دوره‌های صوتی آموزشی مدیریت و توسعه فردی متمم (کلیک کنید)

درباره‌ی گردهمایی توسعه مهارتهای فردی

بررسی‌های اولیه در مورد برگزاری گردهمایی که قبلاً به اون اشاره کرده بودم، انجام شد.

اگر زنده باشم و عمر و فرصت اجازه بده، به نظر میاد که مشکل خاصی در مسیر برگزاری این گردهمایی نیست و این برنامه در تاریخ ۲۶ مرداد ماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد.

برآورد ما این است که برنامه یک روز کامل از حدود ۹ صبح تا ۷ شب باشد (که البته احتمالاً پذیرش از حدود ساعت ۸ آغاز می‌شود).

احتمالاً فرصت ۱۵ یا ۱۶ مورد سخنرانی ۲۰ دقیقه‌ای برای دوستان متممی که علاقمند باشند و از قبل روی موضوعی کار کرده باشند و مطلب مورد نظر را برای گروه نظارت علمی فرستاده باشند و مطلبشون انتخاب شده باشه وجود خواهد داشت.

تلاش ما این است که در بین سخنرانی‌ها، وقت استراحت کافی در نظر گرفته بشه که دوستان متممی بتونن همدیگر رو ببینن و با هم گپ بزنن.

البته در زمینه‌ی چیدمان برنامه و جزيیاتش، من دخالتی ندارم و کار رو یک تیم تخصصی اجرایی از دوستانم، طراحی و مدیریت و اجرا می‌کنند.

این فعلاً طرح اولیه‌ی دوستانم هست. هر تغییری در طرح یا پیشنهادشون باشه و به من بگن حتماً اینجا می‌نویسم.

ضمناً اگر مراحل اجرایی و اخذ مجوزها و هماهنگی‌ها بدون مشکل پیش بره، بعد از تعطیلات نوروز، چارچوب کلی مطالب و سخنرانی‌ها و برنامه و جزئیاتش رو در سایت جداگانه‌ای که اختصاصاً برای برنامه در نظر گرفته شده اعلام خواهیم کرد.

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA) دوره های توسعه فردی ۶۰ نکته در مذاکره (صوتی) برندسازی شخصی (صوتی) تفکر سیستمی (صوتی) آشنایی با پیتر دراکر (صوتی) مدیریت توجه (صوتی) حرفه‌ای‌گری در کار (صوتی) کتاب های مدیریت راهنمای کتابخوانی (صوتی) آداب معاشرت (صوتی) کتاب های روانشناسی کتاب های مدیریت  


45 نظر بر روی پست “درباره‌ی گردهمایی توسعه مهارتهای فردی

  • محمد فرازی گفت:

    حس غرور و شعف میکنم
    ممنون بخاطر ایجاد این حس زیبا

    پاینده باشی محمدرضای عزیز

  • مکتب خونه : فنون مذاکره (سعید فعله گری) گفت:

    سلام یه خبر خوب و عالی .
    درس فنون مذاکره آقای شعبانعلی روی سایت مکتب خونه قرار داده شده .
    لینک زیر برای مشاهده ویدئو ها
    https://maktabkhooneh.org/course/shabanali-negotiation

  • […] امروز به صورت کمی جدی تر اعلام شد که به احتمال زیاد (کمی حتمی) سمینار  سال ۹۶ برگزار خواهد شد. همه زیر پست به شدت ابراز خوشحالی کردند. (اینم سندش) […]

  • نيلوفر گفت:

    خبر در حد بنز بود. مرسي
    راستش دارم فكر ميكنم راجع به چه چيزي ميشه حرف زد و تحقيق كرد كه وقتي محمدرضا شعبانعلي و بعضي از متممي ها نشستن و گوش كردن، حس نكنن وقت و عمرشون رو هدر ندادن؟
    خوب انتخاب و دغدغه سختيه ديگه براي آدم بيسوادي مثل من.?
    ولي واقعا هيجان دارم براي شنيدن حرفهاي دوستان ناديده اما آشناي خودم.

  • سجاد سلیمانی گفت:

    خوشحالم و امیدوارم که یه صندلی هم به من برسه 🙂

  • حمید طهماسبی گفت:

    خُببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
    به سلامتی که این سمینار هم ردیف میشه (محمدرضا ما رو این سمینار حساب کردیمااااا چک کشیدیم 🙂 )
    الان فکر کنم جا داره همه با هم بخونیم
    میریم اردو
    میریم اردو
    محسن جان از همین الان بیا قرار و بذاریم سمت راست درب ورودی سالن. که خواستی با محمدرضا عکس بگیری منظره اش خوب باشه. واسه خودت میگماااااااا
    یه وقت فکر نکنی ما می خوایم توعکس باشیم نه نه ( اصلا هم تابلو نیست)
    در ضمن حالا تو یکی از اون ده تا هم من باشم. یه عکس تکی سه نفره میگیریم (من قول میدم فضای زیادی از عکس رو اشغال نکنم)
    محمدرضا میگن تو New York Times نوشته بود برای کسانی که قصد دارند داوطلب بشن برای سخنرانی متمم باید اول جفت شیش بیارن. خواستم بدونم راسته یا باز هم شایعه درست کردن این غربی ها؟

  • رسول فتح پور گفت:

    محمدرضا جان سلام
    منم خيلي دوست دارم خودم رو محك بزنم و يك از سخنرانها باشم اما به دليل شرايط شخصي و تراكم برنامه اي كه تا تابستان ۹۶ براي خودم برنامه ريزي كردم بعيد مي دونم بتونم در شان دوستان فرهيخته متممي ام خودم رو آماده كنم اما در كنار مطالب پرانرژي كه دوستان متممي مطرح كردن و شما به بعضي ها عكس العمل نشون دادي ، به نظرم يه پيشنهادي قابل فكر كردنه كه با اجازه ات طرحش مي كنم :
    در يكي از بخشهاي جنبي برنامه فوق ، يك موضوع مثل موضوعات اتاق گفتگوي متمم و يا هر موضوعي كه نياز روز متممي هاست به بحث آزاد گذاشته شده و با نظارت شما در يك زمان مشخص جمع بندي بشه و تا حد ممكن ايرادات احتمالي من و دوستانم حين جلسه اصلاح بشه و در نهايت در دل اون جلسه ما خودمون رو محك بزنيم كه بعد از اين همه تنفس در اين خونه و متمم تونستيم شاگرد رو به توسعه مهارت مختلف فردي متممي باشيم و يا همچنان شبيه جلسات خسته كننده و غالبا بي نتيجه بعضي دورهمي ها و فضاي شبكه هاي اجتماعي تبادل تجربه مي كنيم .

  • محمد جعفری گفت:

    سلام

    ای کاش می شد این جلسات رو مثل تد تاک برگزار کرد و ماهانه باشه ، که احتمال می دم قبلا پیشنهاد داده شده و شاید بهش فکر کرده باشید. 😉

    و مورد دیگه ای که احتمالا تیم اجرایی دارند روش وقت می گذارن استاندارد سازی ارائه هاست، اینکه چه سبکی باشه؟ باید هر فرد خودش به نتیجه ای خاص توی زندگی رسیده باشه یا یک دستاورد علمی رو مطرح کنه؟ کلا آیا ارائه ها چارچوب خاصی داره یا اینکه خیلی آزاد هست؟

    به هر حال چند ساله که به بحث عدالت آموزشی و آموزش مجازی زیاد اشاره می کنید ولی واقعا چیزی که هست این جلسات حس و حال آدم رو خوب می کنه، می تونه مثل یک نوع تفریح باشه و کلا سینرژی خوبی ایجاد می کنه.

    یک تجربه ای که با بچه های ام بی ای داشتیم این بود که هر هفته یک نفر یک کتاب مطرح کسب و کار رو ارائه می داد.شاید فردی که شنونده بود کل کتاب رو متوجه نمی شد ولی خوبیش این بود که حداقل از محتویات اصلی کتاب آگاه می شد و گذشته از همه این ها فضای خوبی ایجاد می شد و سینرژی برای کتاب خوندن.

    مرسی به خاطر اینکه از قلبتون پیروی کردین و می خواین این ایده رو اجرایی کنین.(همین جور حدس زدم یه تصمیم دلی بوده;) )

  • شاهد گفت:

    پیش نوشت:
    من زیاد خواب می بینم، دیشب هم برای اولین بار خواب شما رو دیدم محمدرضا جان. خیلی با عجله در جستجوی آماده سازی بنرِ همایش بودی. یک حرفی بود که می خواستی بدونی معادلش توی صفحه کلید چی می شه و پیدا نمی کردی، منم داشتم کمک می کردم که پیداش کنیم (: (فکر کنم این قسمت خوابم بخاطر پست قبلی شما و نگاهت به نقشِ بنر بود!). در هر صورت امروز خیلی سر حالم. ممنون که به خوابم اومدی.
    اصل مطلب:
    اوه اوه اوه
    به دو علت.
    اول اینکه گزینه ی ارائه توی همچین جمعی “خیلی” هیجان انگیز و خواستنی هست اما من که فعلا یکم فکر کردم ولی به نتیجه ای نرسیدم برای انتخاب موضوع. البته می دونم که خیلی دوستای حرفه ای و کار درستی در متمم دارم که من اون آخر ها هستم و شاید من جزءِ ارائه دهنده ها نباشم ولی اگر به این بهانه آدم تلاششو بکنه بزرگترین “دست آورد” رو کسب کرده، حالا اگر برای ارائه انتخاب هم شد که چه بهتر.
    دوم اینکه خیلی دوست دارم بدونم گپ و گفت های بچه ها بیشتر در مورد متمم، تمرین ها و درس هاست یا در مورد خودمون و چیزایی که در متمم ازش حرفی نمی زنیم؟
    فقط نمی دونم ممکنه یه جور امکانی بذارین که اسم بچه ها یکم بزرگ (که از فاصله دورتر هم دیده بشه) روی سینشون نصب بشه؟
    خلاصه اینکه من حسابی شگفت زدم و منتظر ۲۶ مرداد. ممنون بابت خبر خیلی خوبی که دادی.

  • معصومه شیخ مرادی گفت:

    سلام
    خوب خدا رو شکر که تاییدیه خبر رو به دست ما رسوندی.
    نمی دونم تاچه حد ما می تونیم پیشنهادهای مختلف برای اجرای برنامه، شاید بیشتر از لحاظ فرم بدهیم وگرنه من که جرات نمی کنم راجع به محتوا چیزی بگم. اینکه شاید بشه یه تجربه جدید برا همه مون توی ایران داشته باشیم اینکه به شکل متفاوت تری همایش برگزار بشه البته هنوز برای خودم جای تامل هست که اسم گردهمایی رو روی این برنامه گذاشتی آنهم گردهمایی توسعه فردی. همه اینها آدم رو به فکر فرو میبره که چطور به بهترین شکل میتونه این گردهمایی برگزار بشه. خود من بعد از سمینار پارسال فقط توی یک همایش شرکت کردم که آنهم تصمیم غلطی بود و تنها جنبه مثبتش البته این بود که با دوستانم کلی خندیدیم. با توجه به اینکه خودت بهتر از هرکس دیگه ای میدونی و ماهم کم کم داریم به این می رسیم که آموزش مجازی یا دیجیتال و به قول خودت آنلاین یا هر اسم دیگری که می شود روی آن گذاشت هر جور که حساب کنیم بهترین نوع آموزشه. چکار میشه کرد یک گردهمایی رو به بهینه ترین شکل برگزار کرد. با توجه به اینکه خیلی از دوستان هم مسافت های دوری رو تحمل می کنن و از شهرستان میان. و یا حتی ممکنه در پرداخت هزینه به مشکل بربخورن. من به شخصه این گردهمایی رو به عنوان یه اتفاق خوب برای خودم در سال ۹۶ ثبت می کنم. چون من رو مجاب می کنه برنامه ریزی متفاوت تری داشته باشم و کمی هدفمندتر به روزهای پیش رو فکر کنم. ممنون از شما معلم خوب و دوست داشتنی

  • هاشم گفت:

    خیلی خبر خوش حال کننده ای رو اعلام کردید فکر کنم برای اولین بار باشه خودم رو برای حضور در گردهمایی برای شش ماه و ده روزه دیگه اماده میکنم البته راستش رو بگم از خیلی وقت پیش ( از قبل از اعلام شما در روزنوشته ها فکر میکردم که در صورت دیدن خانواده ی متممیم چه کار هایی باید بکنم ) وخب
    گمونم برای سخنرانی (البته نه از جنس سخنراندن) که دوست دارم بکنم نیاز به حداقل صد و پنجاه ساعت اماده سازی دارم که حداقال ابرو حیثیتم در روز پنج شنبه نره

  • سامان گفت:

    راستش این روزا داشتم دنبال یه بهونه میگشتم که بخاطرش خوشحال باشم!
    چه خوب شد که همچین بهونه ای دادی دستم. بهونه ت هم فراتر از حد انتظار من خواسته م رو تامین میکنه چون میتونم از الان تا ۲۶مرداد خوشحال باشم. حالا موندم با این همه دوپامین چکار کنم 🙂
    فکر کنم تازه دارم میفهمم اونایی که با وعده بهشت، بخاطر بهشت زندگی میکنن وضعشون چطوریه؟!
    اینم از موضع ما.
    پی نوشت برای محسن: محسن من از الان دوربین به دست، برای ثبت اون ده تا عکس دو نفره ت با محمد رضا اعلام آمادگی میکنم. البته قطعا با دوربین خودم. چون بعدش برای تحویل عکس ها باهات کار دارم 🙂

  • علیرضا داداشی گفت:

    سلام.
    معلومه که خیلی خوشحال شدم.
    اما،
    اگه بگید بنشین دم در، می رم می شینم.
    بگید رو پله ها بنشین، می رم می شینم.
    بگید فقط یه ظرفیت خالی داریم اون هم لب بالکن طبقه ی بالاست، باید با پاهای آویزون اون لب بنشینی، با همه ی ترسی که از ارتفاع دارم، جان خودم می رم می شینم.
    اگر هم بگید راهت نمی دیم، میرم مثل قائم مقام پشت در گوش می چسبونم.
    اما اگه قرار شد صحبت می کنم، چند روزی هست که به یه ارائه ی آکنده از شوخی و خنده و جدی دارم فکر می کنم در مورد یه موضوع خیلی جدی مدیریتی.

    مرداد هم که ماه خودمه. به قول شهاب حسینی تو فیلم سوپر استار:
    آدم ها کلا دو دسته اند، یه دسته اون هایی که متولد مردادند، دسته ی دوم اونهایی که دوست داشتند مردادی باشند.( استریوتایپ)
    خیلی ممنون.

    • محمدرضا گلنسایی گفت:

      با توجه به اینکه همیشه در متمم از کامنتهای شما نهایت بهره رو بردم یکی از افرادی که خیلی مشتاقم از صحبتهاشون لذت ببرم شما هستید امیدوارم یک صندلی هم به من برسه تا از محضر دوستان فرهیخته همچون شما و دیگر دوستان نهایت استفاده را ببرم.
      درود بر همه ی شعبانعلیتی ها :)))

  • نگاه احمدی گفت:

    خوش خبر باشی ای نسیم شمال!!
    خبر تایید شدن گرد هم آیی و دیدن دوستان متممی صبح بسیار زیبایی ساخت. امیدوارم همه دوستان، روز زیبایی داشته باشن. منتظر دیدن همه در این گرد هم آیی هستم. البته اگه بهمون جا برسه. چون میدونم مشتاق فراوون داره.
    شعر فریدون مشیری هم اینجا می چسبه. تقدیم به همه دوستان متممی:
    من دلم می خواهد
    خانه ای داشته باشم پر دوست
    کنج هر دیوارش،
    دوستهایم بنشینند آرام
    گل بگو گل بشنو
    هرکسی می خواهد
    وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
    یک سبد بوی گل سرخ
    به من هدیه کند
    شرط وارد گشتن،
    شست و شوی دلهاست
    شرط آن داشتن
    یک دل بی رنگ و ریاست.
    بر درش برگ گلی می کوبم
    روی آن با قلم سبز بهار،
    می نویسم ای یار
    خانه ی ما اینجاست
    تا که سهراب نپرسد دیگر
    “خانه دوست کجاست”
    البته صاحب خونه محمد رضاست که مژده این میهمانی پرصفا رو داد.
    دوستان! امیدوارم همیشه خبرهای خوش بشنوید.

  • محسن لاله گفت:

    استادم سلام؛
    خیلی خیلی خوشحالم که این اتفاق قراره بیافته. نمیدونم بخت باهام یار خواهد بود که در آن جمع باشم یا نه ولی به امید آن روز خواهم بود. فکر کنم حال و روز الان من بی شباهت نباشد با آن پیر زن خریدار حضرت یوسف که عطار نیز به زیبایی نقلش کرده است:
    زان زنی پیری به خون آغشته بود / ریسمانی چند در هم رشته بود
    در میان جمع آمد در خروش / گفت ای دلال کنعانی فروش
    ز آرزوی این پسر سر گشته‌ام / ده کلاوه ریسمانش رشته‌ام
    خنده آمد مرد را، گفت ای سلیم / نیست درخورد تو این در یتیم
    پیرزن گفتا که دانستم یقین / کین پسر را کس بنفروشد بدین
    لیک اینم بس که چه دشمن چه دوست / گوید این زن از خریداران اوست
    خلاصه اسم منم در لیست دوستاران حضور در آن جمع بنویسید لطفا.
    با تشکر.

  • محمدحسین گفت:

    سلام محمدرضا عزیز
    محمدرضا جان گفتگوی تو با سهیل رضایی رو فکر کنم ۵۰ بار گوش کردم، خیلی یاد گرفتم اونجا سهیل عزیز به شما میگه که ” دلا نزد کسی بنشین، که شکر دارد” این شعر مولانا من رو خیلی درگیر کرده و واقعا حرف هایی که تو میزنی برای من شکر محضه… الان هم بر اساس همون فایل دارم روی یک موضوعی کار میکنم که بتونم برسونمش تا اون روز و موزد تایید هیئت علمی قرار بگیره.
    محمدرضا جان یک سوال، میتوانیم از خودت به عنوان هدایت گر مسیر استفاده کنیم و ما را در این راه کمک کنی؟
    خیلی زیاد از حد خواستم، میدونم.
    راستی من خیلی دوست دارم و داشتم که در سمینارها با خودت عکس داشته باشم ولی همیشه دلم نمیاد تو اون خستگی که داری اذیتت کن. از دور میبینمت برام کافیه?

  • مجید صادقیان گفت:

    خب شکرخدا ، خوش خبر باشین، من یه کم خرده مطالب ام رو بررسی کردم این چند روز ب دو موضوع رسیدم که نمی تونم کدوم رو باید پیشنهاد بدم. اون ترس از ارائه مقابل آدم حسابی ها هم بهش اضافه شده اما با تمام وجود میخوام که بتونم اون روز بیام و حرف بزنم و مفید حرف بزنم.

  • علیرضا حق گو گفت:

    سلام . مهمان ویژه نمیخواین ؟! برای همایش تون کلاس داره یه نفر از رشت. ((: ضمنا میتونید شرط باخته تون رو هم ادا کنید !

  • مژگان گفت:

    سلام محمدرضای عزیز
    بینهایت خوشحال شدم از شنیدن این خبر . شرکت در این گردهمایی برام افتخار بزرگیه . امیدوارم این سعادت بزرگ نصیبم بشه . یعنی میشه ؟ معلم عزیز ، در درس فقر نوازش و قوانین نادرست در اقتصاد نوازش به پنج قانون آموخته‌ی نادرست و قانون غلط در نوازش اشاره شد که یکیش” هیچ‌وقت به کسی نشان نده و نگو که نیاز به نوازش داری ” الان من شدیدا نیاز دارم و دوست دارم فریاد بزنم که نیاز به این نوازش رو (شرکت در گردهمایی ) دارم . 🙂

  • فواد انصاری گفت:

    سلام آقای شعبانعلی عزیز – امروز روز فرخنده ای برای من بوده چون همزمان دو خبر خیلی خوب شنیدم – ازتون متشکرم و به شخصه جلوی درب این همایش که شما بانی آن باشید و مهمان ها هم دوستان بی نظیر و فرهیخته متممی باشند اگر بتوانم بایستم برایم افتحار بزرگی است. باز هم ممنون که معنی معلم را به ما یاد دادی و من تازه فهمیدم معنی کلمه معلم چیست.

  • حسن کشاورز گفت:

    سلام محمد رضا ی عزیز
    خیلی خوشحالم که این خبر برگزاری تایید شد، از الان ،استرس انتخاب موضوع گرفتم و در ضمن برام مهم است که انتخاب بشم و بتونم صحبت کنم ولی استاندارد محتوایی بالای می طلبد، پس لطفا کمی راهنمایی کنید (البته به غیر از موضوعات )در ضمن عکس دو نفره حتما باهمون بگیرید ،در ضمن قول می دهم محسن سعیدی پور هم کنارمون برای خوش تیپ شدن عکس ها باایستد.

    • محسن سعیدی پور گفت:

      حسن جان سلام
      وانمود کردن روکه خوندی ،ببین من یقین دارم ، به هرچیزی که وانمود کنم ،امکانش هست بهش تبدیل بشم ،الا دوتا مقوله،یکی خوش تیپی ،دومی هم خوانندگی، از الان هم دارم هشدار میدم؛شاید محمدرضا اهل ریسک کردن باشه(که هست و الا نمگیفت ده تا عکس بگیریم یکیش، شاید خوب بشه،در واقع به این پی برده که احتمالا به خاطر من ده تاعکس هم خراب میشه) ولی تو این ریسک رو نکن.الان دارم به این فکر میکنم حالا که شما دارید وانمود میکنید من خوش تیپم ،چه گِلی به سرم بگیرم؟چون با وانمود کردن عمرا من خوش تیپ بشم.

  • زینب دستاویز گفت:

    من از همین الان شروع می کنم تحقیق و تمرین کردن. مطمینم بهترین و متفاوت ترین تجربه زندگیم میشه.
    محمدرضا میگم خودمون می تونیم بگیم چندمین سخنران باشیم؟
    میشه اولین نوبت رو رزرو کنم از همین الان؟:)

  • رضا حسام گفت:

    فقط خواستم بگم برام خیلی خیلی مهمه که شرکت کنم و کاش الان جایی برای ثبت نام وجود داشت که خیالم راحت می شد که جا نمیمونم

  • جليل شجاع زاده گفت:

    سلام
    غير از متمي بودن شرط خاص ديگري هم براي شركت در گردهمايي وجود داره؟

  • علی طاعتی مرفه گفت:

    سلام و خداقوت
    خبر خوشحال کننده ای بود (:
    میزان تقریبی هزینه شرکت در گردهمایی را هم بفرمائید تا در برنامه مالی سال آینده بودجه ای برای آن در نظر بگیریم.
    با تشکر

    • علی جان.
      به من هزینه رو نگفتن هنوز.
      به محض اینکه تیم اجرایی قراردادهای سالن و ناهار و پذیرایی‌ها و فیلم‌‌برداری و کادر مهمانداری و سایر هزینه‌ها برآورد کنه، ما از طریق متمم اعلام می‌کنیم.
      اما با توجه به قیمت‌ تمام شده ی دو سال قبل در مورد سالن و هزینه‌ها به نظرم نمیرسه زیر ۳۵۰ تا ۴۰۰ باشه. به خاطر یک روز کامل گرفتن سالن و فضای جنبی‌ و …
      با این حال تو اصلاً روی این عدد حساب نکن. چون هم قیمت‌ها دستم نیست. هم اساساً اجرا در اختیار تیم ما نیست که برآوردهامون قابل اتکا باشه.
      اما قطعاً اولین روزهایی که قیمت در بیاد توی سایت خود گردهمایی اعلام می‌شه و نمی‌ذاریم تا روز ثبت نام قیمت نامشخص بمونه.
      بازم می‌گم. قیمت بالا صرفاً Wild Guess (حدس بی‌اساس) من هست. صرفاً با محاسبه‌ی هزینه‌های خودم در دو سال قبل و افزایش متعارف قیمت‌ها. بنابراین هیچ اعتبار خاصی نداره.

  • محسن سعیدی پور گفت:

    محمدرضا سلام
    آخرش با کیا عکس دونفره میگیری؟در واقع سئوالم اینه که شرایط عکس دونفره گرفتن چیه؟ ساده تر اینکه چیکار کنم باهات عکس دونفره بگیرم؟

    • محسن اون روز ۱۰ تا عکس دو نفره بگیریم که بالاخره یکیش خوب در بیاد. شرایطش اینه که زودتر عکس رو بندازیم که قیافه‌ی من شب مثل جنازه نباشه :)))
      شماها که خوش تیپ و خوش هیکل هستین هر موقع روز عکس بندازین خوب در میاد. اما امثال ماها باید در ساعت خاصی عکس بندازیم و نور از سمت خاصی بتابه تا یه کم قابل تحمل باشیم.

  • نگار گفت:

    سلام معلم جان
    خوبین؟
    این دومین خبر خوب امروز بود.
    اولیش آشنایی با یک کانال تلگرامی بود. خدا را شکر برای کانال دیگه نمیتونن نگهبان بزارن :)).

    • عوضی. :))))
      امان از این شوخی و کنایه‌ها.
      نگهبان هم واقعاً ترجیح اولیه‌ی من این بود که نباشه. اما دانشکده و دکتر مشایخی به طور خاص، به خاطر جلوگیری از بی‌نظمی پیشنهاد کردن و به نظرم پیشنهاد به جایی هم بود. وگرنه هر روز دردسر داشتیم.
      به هر حال برای اینکه عدالت برقرار بشه مجبورم بگم که اسم کانال Sharifnegotiation هست.

      نگار. الان وقت و فرصتش نیست. زمان مناسبی هم نیست.
      اما دلم می‌خواست بدون هر گونه توضیح تکمیلی بهت بگم که این روزها، بیش از هر زمان دیگری مطمئن هستم و حاضرم تمام اسم و اعتبار و زندگیم رو گرو بذارم که بهترین شکل آموزش فیزیکی و حضوری (لااقل به شکلی که من دیده‌ام و می‌بینم) از آموزش دیجیتال (لااقل به شکلی که من می‌بینم و تجربه کرده‌ام) به شکلی فراتر از تصور ضعیف‌تره.
      راجع بهش یکی دو سال دیگه یادم بنداز یه چیزی بنویسم.
      اما می‌خواستم اگه فردا مُردم، این حرف توی گلوم نمونده باشه. و بگم که از نوشتنش هم احساس غرور می‌کنم.

      • نگار گفت:

        از تصور اینکه دو سال دیگه باز هم متممی خواهم بود و باز هم کد فعال سازی خواهم داشت، شادمان گردیدم.
        ما که همین جوری بدون هیچ گونه توضیح تکمیلی حرف شما را قبول داریم ولی چشم یادتون میندازم.
        الان که فکر میکنم میبینم خیلی هم همینجوری قبول نکردم، تجربه ی من این حرف شما را تایید میکنه. تقریبا شش ساله که دانشگاه میرم. پنج سال داشتم لیسانس کامپیوتر میگرفتم و الان هم شش ماهه که دارم مدیریت میخونم. هر دو بار هم دانشگاه های خوبی بودم. ۵۲۹ روز هم هست که همراه متمم هستم و این ۵۲۹روز به مراتب علم بیشتر و دید شفاف تری برای من به ارمغان آورده در مقایسه با این شش سال.

      • محمد جواد آسرایی گفت:

        سلام محمدرضای عزیز.
        وقتت بخیر.
        دیروز کانال sharif negotiation یه پیغام مبنی بر اینکه اگه سازنده کانال تا ۳۰ روز سر نزنه، کانال از بین میره، فرستاد.
        میخواستم تقاضا کنم که اگه رفع مشکل self-destruction کانال هزینه خاصی نمی‌بره، مرتفع بشه.
        غیر ازینکه هنوز خودم همه جلسات رو تموم نکردم و مطالب کانال برای ادامه یادگیریم مهمه، بنظرم ویدیوهای مکتبخونه هم با اون کانال خیلی بهتر اند تا بدون اون کانال.

        ممنونم ازینکه به جای پورتال دانشگاه ، تلگرام رو برای اشتراک مطالب مربوط به اون کلاس انتخاب کردی،که تا مدتها بعد از اون کلاس هم، دانشجوهای دانشگاه های غیر از شریف هم بتونند استفاده کنند.(البته اگه این مشکل اش حل شه)
        ارادتمندت. محمدجواد.

        پی‌نوشت : تو متنی که زیرش کامنت نوشتم، به نگار گفته بودی که یکی دو سال دیگه یه مطلبی رو یادت بندازه که درباره‌اش بنویسی، نمیدونم ولی فک کنم خودش یادش رفته 🙂 گفتم یاداوری کنم.

        • نگار گفت:

          سلام
          نه یادم نرفته :))
          چه زود دو سال شد.

        • محمدجواد. هزینه‌ی خاصی که نداره (اتفاقاً ای کاش هر کاری در تلگرام و نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی، هزینه‌ی شفاف و خاص داشت. حتماً خیلی بهتر می‌شد).
          اما من اون سیمکارتی که باهاش کانال رو درست کردم، پیشم نیست و از تلگرام هم Signout هستم. اگر توی این مدت، تونستم به “محلِ اقامتِ سیم‌کارتم” سر بزنم، حتماً فعالش می‌کنم.
          خوشحالم که به بهانه‌ی کامنت تو، فهمیدیم نگار هم زنده‌است. 😉

  • فردوس مقدم گفت:

    سلام
    خیلی خوشحالم که قراره گردهمایی توسعه مهارتهای فردی برگزار بشه و منم به نوبه خودم این خوشحالی رو با تمام متممی ها به اشتراک میذارم و ان شاء الله که عمری باقی باشه تا بتونیم در این گروهمایی مشارکت داشته باشیم.

  • محمدرضا گلنسایی گفت:

    با سلام خدمت معلم عزیزم و دوستان عزیز
    خیلی خیلی خوشحال شدم ازین خبر خوب
    موفق و سرفراز باشید

  • دیدگاهتان را بنویسید (مختص دوستان متممی با بیش از ۱۵۰ امتیاز)


    لینک دریافت کد فعال

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    yeni bahis siteleri 2022 bahis siteleri betebet
    What Does Booter & Stresser Mean What is an IP booter and stresser