دوره‌های صوتی آموزشی مدیریت و توسعه فردی متمم (کلیک کنید)

استراتژی آموزشی ما (تیم محمدرضا شعبانعلی)

مدتی قبل، درباره ی قیمت گذاری در صنعت آموزش مطلبی نوشتم و از دوستان و دانشجویان و خواننده های سایت خواستم که در مورد استراتژی ما اظهار نظر کنند. تعداد بسیار زیادی نظر دریافت کردیم و تمام تیم ما، هفته های گذشته مشغول خواندن و بررسی و سنجش امکان اجرای آنها بود. «معادله» ای که در پی حل آن بودیم چهار «قید» جدی داشت که در نوشته ی قبلی به آن اشاره کردم:

۱) امکان آموزش تا حد امکان به صورت «ارزان» یا «رایگان» فراهم باشد و همچنانکه همیشه گفته‌ایم، کسی به خاطر محدودیت مالی از آموزش و امکان توسعه مهارتهای خود، محروم نشود.

۲) همچنان از بهترین نیروی انسانی موجود در کشور برای تولید محتوا و ساختاربخشیدن به آن استفاده شود و همکاری‌ با اعضای تیم تمام وقت و بلندمدت باشد. چرا که در کار آموزش، تنها پس از چند سال تلاش نیروی انسانی ارزشمند و مولد شکل می‌گیرد و بر خلاف کارهای کارگری که پس از چند روز، یک کارگر مسلط تربیت می‌شود، در کار آموزش با یک یا دوسال تجربه‌ی پاره‌وقت، هیچ کس به یک نیروی انسانی استراتژیک تبدیل نخواهد شد.

۲) ساختاری «اقتصادی» و «خودگردان» شکل بگیرد که ما از کسب و کارهای دیگر به صنعت آموزش تزریق مالی نداشته باشیم. چرا که این روش «پایدار» نبوده و چنین فعالیت‌هایی وابسته به فرد خواهند ماند و در میان مدت و بلندمدت متوقف خواهند شد.

۴) تا حد امکان تبعیض و اختلاف شدید سطح خدمات آموزشی جدی که بین دوستان ما در تهران و سایر شهرهای کشور وجود دارد، کاهش یابد.

با توجه به موارد فوق، برای ماه‌های آینده استراتژی آموزشی ما به شکل زیر خواهد بود:

۱) با توجه به اینکه هزینه‌ی اجرای کلاس های حضوری ما بیشتر از درآمد آنهاست، از این به بعد تا مدتی این کلاسها ادامه نخواهند داشت. دوره‌های مذاکره با شیطان، مذاکره حرفه‌ای، مذاکره تجاری، اصول و فنون مذاکره، توسعه مهارتهای فردی، گفتگوهای دشوار و …، طی ماههای آتی برگزار نخواهد شد. ممکن است این دوره‌ها به صورت بسیار محدود به صورت فشرده در برخی شرکتها و سازمانها برگزار شود.

۲) حضور تیم من در فضای مجازی بسیار بیشتر و جدی‌تر خواهد بود. این روش تضمین می‌کند که فاصله‌ی طبقاتی شکل گرفته بین سطح آموزش در تهران و شهرستانها حداقل در حوزه‌ی تخصصی ما کاهش یابد.

۳) آموزش‌های رایگان شامل: روزنوشته‌ها، رادیو مذاکره، فایل‌های صوتی متمم و … با کیفیت و جدیت بیشتر و نیز منظم‌تر انجام خواهند شد. دیگر به خاطر محدودیت‌های مالی، از نظم و کیفیت و حجم آموزش‌های رایگان نخواهیم کاست. به عبارت دیگر، معادله‌ی قیمت گذاری خدمات آموزشی ما، از آخر به اول حل می‌شود. بالاترین سطح خدمات آموزشی رایگان را با توجه به توانایی‌ها و ظرفیت تیم موجود ارائه خواهیم کرد و بر اساس آن، سایر خدمات را به شکلی قیمت گذاری و ارائه می‌کنیم که «هرگز» مانع یا وقفه‌ای برای ادامه‌ی فعالیت‌های آموزشی رایگان ایجاد نگردد.

در همین راستا، فعلاً یک استودیوی تولید برای فایل‌های صوتی و تصویری خریداری نموده ایم و همینطور یک سرور با ترافیک بسیار بالا برای سایت تهیه نموده ایم. بنابراین تولید محتوای آموزشی به ساعات محدود سکوت شبانه مقید نبوده و نیز مشکلی برای دانلود فایلها وجود نخواهد داشت. برخلاف گذشته که از دوستان خواسته بودم تا حد امکان فایلها را دانلود کرده و به صورت فیزیکی به دیگران تحویل دهند تا فشار از روی هاست ما برداشته شود، هم اکنون هر چقدر و هر چند بار که بخواهید می‌توانید فایلهای مورد نظر خود را دانلود نموده و یا لینک فایلها را برای دوستان خود ارسال نمایید.

۴) با توجه به خرید استودیو و تشکیل تیم تخصصی تولید محتوای الکترونیک، فروشگاه الکترونیکی مبتنی بر اعتماد ما (تراست زون)، با جدیت بیشتری فعال خواهد شد. محصولات به روز‌تر و بیشتر خواهند بود. به این روش، همچنان کسانی که محدودیت مالی دارند می‌توانند از محصولات به شکل رایگان استفاده نموده و کسانی که مشکل مالی ندارند با خرید محصولات به تامین هزینه ی پروژه‌ی آموزشی الکترونیک ما کمک خواهند کرد.

۵) یک تیم تخصصی برای تولید یک نرم‌افزار LMS (مدیریت آموزش الکترونیک) تشکیل داده ایم که یک آموزشگاه الکترونیک آنلاین را شکل خواهد داد. در سال ۹۳ دوره‌های مذاکره تجاری و حرفه ای و … به صورت الکترونیک ‌و آنلاین اجرا خواهند شد. دوستان از سراسر کشور می‌توانند در این دوره‌های آنلاین ثبت نام و شرکت کرده و نیز با تیم ما در ارتباط کامل باشند. با این روش، رویای من در زمینه تولید محتوای دوره‌ی آموزشی ۴۰۰ ساعتی مذاکره تخصصی و حرفه‌ای به زبان فارسی نیز عملی خواهد شد.

۶) نگارش یک کتاب تخصصی در حوزه‌ی مذاکره (مکمل کتاب فنون مذاکره من) آغاز شده که در سال آینده این کتاب به بازار عرضه خواهد شد تا کسانی که امکان شرکت در کلاسهای حضوری را ندارند، فرصت یادگیری را از دست ندهند.

۷) برای سایت متمم، یک هیات تحریریه متشکل از بزرگان حوزه توسعه مهارتهای فردی در ایران و نیز دوستان خوب مان در کشورهای دیگر، تشکیل شده و هر یک از آنها به صورت مستقل برای سایت مطلب خواهند نوشت. متمم زندگی همیشه رایگان خواهد ماند اما از آنجا که متمم کسب و کار برای مدیران اقتصادی نوشته شده و این مدیران محدودیت مالی ندارند، هزینه‌ی اشتراک ماهیانه برای متمم کسب و کار در نظر گرفته خواهد شد. از اول بهمن ماه، مدیرانی که از مقالات بخش متمم کسب و کار استفاده می‌کنند ماهیانه ۱۲۰۰۰ تومان هزینه اشتراک پرداخت خواهند کرد. درآمد متمم برای تولید محتوای متمم و نیز تامین مالی پروژه‌ی آموزش الکترونیک استفاده خواهد شد.

۸) مجموعه‌ای از دوره‌های لوکس اختصاصی برای مدیران در محل های خاص (داخل و خارج ایران) با قیمت بالا و تعداد بسیار محدود برگزار خواهد شد و درآمد آن نیز صرف پروژه‌های آموزش رایگان خواهد گردید.

امیدواریم این تغییرات بتواند رضایت مخاطبان عزیز ما را فراهم کند…

استراتژی آموزشی ما - محمدرضا شعبانعلی

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA) دوره های توسعه فردی ۶۰ نکته در مذاکره (صوتی) برندسازی شخصی (صوتی) تفکر سیستمی (صوتی) آشنایی با پیتر دراکر (صوتی) مدیریت توجه (صوتی) حرفه‌ای‌گری در کار (صوتی) کتاب های مدیریت راهنمای کتابخوانی (صوتی) آداب معاشرت (صوتی) کتاب های روانشناسی کتاب های مدیریت  


119 نظر بر روی پست “استراتژی آموزشی ما (تیم محمدرضا شعبانعلی)

  • ز.احمدی گفت:

    استاد خیلی خیلی سپاسگزارم از اینکه این همه وقت و هزینه میکنین تا سطح فرهنگ،آگاهی و بصیرت ورفاه عمومی رو بالاتر ببرین .سپاسگزارم داوطلبانه از لحظات و درآمدایی که میتونستین برای رفاه و آسایش و آرامش خودتون صرف کنین میگذرین تا ماها بهتر بشیم.ممنونم که غم مردم رو دارین.غبطه میخورم بهتون.

  • محسن نوری گفت:

    سلام و درود بر شما؛ سخاوت شما مثال زدنی است. من فکر میکنم شما بیش از اینکه استاد مذاکره باشید استاد اخلاق هستید.

  • آذر گفت:

    استاد خیلی عزیزی برای ما. ممنون ممنون ممنون

  • آزاده م گفت:

    سلام و خدا قوت
    گاهی وقتا چقدر تشکر کردن از شما سخت میشه. واقعا ممنون. خدا پشت و پناهتون.

  • هادی گفت:

    ممنون … فقط همین 🙂

  • محسن گفت:

    مخالف استراتژی شما هستم چون خیلی چیزهارو فقط در کلاس میشه درس داد و گفت و قبول کنید کلاس ی چیز دیگس

    • چی بگم محسن عزیز؟
      می‌دونم که درست می‌گی اما این رو هم باید دید که برای من که روزی ۱۰۰ صفحه کتاب می‌خونم و ۱۵ ساله که این کار رو می‌کنم، درد داره که ۲۰۰ صفحه مطلب رو برای ۳۰ بار تکرار کنم و مثلاً سی و یکمین دوره‌ی مذاکره‌حرفه‌ای رو بگذارم!
      ترجیح می‌دم حرفهای جدید برای مخاطبم بزنم. 🙁
      می‌دونم برای کسی که سر کلاس میاد حرفها جدیده اما من خودم حس روضه‌خوانی بهم دست می‌ده.

      • محسن گفت:

        ولي من با اينكه خونم كرجه و صبح ساعت ۵ بايد بيدار شم بيام تهران سر كار ۴ ترم هست كه دارم پشت سر هم كلاس مذاكره حرفه اي شمارو ميام و هيچوقت احساس نكردم مطالب تكراريه و همش جديده
        من از ديدن شما انرژي ميگيرم چون شما انسان خستگي ناپذيري هستيد
        شنيدن صداي شما به من آرامش ميده

  • محمد ش گفت:

    سلام
    خوشحالم که دوستان خوبی دارید که همه حرفهای خوبی که فکر میکردم میشه گفت را زدند و چیز جدیدی برای من نگذاشتند ولی این باعث نمیشه نگم ممنون
    خدا سلامتتان بدارد، عاقبتتان را ختم به خیر کند و قوت بیشتری به شما بدهد

  • ساغر گفت:

    سلام. خیلی خوشحالم و آرزوی بهروزی و حس خوب برای تیمتان دارم 🙂

  • محسن رضایی گفت:

    خداقوت محمدرضا جان.خدا ایشالا بهتون توفیق روزافزون بده از اینکه اینقد خوبید و به فکر خوبی دیگران هستید.همیشه در ذهن و قلب منی مادام که اینجوری.اگه هم روزی اینجوری نبودی و نموندی به احترام تلاش این روزهات شایسته این هستی که مدام پیگیر بشیم که چی شده؟؟

  • صبا گفت:

    به خاطر حضور شما و همکاران خوبتان و فعالیتهایتان که سهمی در بهبود دنیا خواهدداشت از شما و خداوند بسیار بسیار سپاسگزارم

  • Nima گفت:

    توضیح :
    تصحیح غلط تایپی
    ” هیچکس بخوبی شما وتیم تون در مورد ندونه ای کار چقدر خطری و بزرگه ” >>>>هیچکس بخوبی شما و تیم تون در این مورد نمی دونه که کار ، چقدر خطیر و بزرگه .

    منظورم هم از شما در ۶۲ سالگی ،تبریک برای این شکل پویایی شما بود .
    خدای ناکرده خاطرتون مکدر نشده باشه. سرفراز باشید

  • سیمین گفت:

    سلام و خسته نباشید. یک دنیا ممنون از تلاشتون و اینکه همیشه دغدغهء همه رو دارید. بسیار راضیم .

  • قاسم قهرمانی گفت:

    همه عمر برندارم سر از این خمار مستی
    که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

    سلامتی و توفیق روز افزون شما عزیزان در ادامه این راه مقدس آرزوی قلبی من است.

    شما علاوه بر آموزشهای ملموس و مشخص در حال ترویج فرهنگ زیبائی هستید که روز به روز در حال گسترش است و امیدوارم روزی ۀنچنان فراگیر شود که بدیهی و معمول گردد. باز هم سپاس

  • حامد ارجمند گفت:

    با سلام و احترام

    امیدوارم در مورد بند ۱ استراتژی آموزشی خود تجدید نظر کرده و بجای برگزار نکردن کلاسها ، آنها را با شهریه ای برگزار کنید که هزینه آن در مقایسه با درآمد آن برای شما معقول و بصرفه باشد .

  • ابراهیم گفت:

    عالیه…عالی..
    ولی فقط یه سوال. چرا ا یمیل های متمم برام نمیاد؟

  • آتنا گفت:

    دیدین بعضی وقتا آدم میخواد یه کاری بکنه همش نگرانه که نشه ، آخرش هم نمیشه ، خب ماجرا ی منو و کلاس های شماست، برای یه فعالیتی ، یه پیشنهاد ۳ ماهه برای شهرستان داشتم ، دو تا مورد بود که برای رفتن یا نرفتنم تاثیر مستقیم داشت که یکیش امکان تشکیل کلاس های شما تو این مدت بود، اومدم که از سایت شماره تماس یا ایمیلی پیدا کنم برای پرسیدن این موضوع ، که متوجه استراتزی جدید آموزشیتون شدم ،چقدرررر دلم میخواست در دوره سفر از جهنم شرکت کنم 🙁 درسته که خیلی ناراحت شدم ولی خب اینجوری هر کسی از هرجای این کشور میتونه از آموزش شما استفاده کنه، امیدوارم که موفقیت های روز افزون داشته باشین …
    راستی چقدر قشنگ میشه تو این استراتژی ،مفهوم رویکرد “سیستمی” رو درک کرد، ممنون

  • مونا.م گفت:

    محمدرضای عزیز
    از تو و تک تک اعضای تیمت که دغدغه تون آموزش و ارتقا و توسعه دانش و مهارت اطرافیانتونه سپاسگذارم.تلاشتون قابل تحسینه. طرحتون همه تبعیضها و فاصله ها و ضعف هارو در نظر گرفته .
    امیدوارم این اندیشه بلند و این رویاهای متعالی هر لحظه با نور امید و شوق به فردایی بهتر نیرو بگیره و تحقق انچه که در پی اون هستید در هرلحظه از این مسیر شما را در راهی که در پیش دارید مصمم تر کنه.

  • رضا گفت:

    سلام محمدرضا..

    نمیدونم چطوری ازت تشکرکنم..فقط میتونم بگم “خیلی مردی”..
    رضایتی که در درونت ازاین کار احساس میکنی رو درک می کنم.. دوستت داریم

  • الهام گفت:

    ما هم به شدت شما و سایت تون مخصوصا تراست زون رو تبلیغ میکنیم البته ای کاش تراست زون به غیر از مباحث مدیریت توی زمینه های دیگه هم کتاب و محصولات اموزشی داشته باشه شما دوستای خوبی دارید که با تراست زون هم اونا معروف تر میشن و محصولات اندیشه اونها شناخته و فروخته میشه هم ما مثل همیشه کلی کیف میکنیم و هم….. خب بقیه رو لطفا شما اضافه کنید….
    خدا دلتونو شاد کنه که دلمونو شاد میکنید.

  • زهرا گفت:

    من واقعاً تشکر می کنم
    الان صبح یه روز تعطیل ساعت ۷:۲۴ دقیقه صبح و من به شما شمایی که این کار رو کردید تشکر می کنم

  • محمدرضا گفت:

    محمدرضای عزیز سلام.درهر حال برای تو و تیمت از صمیم قلب ارزوی خوشبختی موفقیت و عاقبت به خیری می کنم.
    یاعلی

  • محمد گفت:

    جاي حرفي باقي نميمونه.فقط لحظه شماري ميكنم كه به جايگاهي برسم كه بتونم در حاشيه ي تيم شما، حضوري يا غير حضوري، در راستاي آموزش با كيفيت و سطح بالاي رايگان خدمت كنم.مرسي كه هستيد (تشكر من با فعل جمع بود به دليل اينكه قطعاً‌ بايد از تيم تو تشكر كرد دركنار شخصيت فردي محترمي كه داري)

  • مینا رسولی گفت:

    سلام.
    بچه‌ها این میون یه زنگ تفریح داشته باشید! نمایش “سقراط” کاری از آقای نعیمی‌پور، کار بسیار قشنگیه که البته فقط سه اجرا، آن هم اجرا در جشنواره فجر، ۲۹ دی و اگر اشتباه نکنم ۶ و ۷ بهمن ازش باقی مونده که میتونید بلیط رو از سایت ایران کنسرت تهیه کنید. (البته اگه بلیطی باقی باشه 🙁 ) حرفهایی از جنس گفتن داره که خالی از لطف نیست و البته با دیدن “سقراط” به یاد “محمدرضا” می‌‌افتید. من دیدن این نمایش رو به شما هم، آقای شعبانعلی، پیشنهاد می‌کنم!

  • nesa گفت:

    استاد خیلی خوبین،به خاطر همه زحماتی که می کشین ممنونتونم،مرسی که هستین

  • میثم گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیزم
    درود بر روح انسان دوستانه و شخصیت منحصر به فرد شما معلم دلسوز
    خیلی خیلی خوشحال شدم (تو این مدت یکم استرس داشتم که چه تصمیمی میگیرید) واقعا بهترین کار ممکن رو انجام دادید، از صمیم قلب برای شما و همکاران پرتلاشتون آروزوی موفقیت میکنم
    از خدا میخوام فرصتی دستم بده که همانطور که شایسته و درخور شماست بتونم سپاسگذار زحمات شما باشم

  • مریم گفت:

    واقعا نمی دونم چی باید بگم خوشحالم از اینکه آدمایی مثه شما تو این کشور وجود دارن وجود آدمایی مثه شما باعث دلگرمیه خدا قوت

  • عظیمه گفت:

    با سلام
    از اینکه ما را در جریان برنامه بلندمدت آموزشی تان می گذارید ممنون و خرسندم… و با کمایل میل با برنامه آموزشی تیم شعبانعلی و گروه متمم هستیم.
    با آرزوی موفقیت های بیش از پیش برای شما بزرگواران

  • Nima گفت:

    سلام وخداقوت جناب
    اولا داشتم فکر میکردم اگه تصور میکردید که شما این کار بزرگ رو که شاید هیچکس بخوبی شما وتیم تون در مورد ندونه ای کار چقدر خطری و بزرگه ، حالا تصور کنید شما یه آقای ۶۲ ساله ایید و کنار همون رودخانه دانوب ایستادید و مثلا عکسی در کار باشه یا نباشه ، کنار اون عکس بقول خودتون توی اون شب قصه گویی چی می نوشتید یعنی هیستوری تصویر اون مرد جواندل ۶۲ ساله و افکارش و نظاره و نظر و دیدگاهش به خدمات و فعالیت های طلایی پشت سرش چیه ؟؟ واقعا دوست دارم بدونم . قلبا براتون حس رضایتمندی درونی آرزو می کنم آقا .

    در ضمن بشدت با نظر آقای مکارمی در مورد پرداخت اون وجه بصورت ماهیانه برای همه یا هرکس مایل هست موافقم .البته من مدیر ارشد نیستم ولی کاش این امکان رو واسمون پیش بیارید.

    من تازه شروع کردم دارم بعد از. . . . وقت خودم رو مدیریت میکنم ، یادمه تو فایل “مسیر اصلی” گفتید اول باید با خودمون دوستانه رفتار کنیم!!!
    اعتراف می کنم مدیریت رفتار و احساسات خیلی سخته ، تازه اون یه نفر خودم هستم ، پ.

    بعد از آشنایی با شما تصمیم گرفتم :
    من یه بار تو تابستون به دنیا اومدم ولی امسال می خام توی این دو ماه که مونده تا فروردین یه بار دیگه به دنیا بیام .
    ممنونم کاش می تونستم کاش میشد اونطور که شایسته است سپاسگذارتون بودم.
    برقرار باشید
    تابعد از تعطیلات
    عیدتون هم مبارک

  • هیوا گفت:

    چقدر سرتون شلوغه که هنوز فایل ۳۷-۳۸-۳۹ رو نگذاشتین تو صفحه اول سایت و سایت رادیو مذاکره. 😀
    البته توی سایت متمم آپلود شدن

  • سیمین-الف گفت:

    با سلام ،من از شب قصه نوجوان با شما اشنا شدم و از این اشنایی خوشحالم.حرفه ام هیچ سنخیتی با شغل شما ندارد “مشاور آموزشی مهد کودک هستم”سپاسگزارم از تلاشتان وبرایتان آرامش ،دل خوشی وسلامتی آرزومندم.

    • فوژان گفت:

      یک سوال، شاید بی ربط….
      ضرورتاً همیشه آنکه زودتر می آید ، دیرتر می مانه
      آنکه دیر می رسه و لی با وجود خستگی راه ، از رسیدن خوشحال و سرمسته، جایی تو دل صاحبخانه نداره؟؟
      آنکه دیر می آید و کسی جز صاحبخانه را نمی شناسه، باید تا آخر ( تا ابد) یک لنگه پا وایسه؟؟؟؟

      آقا اجازه …..
      مگه مهم امدن نیست؟
      شاید راهمان خیلی دور بوده…
      ولی قلبمان نه.
      دیر آمدم، ولی با اشتیاق…
      پس بر من خورده نگیر، قول میدهم تمام درسهایت را موبمو، کلمه به کلمه با گوش جان بشنوم…

  • دیدگاهتان را بنویسید (مختص دوستان متممی با بیش از ۱۵۰ امتیاز)


    لینک دریافت کد فعال

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    yeni bahis siteleri 2022 bahis siteleri betebet
    What Does Booter & Stresser Mean What is an IP booter and stresser