • شادی قلی پور گفت:

      سلام
      دوست عزیز
      این فایل مشکلی نداره و تمام صفحات به طور کامل نمایش داده میشه.
      لطفا یکبار دیگه فایل دیرآموخته ها رو دانلود کنید انشالله که مشکل برطرف میشه.
      ممنونم

  • سکینه گفت:

    سلام
    مدتیه که میخوام کار نه چندان بزرگی رو انجام بدم ، ولی هر بار که برنامه ریزی میکنم بعد از مدتی، کسی یا چیزی یا اتفاقی مانع کارم میشه و تمام نظم و نظامم رابهم می ریزه و نیمه کاره اونو رها می کنم .این دفعه هم بعد از چندمین بار برنامه ریزی دوباره اتفاقی ناخوانده برام پیش اومد که خیلی ناراحتم کرد .
    چقدر این جمله ” اگر میخواهی کار بزرگی انجام دهی انتظار نظم و روند عادی و مسیر هموار را نداشته باش” بهم امید داد وحالم رو خوب کرد.
    برای بیشتر فکر کردن و تمرین نوشتن ،با خودم قرار گذاشتم که هرشب یکی از این دیر آموخته ها رو موضوع قرار بدم و حداقل پنج صفحه راجع بهش بنویسم .
    ممنون از هدیه با ارزشتون!

  • رقیه گفت:

    خوندن فایل برام شبیه وقتی بود که فیلمی رو میذاری رو دور تند و بینش تصاویری از فیلم می بینی و قصه ی پشت اون تصویر برات تداعی میشه… تصویر هایی از تقریبا سه سال همراهی با اینجا. خیلی ممنون.

  • مهسا گفت:

    از آنها که کمکم کردند ممنونم/اما به آنها که مانعم شدند مدیونم
    این جمله رو با تمام وجود زندگی کردم

  • ضیاء گفت:

    – میدونی؟ … مسیر برگشت از بیمارستان رو، وقتی که به دنیا اومدی، هنوز یادمه؛
    تمام راه رو اونقدر گریه کردی که کاملاً بنفش شده بودی.
    اینقدر ترسیده بودم که سه تا چراغ قرمز رد کردم، … گواهینامه‌ام باطل شد!
    + تا حالا نگفته بودی …
    – … چون قبل از این، تجربه بچه‌داری نداشتی!
    (دیالوگی از فیلم Love, Rosie)

  • البرت گفت:

    سلام
    من که هر چند وقت یه بار دوبار مطلب اینجا رو میخونم و مرور می کنم بسیار ایده جالبی است
    به دوستان پیشنهاد میکنم اونو برای دوستانشون بفرستن تا اونایی که با استاد اشنا نیستن شاید کنجکاو شده و به این سایت سری بزنن بعد خودشون اروم اروم اشنا شن به تفکرات و دغدغه های محمد رضا به نظرم اینکار از اینکه بخواهیم در برابر دوستامون از گفته های استاد تعریف کنیم بهتره دیگه طرف نمیگه تو بزرگش کردی و در مورد اغراق میکنی و …..
    خودش دلش خواست سر میزنه و نخواست از ضربدر بالای صفحه میره
    من به دوستام هیچوقت بطور مستقیم نگفتم که محمد رضا فلانه و … فقط در شرایط مناسب نوشته ها و فایلها شو به معدود دوستانم به عنوان فکر و مسیر جدید پیشنهاد داده ام

  • ایمان گفت:

    عالی بودن ولی دوست ندارم جملات آماده و فانتزی (مثل همه جملاتی که از اندیشمندان و دانشمندان و علماء و شاعران و … در فضای مجازی و یا در جای دیگر نقل میشود) را بخوانم. وقتی این فایل را خواندم یاد آن جملات افتادم. من به شخصه تحلیلها و تفکرات و نوشته های بلند محمدرضا را می پسندم. هر چند این جملات هم هر کدام حاصل همان نوشته هاست. حاصل روزها فکر کردن و مطالعه کردن ولی خواندنشان بدون تحلیلهای جزء به جزء محمدرضا اصلا برای من دلچسب نبود.

  • فاخره گفت:

    یک دنیا حرف پشت تک تک این دیرآموخته هاست. وقتی هرجمله از یک زندگی می یاد باید اونهارو زندگی کرد. این مسلمه که خیلی از آموخته های شمارو تا وقتی که خودم هم توی مسیر زندگیم یاد نگیرم، درک نمی کنم. اما توی اون لحظه عمیق یادگیری این که بدونم یک روز یک نفر این تجربه رو در اختیارم گذاشته این حس رو میده که من تنها نیستم و نبودم.
    از سایتتون خیلی چیزها یاد گرفتم خوشحالم که هستین و می اندیشید و به ما اندیشیدن رو یاد می دهید

  • مهشید م گفت:

    سلام

    +فایل بسیار ارزشمند و به هنگامی بود.

    +گاه و بی گاه بریده ای از متنهای شما از طریق شبکه های اجتماعی به دستم می رسه. من هم صرفا جهت ادای دِین، متن کامل به همراه منبع رو برای فرد ارسال کننده می فرستم. تا سوء برداشت پیش نیاد. (مخصوصا متن وابستگی یا دلبستگی)

    +سبز باشید و برقرار…

  • هما گفت:

    سلام.
    بسیار ممنونم از اشتراک این نکات نغز.
    فقط این نوشته ها با دست خط خاص شما ، برای قاب کردن و هدیه دادنش ، کاملتر بود.
    🙂
    با احترام

  • علیرضا داداشی گفت:

    سلام.
    کاش دوستان جوانتر من بدانند چه توفیقی است برایشان که در سن جوانی به چنین گنجینه ای دست می یابند.
    به روی چشم ، در اختیار دیگران هم قرار می دهم ولی نگران می مانم که از دو سه روز دیگر این کلمات پر مفهوم شما که برآمده از یک زندگی هستند، در وایبر و تلگرام و اینجا و آنجا دچار این سرنوشت بشنوند که همه برای هم ارسال کنند، بدون ذکر نام گوینده، بدون دقت و توجه کافی به محتوای آن و بدون آگاهی از مفاهیمی که پشت هر کدام از آنها نهفته است.
    تا وقتی کسی را درست نشناسیم ، نمی توانیم به عمق حرفهایش پی ببریم و من نگرانم که چند نفر از کسانی که احتمالا خیلی زود به این جملات دست خواهند یافت، این شناخت را دارند.
    در دنیای که پر از استاد است. استادانی که یک کتاب جمله ی نغز دارند ولی همه را شنیده اند و خوانده اند و یادداشت کرده اند و منتشر می کنند، ولی هیچگاه تجربه اش نکرده اند. زندگیش نکرده اند.
    تا اطلاع ثانوی هر روز یکی از این نوشته ها را زمینه ی لپ تاپم خواهم کرد.
    ممنون. خیلی ممنون.
    امیدوارم یک بار این سه چیز مختلف با هم همراه شوند: شاد باشی و راضی و آرام.
    روزگار عزتت مستدام.

  • سپیده گفت:

    استاد عزیزم ممنون بابت اینکه این فایل رو در اختیار ما گذاشتید. صفحه آرایی هم بسیار زیبا و با سلیقه بود.
    موقع خوندن فایل یاد کتاب هنر جنگ سان تزو افتادم!(توصیه های کوتاه و حیاتی و مجرب که با وجود اینکه بعضا ساده و بدیهی هستند ولی نادیده گرفتنشون هلاکت و پشیمانی و حسرت به بار میاره) خیلی لذت بردم. تلاشم و می کنم حتما بهشون عمل کنم.
    برای دوستانم حتما ارسال می کنم.

  • فرداد جهان بخش گفت:

    اونقدر گفتی یادگیری چریکی نداریم صفحه ی ۲۰ نرسیده عذاب وجدان گرفتم فایل رو بستم! :\ با اینکه یکساله تقریبا همه ی مطالب سایتت رو دنبال میکنم ولی ترجیح میدم بیشتر ازت بخونم یا بشوم و بعدا بیام سراغ این فایل… باشد که تا اون موقع زیاد برای من دیر نشده باشه 🙂

  • محمدرضا عابدی گفت:

    سلام استاد عزیز. فایل عالی را فراهم کردید، فایلی که برای من همانند نوشته ای که در پاراگراف فارسی خواندم
    (حرفهای زیبایی که ونه گات هرگز نگفته بود…) http://www.motamem.org/?p=3809 کلمه به کلمه آن درس و تجربه ای برای بهتر کردن زندگی است.
    از خداوند برایتان آرزوی سلامتی و شادی در زندگیتان را دارم.

  • علیرضارضایی گفت:

    با سلام وسپاس از استادعزیز محمدرضاشعبانعلی
    این فایل ازیک خبرنامه دیگری برایم رسیدفقط به قصدسپاس به این صفحه آمدم .واقعا عالی وموثر.با اجازه برای اعضاباشگاه بهروزی و سایت غذای سالم ارسال میکنم! پایدارباشیدوشادان وسلامت.

  • حسین گفت:

    سلام محمدرضای عزیز
    این فایل رو باز کردم و روی سیستمم هست و کم کم جملات رو میخونم.
    فقط یه چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که: یه جایی شما تو پست هات گفته بودی که اینکه فلان نویسنده یه جمله قشنگ گفته باشه و ما بیایم فقط جملات قشنگ رو بخونیم، کار خوبی نیست، (چیزی به نام فرآیند یادگیری فشرده وجود ندارد)
    (کلی گشتم و پیداش کردم: قوانین یادگیری من ۴ : http://www.shabanali.com/ms/?p=4848 )
    به نظرم جمع آوری این فایل با این قوانینی که گفته بودین یه مقداری تناقض داره.

  • محمد امجدی گفت:

    با سلام و تشکر

    آیا همه ی اسلاید ها دارای رفرنس از روزنوشت های شماست ؟

    اگه اینطوره؛ ممنون میشم منبع شماره ۲۴ رو ذکر بفرمایید تا از روزنوشت ها کاملش رو بخونیم !

    ممنون که به مخاطبان پرتوقع مثل من هم توجه میکنید !!

  • شهرزاد گفت:

    محمدرضا جان. ایده ی فایل «دیرآموخته ها» یکی از قشنگ ترین ایده هایی بود که با ما به اشتراک گذاشتی.
    دیرآموخته های تو، می تونه به ما کمک کنه تا ما هم دیرآموخته های خودمون رو به یاد بیاریم و به جای آه و حسرت، بکوشیم تا از اونها پله ای بسازیم برای بالاتر رفتن و رشد کردن و دوباره تجربه نکردن تجربه های تلخ گذشته…
    و همونطور که تو گفتی؛ همیشه اینو به خاطر داشته باشیم که “زندگی خوش وجود ندارد، اما لحظه های خوش چرا …”
    جدا از کل فایل و تک تک جملات و طرح ها و رنگها که دوست داشتنی اند، چقدر این طرح اولین صفحه رو دوست دارم. همین که در اون، جمله ها رو به یکی از نیاکان دورمون تقدیم کردی! “او که شاهد کشف آتش بود، اما حسرت استفاده از آتش برای ساختن زندگی بهتر را با خود به خاک برد” … چقدر زیبا گفتی …
    و ممنون که به یادمون آوردی که ” هیچ جمله کوتاهی وجود ندارد که بتواند راه آرامش و شادی و رضایت را به ما نشان دهد. این راه، مسیری طولانی و پیچیده و مبهم و غیر قابل توصیف و البته لذتبخش است.”

  • پرنیان گفت:

    محمدرضای عزیز…دیگر بیش ازین تاب گفت و گوی یکطرفه تو با خودم را نداشتم…ماه هاست تو میگویی من در خودم زمزمه میکنم…تو مینویسی و من ذره ذره منی نو میشوم…دیدم انصاف نیست که من تو را بشناسم و تو ندانی من زیر سایه قلم تو، ریشه میدوانم…امشب با خواندن درد آموخته هایت جان گرفتم و سر خاک بیرون زدم تا بیشتر و بیشتر زیر سایه ات قد بکشم…

    سپاس که هستی…سپاس که مینویسی و سپاس که بی دریغ رشدمان میدهی…
    قربانت پرنیان…

  • محمد گفت:

    سلام استاد. بسیار متشکر.

  • آنت گفت:

    سلام
    خیلی کار خوبی کردین
    فقط کاش رنگ فونت سفید یا یه رنگ روشن بود. پس زمینه بعضی صفحات بقدری تیره است که نمیشه متنو خوند.
    باز هم سپاس

    • سمیه تاجدینی گفت:

      آنت جان
      رنگ فونت همه جا سفید و خوانا هست .
      اتفاقا بر روی بک گراند تیره هم از رنگ سفید استفاده شده.
      خوشحال میشیم اگه وقت بذاری و بگی کدوم صفحه به این فرمتی هست که شما دیدید؟

      • آنت گفت:

        سمیه عزیزم
        خیلی عجیبه..باور بفرمایید فایلی که من دانلود کردم با فونت مشکی هست.
        البته من با گوشی دانلود کردم و روی گوشی هم باز کردم به این شکل بود.
        کاش دوستان عزیزم عجله نمی کردن در منفی دادن. شایدم من عجله کردم در کامنت نوشتن..آخه نمیدونستم باید رو پی سی بخونم. بهرحال عذر میخوام اگر اشتباه کردم.
        ممنون از توجهتون

        • آنت گفت:

          البته این اشتباه رو از طرف خودم میپذیرم که باید فکرشو میکردم که همچین خطایی از تیم واقعا پرتلاش متمم بعیده و احتمالا مشکل از طرف منه. پس تمام منفی های دوستانم رو به دیده ی منت میگذارم :)

  • بهنام گفت:

    چقدر این جمله ی ” اینکه همه اینطور فکر می کنند نمی تواند دلیلی برای تایید ان باشد اما می تواند انگیزه ای برای تردید در ان فکر باشد ” رو دوست دارم!

    ممنون به خاطر به اشتراک گذاشتن تجربیاتتون با ما و تشکر از دوستانی که در جمع اوری این مطالب همکاری کردند.

  • آرام گفت:

    سلام
    خیلی خیلی ممنون بابت اشتراک گذاری این فایل فوق العاده و دوست داشتنی…
    واقعا که هدیه ای بی قیمت بود…
    امیدوارم قدردان نکات ارزشمند اون باشیم و خوب استفاده کنیم.
    حتما به سهم خود و به سرعت دیگران رو در این لذت شریک خواهم کرد…

    باز هم سپاس…

  • فواد گفت:

    دستتون درد نکنه ، بعضی هاشو چشیدم و بعضی هاش رو نه ولی احتمالا پشت هر جمله ای رنجی شدید یا لذتی شدید بوده چونن معتقدم در این دو حالت آدم دست به قلم میبره .

  • مهدی گفت:

    تشکر بابت فایل.
    پیشنهاد:
    فرمت های نشر الکترونیک مانند EPUB و Mobi در مقایسه با PDF ، فرمت های مناسب تری برای مطالعه روی ابزارهای همراه هستند.
    اگر به همراه نسخه PDF یک نسخه هم با این فرمت ها منتشر کنید برای امثال من که مطالب شما رو با ابزارهای مختلف دنبال می کنند؛کار مطالعه رو ساده تر می کنید.
    سپاس

  • معین علیزاده گفت:

    ممنون آقای شعبانعلی , این فایل با ارزشترین چیزیست که در این چند ماه اخیر به دست آوردم , دلم میخواد تک تک جملاتش رو حفظ کنم .
    به ترتیب شروع میکنم و متن کامل همشون رو هم میخونم .

  • شاگردجدید شما گفت:

    سلام استاد الان که مطلب شمارومیخونم ازرادیو متمم وسایتش برگشتم (درست این حس رو تواین لحظات داشتم که عمرم خیلی به بطالت رفته علی رغم اینکه بین هم دوره ای هام کمی موفقیت ظاهری دارم اما احساس میکنم هیچی چیزی برای بردن از اینجا ندارم احساس میکنم خیلی از کارها رو برای انجام دادن نتونستم تموم کنم کاش یه مشورت میدادید بتونم برنامه ریزی کنم ؟)مطلبتون بسیار تاثیرگزار بود
    ممنون ارزومند موفقیت وسلامتی شما
    شاگرد جدید شما

  • دیدگاهتان را بنویسید (مختص دوستان متممی با بیش از ۱۵۰ امتیاز)


    لینک دریافت کد فعال

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    yeni bahis siteleri 2022 bahis siteleri betebet
    What Does Booter & Stresser Mean What is an IP booter and stresser