دوره‌های صوتی آموزشی مدیریت و توسعه فردی متمم (کلیک کنید)

تمام رسانه های جهان اسلام در خدمت استکبار جهانی…

زمانی نیچه در کتاب «اینک آن انسان» نوشته بود: «در پاسخ به کسانی که میگویند چرا در کتاب “شامگاه بتان” آنطور که باید و شاید به اخلاق اشاره نکرده ای میگویم که: بحث کردن در مورد یک موضوع، به رسمیت شناختن آن موضوع است و من اخلاق را به رسمیت نمیشناسم» (نقل به مضمون)

این یک واقعیت است که اگر من با شما به گفتگو مینشینم، یعنی شما را هم ارزش و هم رده خودم ارزیابی کرده ام که حاضر شده ام با شما همنشین و همکلام شوم.

اگر دقت کرده باشید، سیاست قدرتهای برتر جهان این است که مردم را در ابراز عقاید آزاد میگذارند و آن چنان همهمه ای در فضای رسانه ای برپا میشود که بلندترین فریادهای انتقادی نیز برای خود محلی از اعراب نمی بینند!

یکی از بزرگان زمانی گفته بود: «دیکتاتوری یعنی فرو کردن یک پنبه در دهان مردم و دموکراسی یعنی درآوردن آن پنبه و فرو کردن آن در گوش خودت! تا بتوانی بی دغدغه مردم، کارت را انجام دهی و آنها هم هرچه میخواهند فریاد بزنند».

برخورد و اهانت به پیامبران و بزرگان و رهبران فرهیخته جهان، نخستین بار نیست که روی میدهد. این برخوردها و اهانتها سالهاست در مورد سایر پیامبران و بزرگان نیز روی داده است. داستانها و لطیفه هایی که در مورد حضرت موسی (ع) و حضرت عیسی (ع) و حضرت ابراهیم (ع) ساخته میشوند کم نیستند. اما مطرح میشوند و مورد بی توجهی قرار میگیرند و فراموش میشوند. به تعبیر زیبای قرآن مانند «کف روی آب» هستند.

متأسفانه از میان ادیان الهی گروههای تندرو در بین پیروان اسلام، به محض شنیدن اخبار و داستان اهانت، فریاد میزنند و خون ریزان و شمشیرزنان و آتش به دست و پرچم زیر پا، به خیابانها میریزند. این مگر چیزی جز خواسته طراحان آن تبلیغات توهین آمیز است؟ آنها میخواهند فیلمها و توهینهای آنها در سراسر جهان دیده و شنیده شود و ما مسلمانان برای تبلیغ آن فیلمها، «کارناوال تبلیغاتی» راه می اندازیم.

فیلمی ضعیف، بدساخت بدون پشتوانه تاریخی و استدلالی ضعیف که به خودی خود اگر روی یوتیوب میماند شاید ۱۰۰۰ بازدید کننده هم نداشت امروز توسط نیمی از جهان رویت شده است.

کاش «شور» ما مانع «شعور» ما نشود و ما با جهل و هیجان خود، به رایگان «عمله ظلمه» نگردیم. آمین.

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA) دوره های توسعه فردی ۶۰ نکته در مذاکره (صوتی) برندسازی شخصی (صوتی) تفکر سیستمی (صوتی) آشنایی با پیتر دراکر (صوتی) مدیریت توجه (صوتی) حرفه‌ای‌گری در کار (صوتی) کتاب های مدیریت راهنمای کتابخوانی (صوتی) آداب معاشرت (صوتی) کتاب های روانشناسی کتاب های مدیریت  


32 نظر بر روی پست “تمام رسانه های جهان اسلام در خدمت استکبار جهانی…

  • اسد گفت:

    آن طرف قضیه را هم ببینید که غیر مسلمانان با دیدن حساسیت ما بیشتر کنجکاو می شوند ببینند اسلام چیست.
    از زمان بیشتر شدن حمله ها به اسلام ، تعداد مسلمانان در اروپا بیشتر شده است.

  • فاطمه گفت:

    در خبر ها خوندم كه:مسلمانان لندن امروز در پاسخ به توهین به رسول الله (ص) بیش از ۱۱۰٫۰۰۰ جلد ترجمه قرآن و سیره رسولش را در میان غیر مسلمانان لندن توزیع کردند.
    يك سري از غكس ها رو براي شما اي ميل كردم.

  • ali گفت:

    سلام استاد عزیز
    من شخصا این فیلم رو ندیدم و به دیدنش هم هیچ اعتقادی ندارم و قبول دارم که دیدنش و رفتارهای دیگری مثل فیلتر کردن اصلا نتیجه ای ندارد و فقط نشانه نگاه سطحی و احساسی است. اما از طرفی هم من در مذاکره از شما فقط آرامش و منطقی بودن و رفتار متمدنانه نیاموختم، آموختم حتی خشمم و فریادم هم با برنامه باشد. در مورد اقدام احمقانه این فیلم ساز شاید بتوان از نگاه دیگری هم ماجرا را بررسی کرد و آن هم سنجش میزان حساسیت مسلمانان نسبت به ارزشهاشان است. غرب میداند این حرکت نه ارزش تاریخی دارد نه ارزش هنری و نه حتی ارزش محتوایی اما تنها آورده ای که میتواند توجیه کننده باشد. سنجش میزان حساسیت مسلمانان نسبت به ارزش ها و نقاط حساس آیینی آنهاست. چرا که روزی که توهین یا بی احترامی یا تمسخری از این دست اتفاق بیافتد و مسلمانان سعی بر نادیده گرفته آن داشته باشند دیگر اسلام هیچ تضادی با دیدگاه های آنها نخواهد داشت و به یک موجود بی آزار منزوی تبدیل گردیده است.
    در واقع متضاد ایمان کفر نیست، بی تفاوتی است.

  • سارا.ر گفت:

    آمین
    سلام ،با دوستان موافقم به نظر من هم کاملا برنامه ریزی شده بود، کاش مسلمونای همه دنیا هم کمی با برنامه تر حرکت میکردند، کسی که این فیلم و ساخت همچین واکنشی و پیش بینی میکرد کاش غافل گیر میشدند، فیلتر کردن هم یه حرکت شتابزده دیگه است

  • متاسفانه بسیاری از مسلمانان جهان افرادی والدگرا هستند و این خود موجب این حرکات احساسی آنها میشود و بدون منطق به خیابانها میریزند و چنین حرکاتی را از آنها شاهدیم .
    به جرأت می توان گفت تعداد زیادی از این افراد که در خیابانها این حرکات احساسی رو انجام میدهند، این فیلم رو ندین و فقط به واسطه ی احساسات توی خیابانها تجمع می کنند.

    پ.ن: در جوامع بالغ گرا شاهد اینگونه حرکات نیستیم به طور مثال ،چند سال پیش پس از فیلم مصائب مسیح شاهد بودیم که پاپ در رابطه با این فیلم به انتقاد در یک روزنامه بسنده کرد.

  • جواد گفت:

    کاش این شورهای شاید بدون همراهی شعور کافی، زمینه ای باشند برای اینکه حداقل گامی در جهت بیان صحیح و عالمانه ی معارف والا و ناب ان ها برداریم .
    و ما نیز تنها خواننده ی بدون شور این جملات نباشیم .
    و بحث و نقد حرکت دیگران زمینه ای باشد برای شور همراه شعور ما .
    من فکر می کنم اگر با خواندن این جملات، این سوال در ما ایجاد شد که « پس ما چه کنیم ؟» شاید قدم ها از برخی از اینان جلو باشیم .
    و ان شاء الله که این سوال نقطه ی اغازی برای انجام کاری در جهت بازگرداندن تعالی و تقدس این دین بزرگ باشد .
    تعالی و تقدسی بدون پیرایه هایی که در اثر جهل یا تعمد برخی بر این دین اویزان شده است.

  • اطهر گفت:

    باشماکاملا موافقم.راستش وقتی شنیدم که سفیرآمریکاتولیبی بدست مسلمونا کشته شده واقعا بیشترمتاثرشدم نه به کشته شدن اون به اینکه به خاطراینکه کسی کشته شده که نه سرپیازه نه تهش!!!!!!!شایدعلت بدبختی همین مسلمونای افغانستان سرحمله آمریکاهم همین بهانه های کوچیک بودکه اونهمه مسلمان بیگناه ازبین رفت….همین بی تدبیریها باعث کلی خسارت جبران ناپذیر به خوداسلام ومسلمانهامیشه.

  • زیبا گفت:

    سلام
    واقعا این حرفها رو باید با طلا نوشت و قاب کرد. متاسفانه همیشه این قشر از افراد افراطی و باید بگیم ساده لوح قلب پیامبر (ص)و امامان ما رو به درد آورده و همیشه از این افراد در طول تاریخ زیاد بوده و یه جورایی با این رفتارها نشون دادن که واقعا مسلمانها مردمان خونریزی هستندولی کی میشود با یک سیاست قوی این عقب ماندگی دنیای اسلام رو که امام خمینی از آن نالیده از بین برد.آدم میتونه فقط منتظر ظهور یه منجی بمونه؟

  • Neda.sh گفت:

    سلام استاد 🙂
    چند دقيقه پيش يكي از دوستام يه اس ام اس برام فرستاد كه “با توجه به مخالفت مدير گوگل با عدم نمايش فيلم اهانت به مدت دو روز از جستجوگرهاي گوگل و يوتيوب استفاده نكنيد تا طبق پيش بيني هاي انجام شده !! مبلغ ۲۱۵ ميليون دلار به اين شركت خسارت وارد شود لطفأ اطلاع رساني كنيد”
    يك لحظه خواستم اين كار رو انجام بدم ولي ياد پست شما كه در اين مورد هست افتادم و با خودم فكر كردم چه معامله ايي!!
    ما داريم شأن وبزرگي مقام شخصي رو كه خداوند رحمة للعالمين ناميده اند با خسارت مالي؟!!! معاوضه و معامله ميكنيم!!
    من فكر ميكنم اونا هر روز يك قدم به هدفشون نزديك ميشن و ما هنوز نميدونيم هدفمون چيه؟؟؟؟

  • نعیمه گفت:

    کاملا موافقم مسایلی که بدین گونه مطرح میشه همیشه اهدافی پشت پرده داره که متاسفانه تعصب دقیقا اونا رو به اهدافشون می رسونه.

  • Neda.sh گفت:

    سلام استاد 🙂
    چند دقيقه پيش يكي از دوستام يه اس ام اس برام فرستاده كه “به دليل اينكه مدير گوگل با عدم نمايش فيلم اهانت مخالفت كردند به مدت دو روز از جستجوگرهاي گوگل و يوتيوب استفاده نشه تا طبق پيش بيني هاي انجام شده!! ۲۱۵ميليون دلار به گوگل خسارت وارد شود!
    لطفأ اطلاع رساني كنيد”
    براي يك لحظه خواستم اين كار رو انجام بدم ولي قبلش به ياد پست شما كه در اين مورد نوشته بوديد افتادم و با خودم فكر كردم و گفتم چه معامله ايي!!! ما داريم شأن و بزرگي مقام كسي كه به فرموده خداوند رحمة للعالمين هستند رو با خسارتي ۲۱۵ميليون دلاري مورد معاوضه و معامله قرار ميديم فكر كنم اونا هر روز يك قدم به هدفشون نزديك ميشن و ما هنوز نميدانيم هدفمون چيه؟!

  • Marjan گفت:

    Salam

    Pokhtegi va taadole nevisande ke to matn kamelan moshakhase ro tahsin mikonam.

  • ماری گفت:

    خب به نظر شما اگر مسلمانان بی تفاوت بودند استکبار رو گستاخ تر نمیکرد؟
    وقتی این بلا سر سفارتخانه هاشون اومد درس عبرت خوبی گرفتند

    • shabanali گفت:

      حمله به عقیده دیگران، در طول تاریخ وجود داشته. چیزی نیست که امروز به وجود آمده باشه یا فردا از بین بره. ما با نشان دادن عکس العملمان شخصیت خود را بروز میدهیم.
      پیامبر در زمانی که خاکستر بر سرشان میریختند، به عیادت می رفتند. آیا این مردمی که سفارت آتش میزنند پیروان آن پیامبرند؟

      • صفورا گفت:

        پیامبر ما رحمت للعالمینه کاش میتونستیم مثل اون باشیم
        ما باید سعی کنیم چهره واقعی اسلام رو با رفتارمون نشون بدیم تا تاثیر گذار باشیم البته برای این کار اول خودمون باید اسلامو بشناسیم و ایمان قلبی بیاریم بعدا ترویجش کنیم
        اسلام فقط اقرار به زبان نیست عمل به اعضایه یعنی با تمام وجود و در تمام ابعاد زندگی باید رعایت بشه اونجوری کسی به خودش جرات نمیده در مورد اسلام و مسلمانا حرفی بزنه و کاری انجام بده

  • احمد گفت:

    البته من انگیزه ساخت این فیلم رو سنجش مسلمانان در برابر اهانت می دونم اونها دارن برای برنامه اصلیشون که همون نظم نوین جهانی هست قداست زدایی می کنند چرا که در این برنامه نباید هیچ چیز مقدسی وجود داشته باشد کلا کاراشون کاملا هدف گذاری شده است

    • shabanali گفت:

      این دیگه بدتره. اونها مدیریت شده و برنامه ریزی شده و منطقی و هدفمند و عاقلانه و هوشمندانه رفتار میکنند ما گله وار بدون هماهنگی واکنش نشان میدهیم.
      کاش میگفتی آنها هم بی دلیل و بی هدف و بی منطق و … این کار را کرده اند…

  • Abolfazl گفت:

    سلام استاد اين كه پرچم آتيش بزنيم و به خيا بون بريزيم اشتباهه و شايد خواسته اونها را برآورده ميكنه اين روزها از خيليها راجع به عكس العمل درست در قبال اين كارها ميپرسم و تنها جوابي كه گرفتم اين بوده كه بايد كار فرهنگي كرد و من اصلا روشن نيستم ميشه يكم منو راهنمايي كنيد واقعا عكس العمل درست چيه؟

    • shabanali گفت:

      من به عنوان یک ایرانی اهل مطالعه هنوز یک کتاب جذاب غیر جانبدارانه منطقی از زندگی پیامبر ندیده ام. آنها هم که نوشته اند یا توسط غیر مسلمانان بوده یا به شدت از اصول نگارش حرفه ای دور است. یا چنان در تعصب غرق شده که از تحمل خواننده خارج است. کاش به جای این حمله ها، کمی مطالعه میکردیم.
      کاش کتابهایی منتشر میشد و انحراف از سنت رسول الله را در میان مسلمانان به بحث میگذاشت و تحلیل میکرد. آیا ما واقعاً به سنت پیامبر نزدیکیم؟ در کامنت قبلی نوشتم، پیامبر به عیادت کسانی میرفت که بر سرشان خاکستر میریختند، ما اگر بودیم خانه آنها را آتش میزدیم. ما پیرو شیطانیم. بی آنکه بدانیم…

  • عسل گفت:

    یک سوالی که در مورد جوامع مختلف قابل طرح است این می تونه باشه که در گذر زمان یک جامعه از منظرهای مختلف (رفاه و یا اخلاق و یا رشد اجتماعی) دچار رشد و صعود بوده و یا سقوط کرده است. به عنوان مثال اگر یک بازه زمانی پنج ساله رو در نظر بگیریم. من چند دوست اینترنتی (جهت تبادل اطلاعات علمی) دارم – تقریبا ۶ ساله – این سوال رو از آدمهایی که متعلق به جوامع مختلف هستند پرسیدم. یک دوست فلسطینی دارم بنام فادی. اون سال قبل بعد از پنج سال برای عروسی برادرش و دیدن خانواده اش به رام الله سفر کرد. ازش در مورد تغییرات جامعه در این ۵ سال پرسیدم. پاسخ این بود: از نظر اقتصادی وضعیت مردم بدتر شده است. بیکاری در بین جوانان زیادتر شده. جوانان با استعداد زیادی می بینی که از رشته های مهندسی و بیزینس فارغ التحصیل شده اند و بیکار هستند. اخلاق هم سقوط کرده است. به عنوان مثل اگه توی پیاده رو به غیر عمد به کسی تنه بزنی امکان دعوا و زد و خورد بسیار زیاده. فادی به من می گفت که من همسرم رو به جاهای شلوغ شهر (down town) نمی برم چرا که چشمهای زیادی به دنبال او خواهد بود. البته فادی معتقد بود که بخش زیادی از این مشکلات ناشی از وضعیت اقتصادی و بیکاری موجود در جامعه فلسطین است. همین سوال رو از دوست آمریکایی ام (الیزابت) کردم. بعد از یک دقیقه فکر کردن پاسخ داد که فکر کنم استفاده از تکنولوژی بیشتر شده و همین باعث شده که بچه های یک خانواده زمان کمتری رو در جمع خانواده بگذرانند. میزان تورمی که در پنج سال گذشته وجود داشته است به غیر از قیمت بنزین قابل احساس نبوده است. میزان بیکاری بین سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ به حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد که در سال ۲۰۱۲ وضعیت بهتر شده است و میزان بیکاری کمتر شده است. از نظر اخلاقیات هم نظر این دوست آمریکایی ما این بود که تغییری احساس نکرده است. حال برگردیم به جامعه ایران. من شاید نتونم در مورد تغییرات ۵ سال گذشته ایران نظر بدم. ولی با توجه به شنیده ها فکر می کنم که وضعیتی مشابه جامعه فلسطین داشته باشیم.

    پی نوشت: جامعه ای که از لحاظ اقتصادی دچار افول شده باشد می تونه که خودش رو برگردونه ولی به نظرم جامعه ای که از نظر اخلاقی دچار افول شده باشد سقوطش حتمی است. حالا سه جامعه ایرانی آمریکایی و فلسطینی رو اگر مقایسه کنیم میشه نتیجه گرفت که با ادامه وضعیت موجود کدامین جامعه سقوط می کند و کدام جامعه به حیاتش ادامه می دهد.

  • عسل گفت:

    استاد من هم شروع کردم به درس پس دادن خدمت شما و ی تحلیلی روی جامعه انجام دادم که (شبیه تاپیک های خودتون) فکر می کنم بد نباشه

    دوست دارم روی صفحه اول سایت بزارید
    اگه قبول می کنید بفرمایید که متن رو چطور ارسال کنم

    ممنون

  • عسل گفت:

    کاش «شور» ما مانع «شعور» ما نشود و ما با جهل و هیجان خود، به رایگان «عمله ظلمه» نگردیم. آمین.

    فکر میکنم از دکتر شریعتی باشه.

    درکل مهم نیست کی گفته مهم اینه که جمله خیلی زیبایی هست

  • صفورا گفت:

    سلام
    منم با نظرتون موافقم متاسفانه اسلام همیشه از طریق افراطیون ضربه خورده
    اونا میخوان ما رو عصبی و ناراحت کنن بعد بگن دیدی مسلمانا وحشی هستن که متاسفانه خیلی راحت این بهانه رو در اختتارشون قرار میدیم
    البته دشمن دشمنه از دشمن جز این انتظار داشتن انتظاری بیهوده است

  • امیر گفت:

    سلام محمدزضا جان
    کاملا باهات موافقم.و همیشه تعجبم از مسلمانان جهان چه عرب و چه ایرانی اینه که هزازان بی عدالتی و خونریزی و ظلم و میبینن و ساکتن ولی در مقابل یه همچین فیلمی رگ غیرتشون باد میکنه.

  • محمد گفت:

    سلام
    منم دقیقا چند روز با یکی از بچه ها همین بحث رو می کردم و می گفتم این سرو صدا و شلوغی که خیلی بدتر ازش سوء استفاده میشه.که شما خیلی خوشکل مطرحش کردین.

  • علي وصالي گفت:

    اين آمينِ آخرش خيلي خوب بود، خيلي باهات موافقم محمدرضا جان .
    اين اتفاق در ابعاد كوچكتر بسيار در جامعه ما مي افتد و ما با شور و هيجان بيجايي كه از خودمان نشان مي دهيم سوار بر موجي كه دولتمردان و فرصت طلبان درست مي كنند مي شويم و تحقق اهداف ايشان را نا آگاهانه تسريع مي كنيم .

  • مهدیه گفت:

    سلام
    کاملا با شما موافقم.من هم چندروزاخیر با دیدن وشنیدن این خبرها ناراحت شدم ولی یادماجرای قرآن به سرنیزه کردن عمروعاص درجنگ با حضرت علی(ع)افتادم…
    امیدوارم یادبگیریم چگونه عکس العمل مناسب را درمقابل تبلیغات استکبار جهانی از خود نشان دهیم
    به امیدآن روز

  • سارا گفت:

    استاد عزیز

    تمثیلی که آوردی واقعا همین است این فیلم در ابتدای راه واقعای همچو کف روی آب بود و اکنون تبدیل به پربیننده ترین فیلم شده همچون کارهای دیگری که متاسفانه گروه تبلیغات اسلامی انجام داده حرکت در جهت منافع استکبار

  • دیدگاهتان را بنویسید (مختص دوستان متممی با بیش از ۱۵۰ امتیاز)


    لینک دریافت کد فعال

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    yeni bahis siteleri 2022 bahis siteleri betebet
    What Does Booter & Stresser Mean What is an IP booter and stresser