دوره‌های صوتی آموزشی مدیریت و توسعه فردی متمم (کلیک کنید)

استراتژی آموزشی ما (تیم محمدرضا شعبانعلی)

مدتی قبل، درباره ی قیمت گذاری در صنعت آموزش مطلبی نوشتم و از دوستان و دانشجویان و خواننده های سایت خواستم که در مورد استراتژی ما اظهار نظر کنند. تعداد بسیار زیادی نظر دریافت کردیم و تمام تیم ما، هفته های گذشته مشغول خواندن و بررسی و سنجش امکان اجرای آنها بود. «معادله» ای که در پی حل آن بودیم چهار «قید» جدی داشت که در نوشته ی قبلی به آن اشاره کردم:

۱) امکان آموزش تا حد امکان به صورت «ارزان» یا «رایگان» فراهم باشد و همچنانکه همیشه گفته‌ایم، کسی به خاطر محدودیت مالی از آموزش و امکان توسعه مهارتهای خود، محروم نشود.

۲) همچنان از بهترین نیروی انسانی موجود در کشور برای تولید محتوا و ساختاربخشیدن به آن استفاده شود و همکاری‌ با اعضای تیم تمام وقت و بلندمدت باشد. چرا که در کار آموزش، تنها پس از چند سال تلاش نیروی انسانی ارزشمند و مولد شکل می‌گیرد و بر خلاف کارهای کارگری که پس از چند روز، یک کارگر مسلط تربیت می‌شود، در کار آموزش با یک یا دوسال تجربه‌ی پاره‌وقت، هیچ کس به یک نیروی انسانی استراتژیک تبدیل نخواهد شد.

۲) ساختاری «اقتصادی» و «خودگردان» شکل بگیرد که ما از کسب و کارهای دیگر به صنعت آموزش تزریق مالی نداشته باشیم. چرا که این روش «پایدار» نبوده و چنین فعالیت‌هایی وابسته به فرد خواهند ماند و در میان مدت و بلندمدت متوقف خواهند شد.

۴) تا حد امکان تبعیض و اختلاف شدید سطح خدمات آموزشی جدی که بین دوستان ما در تهران و سایر شهرهای کشور وجود دارد، کاهش یابد.

با توجه به موارد فوق، برای ماه‌های آینده استراتژی آموزشی ما به شکل زیر خواهد بود:

۱) با توجه به اینکه هزینه‌ی اجرای کلاس های حضوری ما بیشتر از درآمد آنهاست، از این به بعد تا مدتی این کلاسها ادامه نخواهند داشت. دوره‌های مذاکره با شیطان، مذاکره حرفه‌ای، مذاکره تجاری، اصول و فنون مذاکره، توسعه مهارتهای فردی، گفتگوهای دشوار و …، طی ماههای آتی برگزار نخواهد شد. ممکن است این دوره‌ها به صورت بسیار محدود به صورت فشرده در برخی شرکتها و سازمانها برگزار شود.

۲) حضور تیم من در فضای مجازی بسیار بیشتر و جدی‌تر خواهد بود. این روش تضمین می‌کند که فاصله‌ی طبقاتی شکل گرفته بین سطح آموزش در تهران و شهرستانها حداقل در حوزه‌ی تخصصی ما کاهش یابد.

۳) آموزش‌های رایگان شامل: روزنوشته‌ها، رادیو مذاکره، فایل‌های صوتی متمم و … با کیفیت و جدیت بیشتر و نیز منظم‌تر انجام خواهند شد. دیگر به خاطر محدودیت‌های مالی، از نظم و کیفیت و حجم آموزش‌های رایگان نخواهیم کاست. به عبارت دیگر، معادله‌ی قیمت گذاری خدمات آموزشی ما، از آخر به اول حل می‌شود. بالاترین سطح خدمات آموزشی رایگان را با توجه به توانایی‌ها و ظرفیت تیم موجود ارائه خواهیم کرد و بر اساس آن، سایر خدمات را به شکلی قیمت گذاری و ارائه می‌کنیم که «هرگز» مانع یا وقفه‌ای برای ادامه‌ی فعالیت‌های آموزشی رایگان ایجاد نگردد.

در همین راستا، فعلاً یک استودیوی تولید برای فایل‌های صوتی و تصویری خریداری نموده ایم و همینطور یک سرور با ترافیک بسیار بالا برای سایت تهیه نموده ایم. بنابراین تولید محتوای آموزشی به ساعات محدود سکوت شبانه مقید نبوده و نیز مشکلی برای دانلود فایلها وجود نخواهد داشت. برخلاف گذشته که از دوستان خواسته بودم تا حد امکان فایلها را دانلود کرده و به صورت فیزیکی به دیگران تحویل دهند تا فشار از روی هاست ما برداشته شود، هم اکنون هر چقدر و هر چند بار که بخواهید می‌توانید فایلهای مورد نظر خود را دانلود نموده و یا لینک فایلها را برای دوستان خود ارسال نمایید.

۴) با توجه به خرید استودیو و تشکیل تیم تخصصی تولید محتوای الکترونیک، فروشگاه الکترونیکی مبتنی بر اعتماد ما (تراست زون)، با جدیت بیشتری فعال خواهد شد. محصولات به روز‌تر و بیشتر خواهند بود. به این روش، همچنان کسانی که محدودیت مالی دارند می‌توانند از محصولات به شکل رایگان استفاده نموده و کسانی که مشکل مالی ندارند با خرید محصولات به تامین هزینه ی پروژه‌ی آموزشی الکترونیک ما کمک خواهند کرد.

۵) یک تیم تخصصی برای تولید یک نرم‌افزار LMS (مدیریت آموزش الکترونیک) تشکیل داده ایم که یک آموزشگاه الکترونیک آنلاین را شکل خواهد داد. در سال ۹۳ دوره‌های مذاکره تجاری و حرفه ای و … به صورت الکترونیک ‌و آنلاین اجرا خواهند شد. دوستان از سراسر کشور می‌توانند در این دوره‌های آنلاین ثبت نام و شرکت کرده و نیز با تیم ما در ارتباط کامل باشند. با این روش، رویای من در زمینه تولید محتوای دوره‌ی آموزشی ۴۰۰ ساعتی مذاکره تخصصی و حرفه‌ای به زبان فارسی نیز عملی خواهد شد.

۶) نگارش یک کتاب تخصصی در حوزه‌ی مذاکره (مکمل کتاب فنون مذاکره من) آغاز شده که در سال آینده این کتاب به بازار عرضه خواهد شد تا کسانی که امکان شرکت در کلاسهای حضوری را ندارند، فرصت یادگیری را از دست ندهند.

۷) برای سایت متمم، یک هیات تحریریه متشکل از بزرگان حوزه توسعه مهارتهای فردی در ایران و نیز دوستان خوب مان در کشورهای دیگر، تشکیل شده و هر یک از آنها به صورت مستقل برای سایت مطلب خواهند نوشت. متمم زندگی همیشه رایگان خواهد ماند اما از آنجا که متمم کسب و کار برای مدیران اقتصادی نوشته شده و این مدیران محدودیت مالی ندارند، هزینه‌ی اشتراک ماهیانه برای متمم کسب و کار در نظر گرفته خواهد شد. از اول بهمن ماه، مدیرانی که از مقالات بخش متمم کسب و کار استفاده می‌کنند ماهیانه ۱۲۰۰۰ تومان هزینه اشتراک پرداخت خواهند کرد. درآمد متمم برای تولید محتوای متمم و نیز تامین مالی پروژه‌ی آموزش الکترونیک استفاده خواهد شد.

۸) مجموعه‌ای از دوره‌های لوکس اختصاصی برای مدیران در محل های خاص (داخل و خارج ایران) با قیمت بالا و تعداد بسیار محدود برگزار خواهد شد و درآمد آن نیز صرف پروژه‌های آموزش رایگان خواهد گردید.

امیدواریم این تغییرات بتواند رضایت مخاطبان عزیز ما را فراهم کند…

استراتژی آموزشی ما - محمدرضا شعبانعلی

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA) دوره های توسعه فردی ۶۰ نکته در مذاکره (صوتی) برندسازی شخصی (صوتی) تفکر سیستمی (صوتی) آشنایی با پیتر دراکر (صوتی) مدیریت توجه (صوتی) حرفه‌ای‌گری در کار (صوتی) کتاب های مدیریت راهنمای کتابخوانی (صوتی) آداب معاشرت (صوتی) کتاب های روانشناسی کتاب های مدیریت  


119 نظر بر روی پست “استراتژی آموزشی ما (تیم محمدرضا شعبانعلی)

  • مونا گفت:

    ممنون هستم و شرمنده ی زحمات شما و تیمتان

  • عطیه گفت:

    استاد عزیز
    ممنونم،هم از شما و هم از دوستان بزرگواری که همیشه بودنشون به ارزش ها معنی میده.
    از صمیم قلب خسته نباشید میگم…کاش من هم میتونستم کاری انجام بدم…
    ارزش کارهای بزرگ رو با هیچ جمله ای نمیشه وصف کرد.
    سربلند و پایدار باشید.

  • شاپرک گفت:

    چیزی که منتظرش بودم بلاخره رخ داد… خیلی خوشحالم؛ بعضی اتفاقات هستند که فی نفسه آدم رو شاد می کنن ولی خب بیشتر اون شادی برمیگرده به چیزایی که پشت اون اتفاق بوده. نیت کار خوبی که کسی برات کرده همیشه بیشتر از تجلی اون آدم رو شاد می کنه
    ممنونم بابت تموم لحظات خوبی که برامون ساختی… ممنونم بابت تصمیم بزرگی که گرفتی. این تصمیمت از اوناست که از یه جهت دیگه هم خوشحالم کرد؛ امید اینکه چند روز دیگه محمدرضاشعبانعلی هایی باشند که از این دست کارها بکنند، این اقدام و شروع و پرچم به دست گرفتن توئه که اون لذت نیتت رو چند برابر می کنه. منو ببخش بابت اینکه گاهی به ذهنم خطور کرد که محمدرضا بیخیال طرح متمم شده و کمتر از قبل مصمم ه و از این صحبتا
    فعلاً نمی تونم باری از دوشت بردارم، کوچکتر از اونم؛ لحظه شماری می کنم برای اون روزی که به ثمرنشستن هرچه بیشتر این کارای قشنگت رو ببینی، اون روز خوشحال میشم افتخار این رو داشته باشم که در این راه همراهت باشم و کمکی کرده باشم. خدا قوت 🙂

  • امیر گفت:

    همچو کودک غریب در ره نطق
    به مقامی رسیده ام که مپرس
    گشته ام در جهان و آخر کار
    اوستادی برگزیده ام که مپرس 🙂
    خیلی مخلصیم … نمی گم موفق باشی چون هستی >> الاعمال بالنیات …
    خوشحالم که سعادت اینو دارم که در کلاسهای حضوریت شاگردی کنم و خوشحالتر که ارتباطم بعد از این کلاس ها همچنان باقی می مونه.

  • مهدی گفت:

    ایده ها بسیار انسان دوستانه و منحصر به فرد است. چقدر زیبا به جای پول به محتوا و تعهد آموزشیتان تمرکز کرده اید.
    آدمی با ایده های زیبای شما که زندگی را در لابه لای دسته های اسکناس جستجو نمی کند قابل احترام و ستایش است. به قول مهندس ؟ (اسمشان را فراموش کردم) در مذاکره متین آباد، پول آسایش می آورد ولی آرامش نه!

  • سمانه گفت:

    استاد کتاب های که توسط شما منتشر شده رو میشه معرفی کنید؟

  • عليرضا داداشي گفت:

    سلام
    با اين برنامه چند بُعدي دغدغه محورتان ما را حسابي شرمنده مي كنيد.
    دقيقا مشخص است كه آموزش رايگان دغدغه شماست . همان قدر كه دغدغه مدعيان اين حوزه نيست.
    من را در هر گروه از دانشجويانتان كه قرار دهيد برايم مايه مباهات است.
    اميدوارم اين عشق شما به انسان ها،‌ اسبابي فراهم سازد كه بي خواب و خوراكي هايتان آسيبي به شما نزند.
    دوستدار شما

  • نارنجی گفت:

    ان شالله که پیروز و سربلند باشید

  • ليلا (تبريز) گفت:

    وااااااااااااااي مرسي خبراي خوبي بود مثل هميشه

  • شهرزاد گفت:

    سلام.:) اومدم و این خبرهای خوب و مهربانانه و قابل تقدیرتون رو که خوندم واقعاً خوشحال شدم … و دلم نیومد کامنت نذارم و از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت نکنم… یک دنیا عشق، نثار این رسالتی که در دنیا به عهده گرفتید می کنم و خیلی خوشحالم و بهتون تبریک میگم که توی راهی که انتخاب کردید، مصمم هستید و با عشقی که به خدمت به دیگران در زمینه بالا بردن آگاهی شون، تا جایی که از دستتون بر میاد، دارید؛ به دنبال خلاقیت هایی اینچنین برای پیدا کردن و پیاده کردن راه های جدید هستید. از صمیم قلب امیدوارم خداوند در این راه پر فراز و نشیب، پشت و پناه و یار و یاورتون باشه …:)

  • حمیده گفت:

    نمیدونم چرا هرچی پیام میگذارم تایید نمیشه!
    ولی خواستم بگم ماهم داوطلب هستیم حتی اگه نیمه شب قرارباشه سامانه مجازی شمارو از خونه مدیریت کنیم!

  • مهدی گفت:

    واقعا دست مریزاد

  • حسین مزروعی گفت:

    عالی. عالی

  • مجتبی گفت:

    بسیار تشکر بابت این همه لطف و بزرگواری شما وگروهتان

  • محمد علی هشیار گفت:

    ممنونم و خوشحالم خیلی خیلی زیاد
    امید وارم جواب اعتمادت رو بگیری
    این حرکت برای ما هم نهادینه شده تو قلب و روح ما نسوخ کرده
    خدا رو شکر میکنم

  • zoorba.booda گفت:

    سلام استاد عزيز
    مهم اينه كه توي حوزه تخصصي خودتون قبولتون دارم(البته شناحت من از شما فقط تو اين حوزه بوده) و از اين قضيه اطمينان حاصل كردم كه از منابع معتبر و علمي دست اول استفاده ميكنيد و براتون مهمه كه چي به مخاطبتون ميگيد
    مهم اينه كه از بازخورد هاي مخاطبينتون به بهترين شيوه استفاده ميكنيد و ارزششو ميدونيد
    پس هر استراتژي و برنامه اي كه داشته باشيد من دنبالش ميكنم و در حد توانم ازش حمايت ميكنم
    من ديگه شما و آموزش هاتونو همراه و حامي خودم و كسب و كارم ميدونم (هرچند كه مقداري طول كشيده تا به اين اعتقاد برسم ولي حداقل آگاهانه رسيدم)
    بابت تلاش ها و زحمات شما و تيمتون ازتون صميمانه تشكر ميكنم
    سامان عزيزي

  • لیدر گفت:

    مثل همیشه عالی عمل می کنید استاد. موفق و پیروز باشید

  • hedieh گفت:

    واقعا عالیه من همش حس میکردم اموزشهای رایگانتون به سمت پرداخت هزینه و … بره اما واقعا خوشحالم که دارین این طرحو توسعه میدین ممنون

  • محیطی گفت:

    با سلام
    از زحماتتون بسیار متشکرم

  • سید رضا گفت:

    سلام
    محمد رضا جان، امید که با این استراتژی کارهای شما و همکارانتان و کسب آموزش ما بیش از پبش صورت پذیرد
    اما فکری به حال دوره های حضوری غیر لوکس هم بکنید چون من به شخصه در یکی از بهترین دوره های آموزشی که شرکت کرده بودم کلاس شما بود راستش دلم تنگ شده برای حال و هوا و اثر بخشی کلاس های آموزشی شما
    یا حق

  • سرمد گفت:

    با سلام
    جزو کسانی بودم که هزینه های آموزشی در دوره ای خاص اجازه شرکت در کلاسهای مذاکره و دوره های مدیریت را به من ندادند،
    این اتفاق باعث شد که از آخر به اول شروع کنم و مطالب مفید به کارم – بازاریابی و مذاکره – را از منابع مختلف پیدا کنم و با ولع بخوانم، گوش دهم و آنها را اجرا کنم،
    شاید برای شخصی دیگر این اتفاق نمی افتاد و رهایش می کرد ،
    به امید روزی که محدودیت مانع رسیدن کسی به آرزوهایش نشود ، با سپاس از شعبانعلی فهمیده…

  • مهدي خاني گفت:

    كاش كار ي از دست ما هم بربياد

  • سمی گفت:

    فک می کنید فقط یه لایک کافی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنون، ممنون، ممنون و هزار بار خداقوت و دست مریزاد به شما وتیم حرفه ایی تون

  • علی گفت:

    استاد شما دارین یه فرهنگ و یه نگاه متفاوت را به جامعه آموزشی کشور میارین و معرفی می کنین
    امیدوارم و از خداوند میخام در اجرای این مهم موفق و پیروز باشین
    سپاسگزارم

  • Mahnaz گفت:

    باسلام
    ممنون از تلاش هاي بي نظيرتوووووووون …
    زندگي پر از انرژي و آسايش ودرخشان تر از هر روز براي شما و همكارانتان آرزومندم…
    خدا قوت
    پروردگار پشت و پناهتان

  • علیرضا گفت:

    محمدرضا جان خواستم خوشحالی زاید الوصفم رو از برنامه های پیش روی تیمتون ابراز کنم…مرسی

  • هاشم گفت:

    براى دوره ٤٠٠ ساعته مذاكرت لحظه شمارى مى كنیم (ايا دوره ى اموزش مذاكره كه افراد را به مذاكره كننده حرفه اى تبديل كند در حال حاضر وجود ندارد؟) حتما اين دوره به صورت انلاين باشه رابين جان

  • فهیمه گفت:

    یک دنیا سپاس از این همه محبت و تلاش های دلسوزانه شما، اگر از دست ما هم برای پیشبرد برنامه هاتون کاری بر میاد، حتما اعلام کنید تا ذره ای از محبت هاتون جبران کنیم.

  • محمد گفت:

    آقای شعبانعلی عزیز
    از زحمات جنابعالی و همه دوستان و همکاراتون بسیار قدردانی می کنم.
    امیدورم در اجرای تک تک بندهای بالا به سطحی که دوست دارین برسین و نتیجه مطلوب رو بگیرین.
    من همین الان هم از سایت و فایل های صوتی شما نتیجه های مناسبی می گیرم.
    به نظر من بیشتر فایل های صوتی و مطالبی که درسایت های شما قرار داده میشن، ارزش چندین بار تکرار و مرور مجدد رو دارن (و بعضیهاشون مثل فایل های صوتی مسیر اصلی، نه تنها ارزش تکرار و مرور مجدد رو دارن، بلکه فکر می کنم مرور کردن، ضروری باشه).
    در لابلای فایل ها (با توجه به اشاره شما یا همکارانتون) مجبور شدم چندین و چند کتاب تهیه کنم و در حوزه های مختلفی دنبال مطالب بگردم.
    فکر می کنم آموزش به فردی که دنبال دانش خاصی هست، مثل دادن یه سر نخ به کاراگاه باشه. بقیه کار به عهده جوینده دانش و یا مهارت است. البته اگر جوینده دانش باشه.
    شما به من سر نخ های واقعاً ارزشمندی رو دادین. امیدوارم رسالت خودم رو در عمل به آموزش های شما به نحو مناسبی انجام بدم.
    خواستم از شما تشکر کنم، گرچه می دونم به اندازه کافی دانشجو ها و تمامی همراهاتون دلگرمتون می کنن، شاید هم بیشتر به خاطر این بود که خواستم خودمو دلگرم کنم.
    آگاهی روز افزون، سلامتی مستمر، شادی و آرامش رو همواره براتون آرزومندم.

  • محسن گفت:

    سلام محمد رضای عزیز
    تو این دوره زمونه کم آدمی پیدا میشه که دغدغه اش مردم باشه و بخاطر مردم کاری رو انجام بده کارت قابل ستایشه من این سعادت نصیبم شده که تو آخرین دوره شرکت کنم و خوشحالم که این شانس به من رو کرد اما ناراحتم چون دیگه نمی تونم تو یکی از این ۴ دوره شرکت کنم , به عده زیادی از دوستانم هم توصیه کرده بودم این دوره ها رو شرکت کنن و فایلهای رادیو مذاکره رو دانلود کردم و در اختیارشون گذاشتم , اما همه بهت زده اند که چطور کسی ممکنه اینهمه وقت بگذاره و فایلها رو تهیه کنه و به رایگان در اختیار مردم بگذاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دغدغه ات رو دوست دارم و کاش میتونستم کمکی در این هدف بزرگ کنم , اگر ما شاگردها هم می تونیم کمکی کنیم با کمال میل آماده ایم از تیم کوشا و پویات هم ممنونیم که با تمام وجود پای کار هستند و من تو این مدت کوتاه دیدم که چطور تلاش میکنن و با شما همراهند.
    محمد رضا پروردگار بی همتا پشت و پناهت خدا پدر و مادرت رو برات نگهداره آمین

  • دیدگاهتان را بنویسید (مختص دوستان متممی با بیش از ۱۵۰ امتیاز)


    لینک دریافت کد فعال

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    yeni bahis siteleri 2022 bahis siteleri betebet
    What Does Booter & Stresser Mean What is an IP booter and stresser