دوره‌های صوتی آموزشی مدیریت و توسعه فردی متمم (کلیک کنید)

وبلاگ های دوستان من

ایده‌ی معرفی وبلاگ دوستان متممی در میانه‌های سال پیش مطرح و اجرا شد. تقریباً زمانی که مطالب زیر را در مورد وبلاگ نویسی نوشتم و منتشر کردم:

اما احساس کردم بهتر است که از شیوه‌ی متفاوتی استفاده کنم و آخرین نوشته‌های دوستانم را مستقیماً در وبلاگم نمایش بدهم.

از این به بعد در ستون کناری این وبلاگ می‌توانید آخرین نوشته‌های دوستان متممی را هم ببینید.

البته طبیعتاً بخش قابل توجهی از نوشته‌های این دوستان و سایر دوستان عزیزم (و خودم) در قالب تمرین‌ها و بحث‌های متمم هست که مطمئن هستم مرتب آنها را مطالعه و بررسی می‌کنید (از جمله تمرین‌های برتر درس‌های اختصاصی و تمرین‌های برتر درس‌های عمومی).

توضیح (و آرزو): دوست دارم بعد از من، تاریخ این پست تغییر کند و آخرین مطلب این وبلاگ باشد و بماند. تا زمانی که این مطلب به صورت خودکار به روز می‌شود، این وبلاگ از بین نرفته و متوقف نشده است.

همچنان در حال تکمیل کردن فهرست وبلاگ دوستانم هستم و ممنون می‌شم اگر شما هم وبلاگ دارید و جایی منظم می‌نویسید به من خبر بدید که فرصت خوندن نوشته‌هاتون رو از دست ندم.

از بین خبرخوان‌های اندروید و خبرخوان‌های iOS، من همچنان به Inoreader وفادار هستم و خوشحالم که این لیست رو اونجا دارم. صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شم، اولین جایی که می‌بینم اونجاست و نوشته‌های جدید دوستانم رو می‌تونم یک جا کنار هم ببینم.

فکر می‌کنم بعد از کتابخونه‌ی بزرگ و دوست‌داشتنیم، یکی از نعمت‌های بزرگ زندگیم، اینه که صبح‌ها چشمم به حرف‌های دوستانم باز می‌شه. امیدوارم قدر این نعمت رو بدونم.

وبلاگ امین آرامش

وبلاگ میلاد آقاجوهری

وبلاگ سعیده احمدزاده

وبلاگ محمدصادق اسلمی

وبلاگ مجتبی افشاری

وبلاگ غلامرضا افضلی

وبلاگ امیرمحسن

وبلاگ فواد انصاری

وبلاگ فرزانه ایپکچی

وبلاگ بهمن

وبلاگ احسان بیرانوند

وبلاگ سجاد پورحسین

وبلاگ سعید تارم

وبلاگ امیر تقوی

وبلاگ پیمان تسنیمی

وبلاگ مجید جعفری

وبلاگ فرداد جهانبخش

وبلاگ امید جهانداری

وبلاگ پریسا حسینی

وبلاگ محمد حسینی

وبلاگ سید مهدی حسینی

وبلاگ جواد خوانساری

وبلاگ متین خسروی

وبلاگ رحیم خورشیدی علی کردی

وبلاگ مرتضی خیری

وبلاگ علیرضا داداشی

وبلاگ زینب دست آویز

وبلاگ آفاق رحمانی

وبلاگ علی رسولی

وبلاگ سعید رمضانی

وبلاگ سعید رنجبر

وبلاگ جواد زاهدی

وبلاگ هاشم زرین کیا

وبلاگ محمدرضا زمانی

وبلاگ منصور سجاد

وبلاگ نسرین سجادی

وبلاگ علی سمیعی

وبلاگ لیلا سهیلی آزاد

وبلاگ سجاد سلیمانی

وبلاگ محسن سعیدی‌پور (غیرفعال)

وبلاگ رحیمه سودمند (غیرفعال)

وبلاگ داود شاکری

وبلاگ سحر شاکر

وبلاگ خسرو شریف نیا

وبلاگ زهرا شریفی

وبلاگ سعید شریفی

وبلاگ شهرزاد

وبلاگ معصومه شیخ مرادی

وبلاگ مجید صادقیان

وبلاگ حبیب صادقی نژاد

وبلاگ پوریا صفرپور

وبلاگ ابراهیم صیادی

وبلاگ حسین طارمیلر

وبلاگ میثم طاهری

وبلاگ حمید طهماسبی

وبلاگ محمد ظهره وند

وبلاگ عادله

وبلاگ ناهید عبدی

وبلاگ سامان عزیزی

وبلاگ نجمه عزیزی

وبلاگ صلاح‌الدین عشقی

وبلاگ رحمت الله علامه

وبلاگ سروش فتحی

وبلاگ سعید فعله گری

وبلاگ بهنام فلاح

وبلاگ مصطفی قائمی

وبلاگ امیرمحمد قربانی

وبلاگ حسین قربانی

وبلاگ محمد قربانیان

وبلاگ امین کاکاوند

وبلاگ معصومه کاپله

وبلاگ حسن کشاورز

وبلاگ نیلوفر کشاورز

وبلاگ کمال

وبلاگ مائده

وبلاگ بهداد مبینی

وبلاگ علی محمدقاسمی

وبلاگ بهروز مطیع

وبلاگ یاور مشیرفر

وبلاگ ساجده ممتازیان

وبلاگ سعید مولایی

وبلاگ ادریس میرویسی

وبلاگ ایمان میرزایی

وبلاگ ایمان نظری

وبلاگ ساقی نبی‌لو

وبلاگ محسن نیک نژاد

وبلاگ شیرین نوروزی

وبلاگ شهاب والی زاده

وبلاگ محمد وفایی

وبلاگ محمد وحیدطاری

وبلاگ هیوا شم

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA) دوره های توسعه فردی ۶۰ نکته در مذاکره (صوتی) برندسازی شخصی (صوتی) تفکر سیستمی (صوتی) آشنایی با پیتر دراکر (صوتی) مدیریت توجه (صوتی) حرفه‌ای‌گری در کار (صوتی) کتاب های مدیریت راهنمای کتابخوانی (صوتی) آداب معاشرت (صوتی) کتاب های روانشناسی کتاب های مدیریت  


239 نظر بر روی پست “وبلاگ های دوستان من

  • علی کریمی گفت:

    محمدرضا آدرس وبلاگ من به cylog.ir تغییر کرد.

  • سعید فعله گری گفت:

    سلام .
    یه مدتی هست که وبلاگم رو درست کردم . خواستم اطلاع بدم که اگه برای دفعه بعدی که معرفی وبلاگ های دوستانتون رو انجام میدید اگر صلاح دونستید و تشخیص دادید که به درد می خوره بذارید تو لیست .
    این هم آدرس وبلاگ من :
    saeedfelegari.blog.ir

  • […] متن در ذهنت عبور می کند بر روی صفحه بیاوری (به احترام خوانندگان وبلاگ محمد رضا ) کمی تامل بهتر است چند روزی به خودم فرصت فکر […]

  • پوریا صفرپور گفت:

    اول اینو بگم که یک ماهی هست inoreader رو نصب کردم به توصیه شما و باید بگم واقعا بدرد بخور و عالیه. خیلی خوشحالم و اولین نرم افزاریه تو گوشیم که نوتیفیکیش هاش رو دوست دارم!
    کلی وبلاگ بچه ها رو اد کردم توش و لذتی داره برام هرروز خوندنشون.
    بالاخره من هم جسارت کردم ومیخوام آدرس وبلاگ تازه تاسیس م رو بذارم برای دوستان و معلمم.
    سعی ام بر اینه روزنوشته و سفرنامه نویسی رو توش تمرین کنم. ممنون که این موقعیت رو به ما دادید که وبلاگهامون رو اینجا معرفی کنیم.
    این هم آدرس وبلاگ من.☺
    Psafarpour.ir

  • هایده باقری گفت:

    سلام به همه دوستان عزیز مدتها بود دوست داشتم دوستانی رو که در متمم مرتب مطلب می زارن رو بهتر و بیشتر بشناسم هم با دیدگاه های اونها بیشتر اشنا بشم و هم از تجربه هایی که دارند بیشتر استفاده بکنم حتی گاهی به اسم اونها رو تو گوگل سرچ می کردم تا وبلاگ یا سایتی اگر دارند مورد استفاده قرار بدهم تا امروز که این اسامی رو دیدم واقعا ممنون از مهندس شعبانعلی بالاخره هر روز یه سورپرایزی برامون داره و ممنون دوستان متممی وبلاگ نویس

  • حسن کشاورز گفت:

    سلام به محمد رضا و تمامی دوستان خوب متممی ام که افتخار همراهی شان برایم ارزشمند ترین چیز است ،وبلاگ من هم چند ماهی است که دوباره افتتاح شده ام و سعی بر این است که فقط بنویسم از علایق ام و کسب و کارم ،در اکثر روزها یک سری به وبلاگ سایر دوستانم می زنم و واقعیتش مطالب خوبی را مطرح می کنند که هم باعث تفکر می شود و هم تمرینی برای نوشتن درست برایم می شود مسلما در سایه حمایت های محمد رضا این مسئله شکل گرفت و تمام هم و غم من ایجاد تمایزی است که هم برای خودم مطلوب باشد و هم بتوانم به عنوان عضو کوچک متممی از فرصت ها بتوانم استفاده بهبنه بکنم تا منابع ساز باشم نه منابع سوز . در ضمن از تمامی دوستان متممی بابت مرحمتشان به بنده ،سپاس گذار هستم

  • رحيمه گفت:

    محمد رضاى عزيز مى دونم كه دو ماه سن كمى براى يك وبلاگ محسوب مى شه خصوصا براى كسى مثل من كه براى پيش بردن اين كار بايد در دو جبهه بجنگه چون به دو مدل بى سوادى دچارم : يكى نوشتارى و ديگرى كم سوادى ديجيتالى . ولى خب اگه دوست داشته باشين ماحصل جنگاورى منو ببينين مى تونين از اين آدرس استفاده كنين
    Rahimehsoodmand.com

    • رحیمه از زمانی که یه بار که اشاره کردی وبلاگ داری، منظم می‌خوندم.
      اما علت اینکه نذاشتمش توی لیست این بود که حدس زدم احتمالاً می‌خوای یه کوچولو ازش بگذره و هر زمان فکر کنی مناسبه اینجا می‌گی.
      خوشحالم که داره منظم جلو می‌ره.

  • متین خسروی گفت:

    سلام
    راستش هم سری قبل که گفته‌بودین وبلاگامونو بگیم (البته نه اوایلش که امتیاز آموزشیم کم بود…) هم این سری، هر دفعه لیست وبلاگا رو دیدم و کامنتای دوستامو خوندم، کلی فکر کردم که منم اظهار وجود کنم و بنویسم آدرس وبلاگمو یا نه. راستش این که وبلاگم (که نسبتاً هم دیر به دیر توش می‌نویسم) چقدر ارزش معرفی‌شدن تو اینجا و دیده‌شدن توسط شما و بقیه‌ی دوستامو داره هی جلومو می‌گرفت که بشین بچه سر جات!
    این که فضای وبلاگم بیشتر یا جملات کوتاه و شعر اند یا نوشته‌های تحلیلی در مورد اتفاقات روزمره‌م باعث می‌شد فکر کنم بچه‌های اینجا چقدر ممکنه براشون مفید باشه خوندنشون.
    یا این که چقدر نق‌زدن‌های پراکنده‌ای که اگر نکته‌ی آموزشی‌ای هم توشون باشه غالباً حاصل آموزش‌های همینجاست ممکنه جالب باشه. و «مسیر علم» که توش می‌خواستم کم‌کم راجع به روش تحقیق و فلسفه‌ی علم بنویسم رو فرصت می‌کنم ادامه بدم که اسمشو بذارم مطلب مفید وبلاگ؟
    یا سؤال‌های دیگه….
    اما به هر حال با وجود نوپایی وبلاگ، پراکندگی مطالبش، خامی من، ندونستن‌هام و چیزای دیگه، بالاخره منم شاگرد شمام دیگه. حالا شاگرد تنبلِ کلاس! به همون ترتیبی که من از خوندن وبلاگ دوستای متممی‌م استفاده می‌کنم، خدا رو چه دیدین شاید نوشته‌های منم مفید بودن. اینم وبلاگم اگه کسی مایل بود:
    matinkh.blog.ir
    مطالبش به علاوه‌ی یک سری چیزای دیگه توی کانالش هم می‌ره که با لمس لینک بالای صفحه‌ی وبلاگ می‌تونید واردش بشید (@mahfel_blog)
    امیدوارم مفید باشه 🙂

  • علی طاعتی مرفه گفت:

    با خواندن این مطلب که شما به وبلاگ های دوستانتان هم مرتب سر می زنید، نسبت به خواننده های وبلاگم احساس تعهد بیشتری پیدا کردم. حداقل اینکه مطلبی بنویسم که کسی از کلیک کردن وبلاگم پشیمان نشود و چیز براش مفید باشد.

    • فواد انصاری گفت:

      من هم همین حس رو پیدا کردم علی.
      دیروز وقتی با فیدلی چک کردم و دیدم ۲۷۰ نفر فالور دارم و الان محمدرضا گفت بلاگ همه رو میخونم انگار یکی از پشت سر به هم پس گردنی زد و گفت یه کم جم و جور کن خودته 🙂

  • معصومه خزاعی گفت:

    سلام
    وبلاگ تازه متولد شده و مبتدی من که برای رشد مسیری بس طولانی در پیش رو داره.
    mskhazaee.ir

  • محمدرضا زمانی گفت:

    سلام محمدرضا جان
    من هم چندین وبلاگ در زمینه های مختلف داشته‌ام که برای به خاطر آوردن اسم برخی از آنها باید کلی فکر کنم. اما از آنجا که تو بارها و در جاهای مختلف داشتن وبلاگ را برای رشد مفید می‌دانستی، از مدت‌ها پیش تصمیم داشتم وبلاگی برای خودم راه بیاندازم. اما همیشه این تصمیم را پشت گوش می‌انداختم. تا اینکه با نوشتن این مطلبت، مجاب شدم که تاخیر بیش از این جایز نیست و از همان روز دنبال وبلاگی برای خودم رفتم.
    وبلاگم چند روز بعد متولد شد، ولی چون معمولا وبلاگ رو با محتوای اون می‌شناسند، صبر کردم تا چند مطلب در وبلاگ منتشر کنم و بعد اینجا خدمت شما و دوستانم معرفی‌اش کنم.
    mrzamani.com
    راستش خیلی تازه کار هستم و حرف حساب نوشتن هم بسی سخت. نوشتن الانم که چنگی به دل نمی‌زند، اما امیدوارم کم کم بتونم بهتر بنویسم.
    پی‌نوشت. پست امروزت (چقدر تغییر می‌کنیم) را خیلی دوست داشتم. حس کردم به ما هم جرات می‌دهد که بنویسیم، اشتباه کنیم و هر روز بهتر از دیروز شویم.
    مرسی که هستی:)

  • سعید رمضانی گفت:

    وبلاگ من:
    oorah.ir
    اگه بخوام مطلبی از وبلاگم رو معرفی کنم که دوستان بخونن، مطلب «هوش ایرانیان» رو معرفی می‌کنم که بررسی یه مقاله‌ی کار شده تو این زمینه‌س. مقاله‌ای که باعث شده اغلب بگن که عدد اندازه‌گیری شده برای IQ ایرانی‌ها ۸۴ئه:
    http://oorah.ir/هوش-ایرانیان/

  • سجاد پورحسین گفت:

    بعد از گذراندن درست تسلط کلامی در متمم دیدم برای استمرار نوشتن باید وبلاگ راه اندازی کنم و نوشتن را بیشتر تمرین کنم
    چند روزی هست SmartStream.ir را راه اندازی کردم و میبینم نوشتن چقد لذت دارد و تا چه اندازه در یادگیری خودمان تاثیر دارد. تازه فهمیدم وقتی شما گفتید بین وبلاگ نویسی و دانشگاه، وبلاگ نویسی را انتخاب میکردید برای چه بوده است.
    یکی از چیزایی که در این مدت کوتاه یاد گرفتم این است با وبلاگ نویسی و مرتبط با علاقه و حوزه کاریمون میتونیم یک رزومه خوب درست کنیم که هر روز پربارتر میشود.
    از راه اندازی وبلاگ به شدت راضی هستم و تصمیم گرفتم در اون از علاقه خودم که در حوزه دیجیتال مارکتینگ و استارپ ها هست بنویسم.

  • امین کاکاوند گفت:

    امروز وقتی سایت رو باز کردم و لیست وبلاگ‌ها رو دیدم خیلی خوشحال شدم. خیلی برام ارزشمند هست که با تفکرات دوستان متممی هم در قالب نوشته‌های جذابشون آشنا بشیم. وبلاگ آقای فواد انصاری و یاور مشیرفر و شهرزاد خانم رو از قبل میشناختم و وقتی فرصتی دست میداد دنبال می‌کردم و وقتی اسم خودم رو در میون این دوستان بزرگوار دیدم خجالت کشیدم که وبلاگ کم محتوای من که این روزها کمتر فرصت میکنم بهش سر بزنم در کنار وبلاگ‌های زیبای این دوستان قرار گرفته.
    تا الان به صورت جدی وبلاگ صدرا رو باز کردم و به قدری نوشته‌هاش جذاب بود که به زور صفحه رو بستم تا یه وقت دیگه سر فرصت مطالب صفحات بعدی رو بخونم چون واقعن فرصت نداشتم.
    می‌خوام برنامه ریزی کنم که کم کم وبلاگ‌های همه دوستان رو مطالعه کنم. ممنون.

  • محمد حسن بهرامی گفت:

    با سلام،
    خیلی مردد بودم که وبلاگم رو معرفی کنم اما بعد از یک فکری تصمیم گرفتم و گفتم شاید نقطۀ عطفی باشد که با جدیت بیشتری کارم را ادامه دهم و آن فکر هم جملۀ محمدرضای عزیز بود.
    امیدوارم بازدید و نظرات دوستان مرا به کار بیشتر و نوشتن بیشتر و بهتر ترغیب کند
    این نوشتن را از ایده محمدرضا در مورد Writing استفاده کردم.
    امیدوارم با حمایت دوستان متممی در آینده بهتر و بیشتر انگلیسی بنویسم و امیدوارم اگر شخصی مشکلی را در نوشته های انگلیسی من می گوید با جدیت تمام در مورد آن فکر کنم و سعی کنم آن را تصحیح کنم. ( که امیدوارم دوستان نظر بدهند چون به طور کل نوشتن و بالاخص نوشتن انگلیسی بدون ناظر و منتقد بیرونی خیلی آهسته تصحیح می شود اما با ناظر بیرونی سرعت بهبود، سینرژی می گیرد.
    http://www.englishuse.com

  • علی کریمی گفت:

    آدرس وبلاگ من: cylog.persianblog.ir

  • علیرضا داداشی گفت:

    سلام.
    من معمولا جمعه ها و تعطیلات کمتر به فضای اینترنت وصل می شوم.
    امروز صبح که وصل شدم، وبلاگم را چک کردم و دیدم تعداد افرادی که از آن دیدن کرده اند خیلی خیلی بیشتر از هر روز دیگه است.
    فکر کردم که یک چیزی خراب شده و لابد به همین دلیل آمار مشاهده کنندگان اشتباه است. آخر من تازه از اول مهر امسال وبلاگم را افتتاح کرده ام ؛ آن هم با توصیه و دستور چند وقت پیش شما.
    بعد که جزئیات مشاهده کنندگانم را بررسی کردم دیدم که عمدتاً از آدرس این خانه وصل شده اند. فهمیدم که چیزی خراب نشده، لطف شما شامل حالم شده.
    اول اینکه ، خیلی خیلی خوشحالم.
    دوم، خیلی از شما ممنونم که آدرس وبلاگ نوپای من را اینجا گذاشتید.
    سوم اینکه خبردار شدن از آدرس وبلاگ دوستان هم باعث خوشحالی افزونم شد.
    از همه مهمتر اینکه از همین اول کاری، وبلاگ داری خیلی برایم سخت شد. باید خیلی بیشتر از گذشته مراقب نوشتنم باشم. الان دیگر دوستان این خانه هم نوشته هایم را خواهند خواند.
    سایه تان مستدام.
    خیلی ممنون.

  • پیمان اکبرنیا گفت:

    سلام به محمدرضای عزیز و همه دوستان

    من هم وبلاگی دارم که گاهگاهی توش می نویسم. البته دوست دارم و باید تلاشم رو کمی بیشتر کنم و بیشتر بنویسم! امیدوارم الان که اینجا معرفیش می کنم انگیزه‌ای بشه برای بیشتر نوشتن.
    این آدرسشه:

    peymanakbarnia.com

  • حسن کشاورز گفت:

    سلام
    آدرس سایت دوست خوب متممی سجاد سلیمانی http://www.sajadsoleimani.ir/

    • سجاد سلیمانی گفت:

      حسن جان سلام و سپاس فراوان، واقعا خیلی لطف داری بهم.
      از محمدرضا عزیز هم ممنونم که اینکار رو انجام داده و من هم به تبعیت از ایشون، همینکار رو در سایتم انجام دادم لینک دوستان رو اضافه کردم و تلاش میکنم لینک همه دوستان متممی رو در سایتم قرار بدم.
      .
      بحث دوم که چند وقتی هست میخواهم مطرحش کنم و مترصد مطلب مرتبط بودم، این هست که آیا امکانش هست در کنارِ گفتگو با دوستان، سلسه نوشته هایی هم با عنوان «پاسخ به دوستان وبلاگدار» داشته باشیم،
      با این شیوه که بعد از مطرح شدن و قبول شدن سوال ما برای پاسخگویی، ما سوال خودمون رو به طور کامل در سایتمون مطرح کنیم و اینجا پاسخ به اون رو داشته باشیم.
      در ذهنم دلایل متعددی برای توجیهش دارم که البته امیدوارم محمدرضا نظرش رو در اینباره بنویسه و بعد بتونیم در موردش صحبت کنیم.

  • ایمان نظری گفت:

    چه خوب. اینجوری انگیزه‌ی بیشتری هم واسه تقویت مهارت نوشتن داریم. اتفاقا هفته‌ی پیش یه لیست از وبلاگ‌های دوستای متمم رو به فیدلیم اضافه کردم تا نوشته‌هاشونو از دست ندم. مثل وبلاگ شهلا و هومن، طاهره، فواد و…
    راستی یه نکته نامربوط.
    احیانا اگر (اگر و اگر) قصد داشته باشی سری «با متمم در عید نوروز» رو امسال، با همون سرعت ادامه بدی و حدود نوروز تموم کنی، احتمالا باید از اواخر آذر نوشتنشو شروع کنی.
    امیدوارم عهده‌دار نقش ژاور در روزنوشته‌ها نشده باشم :))

    • ایمان نظری گفت:

      خوب بنده دیگه نمی‌تونم طاقت بیارم. این آدرس وبلاگم :
      http://ishto.ir
      راستی دو تا وبلاگ دیگه از دوستای متممی رو هم می‌تونی از سایدبار وبلاگم پیدا کنی 😉

  • فواد انصاری گفت:

    سلام به همه دوستان
    خوشحالم که اسم بلاگم رو بین دوستان متممی میبینم و از معلم عزیز هم قدردانی میکنم.
    راستی آقای شعبانعلی وبلاگ صدرا هم هست :
    http://sadraa.me

    • فواد انصاری گفت:

      وبلاگ یاور مشیرفر:
      moshirfar.blogsky.com

    • صدرا گفت:

      ممنونم فواد جان. از معلممون هم تشکر میکنم، بابت این ساماندهی. به نظرم اگر همه ما هم یک لینک ثابت به شعبانعلی دات کام بدیم (که خیلی ها دادن البته) در بلند مدت اثرات مثبتی داشته باشه. ممنون

  • معصومه شیخ مرادی گفت:

    آدرس وبلاگ من asrin136.blogfa.com

  • پوریا صفرپور گفت:

    الحق که این دله که به دل راه داره!
    دیروز داشتم به این فک میکردم وبلاگ دوستان رو از کجا پیدا کنم.
    چون میدونستم چندتایی از بچه ها وبلاگ دارن.
    چقدر خوشحال تر شدم وقتی دیدم با هم درارتباطند، کامنت میذارن واسه هم و همدیگه رو معرفی کردن تو وبسایتشون.
    چقدر مطالب خوب بود.واقعا کیف کردم از فعالیتشون.
    از شما چه پنهون بنده هم از این ماه میخوام روزنوشته ای راه بندازم.
    فعلا دارم کلاس وردپرس و زبان HTML رو میگذرونم.?

  • طاهره گفت:

    محمدرضای عزیز
    وقتی دیدم اسم من هم جزء این لیست هست، نمی‌دونید تا چه اندازه خوشحال شدم.
    دیروز که آدرس وبلاگم رو براتون تو روزنوشته‌ها گذاشتم، به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم، امروز بیام و چنین لیستی رو ببینم که اسم من هم توش باشه.
    کلا غافلگیر شدم و از اون موقع تا الان سرشار از شادی و خوشحالی زایدالوصفی هستم 🙂
    آدرس وبلاگ برخی از دوستان متممی‌ام رو داشتم و برخی دیگه رو هم از اینجا برداشتم.
    راستش من ساعت‌هایی رو که اصلا دست و دلم به هیچ کاری نمی‌ره، یکی از اولین گزینه‌هام رفتن و خوندن وبلاگ دوستان متممیم هست. همیشه هم لابه‌لای این خوندن‌ها به نکاتی برخوردم که دیدن و خوندش و یا حتی یادآوری اون، از زبان یکی از این دوستان برام جالب و جذاب و آموزنده بوده.
    به هر حال امیدوارم این لیست طولانی‌تر بشه تا بیشتر و بهتر از گذشته با دوستان خوب متممیم آشنا بشم.

  • میلاد کا گفت:

    سلام

    خیلی خیلی خوشحال شدم از دیدن این پست. چقدر دوست داشتم و دارم که مطالب دوستان رو در وبلاگ های شخضی اون ها دنبال کنم.
    مخصوصا خانم خباری ، آقای داداشی ، آقای انصاری و همچنین خانم شهرزاد.
    یه درخواست کوچیک دارم ، لطفا اگه دوست خوبمون هیوا هم وبلاگ شخصی داره آدرسش رو بذارید.

    راستی از امروز به خواننده ی همیشگی همه ی وبلاگ های بالا اضافه میشم و بعدا در مطلب دیگه ای اگه فرصت شد حسم رو از دنبال کردن این عزیزان می نویسم.
    بازم خیلی خیلی ممنونم

  • شهرزاد گفت:

    محمدرضا ممنون. 🙂
    حس خیلی قشنگی بود وقتی لینک وبلاگم رو نوشته شده توی روزنوشته ها و اونهم به دست خودت دیدم.
    و همینطور وبلاگ های دیگر دوستای خوب متممی مون.
    امیدوارم این لیست به مرور، طولانی تر و طولانی تر بشه.
    یه چیزی رو میدونستی؟
    خیلی خوبه که هستی.
    به همین سادگی…:)

    • الهه غیثی گفت:

      بابت این پست خیلی باید تشکر کنم و خیلی خوشحال شدم ، من مدت ها بود دلم میخواست وبلاگ شهرزاد رو بدونم، دنبالشم گشتم ولی پیدا نکردم . الان با دیدن این پست هیجان زده شدم و با عرض معذرت کامنت گذاشتم.

  • حسن کشاورز گفت:

    سلام محمد رضا
    دست میرزاد . از دیدن اسم سایت خودم هم خجالت کشیدم و هم خوشحال چون ابتدای راه وبلاگ نویسی به صورت منظم هستم و مسلما اشتباههای زیادی هم دارم از طراحی سایت تا تهیه محتوای مفید ،از دوستان خوب انتظار دارم اگر به سایت من سر زدن حتما مواردی که به نظرشان نیاز به بازنگری مجدد و طراحی مجدد دارد را بیان کنند بخصوص (محمد رضای عزیز) من در حال توسعه سایت خود هستم که شامل دو بخش است یکی روز نوشت ها و یکی بخش آموزش (برای سرپرستان فروش در سازمان های فروش ) که سایت دوم شامل آموزش در زمینه مهارت ها ی فروش و نحوه انتقال برنامه های سازمانی به زبان ساده و عملی در فروش و آموزش های مذاکره سرپرستان فروش با ویزیتورها در پیگیری اهداف فروش می باشد،البته فعلا در مرحله طراحی استراتژی سایت و تدوین نقشه سفر مشتری هستم، امیدوارم بتوانم این مهم را به سرانجام برسانم و باز هم ممنون محمد رضابه خاطر قرار دادن لینک سایت دوستان خوبم در سایت خودت .

  • معصومه گفت:

    چقدر عالیه که بجای نمایش تصویری بتونیم با کلمات خودمون، افکارمون، نگاهمون و تجربه مون رو در مواجهه با دنیای اطرافمون نشون بدیم، سعی می کنم برای انجام این کار در آینده نزدیک تلاش کنم.

  • علی طاعتی مرفه گفت:

    من تازه وبلاگ نویسی رو شروع کرده ام. البته ایده اون رو از مطلب تجربیات شما در مورد یادگیری زبان انگلیسی گرفتم.
    alitaati.mihanblog.com
    نکته ای رو هم می خواستم از شما بپرسم.
    آیا اشاره به مطالب متمم یا روز نوشته ها و گذاشتن لینک آن مطلب در وبلاگم اشکالی ندارد؟

  • جواد زاهدي گفت:

    دوست دارم به زودي منم بتونم بنويسم و اسمم به اسم دوستان اضافه بشه 🙂

  • دیدگاهتان را بنویسید (مختص دوستان متممی با بیش از ۱۵۰ امتیاز)


    لینک دریافت کد فعال

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    yeni bahis siteleri 2022 bahis siteleri betebet
    What Does Booter & Stresser Mean What is an IP booter and stresser